Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iso mies ja pelkää koiraa :DDDD

Vierailija
13.08.2012 |

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288491723337.html

tuttavallisestihan tuo on lähestynyt. Susi olisi käynyt kurkkuun kiinni.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pelkää tuntematonta isoa koiraa, joka tulee hyppimään päälle. Olen samaa meiltä siitä, että noin lähestyvä koira ei ole vihainen vaan päinvastoin luultavasti olisi halunnut nuolla naamaa tai muuten olla vähän turhan tuttavallinen, ja tilanne meni tiukaksi kun mies reagoi pelolla, mutta en minäkänä koiranomistajana tykkää yhtään siitä että vieraat koirat mun päälle hyppii vapaana. Omat koirani olen opettanut olemaan ottamatta kontaktia ihmisiin ilman erityistä lupaani ("saa tervehtiä").

Vierailija
2/5 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies luuli koiraa sudeksi. Tai eihän tuossa jutussa vieläkään osattu kertoa, oliko kyse koirasta vai sudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä ei ollut mitään oikeutta käydä ihmiseen päälle. mua on hätistellyt kaks helvetin isoa koiraa lenkillä ja aivan varmasti tapan seuraavan, joka mun päälle hyppii

Vierailija
4/5 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tikeillä siitä selvittiin. En soittanut edes lehdistölle.

Vierailija
5/5 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vapaana olevat koirat on joskus tosi iso riesa maastossa työskenteleville (yleensä siis joku älyvapaa marjastaja on ottanut koiransa mukana ja päästänyt sen irti, syystä jota ei voi järjellä käsittää). Vapaana oleva koira voi olla aggressiivinen ja kiihtynyt, jos on koko päivän ajanut jäniksenpoikia tai tappanut muutaman lintupoikueen. Lapissa vapaana pidettävät koirat ovat todellinen vaara poroille.

Omistajia näille koirille ei meinaa löytyä, ja jos löytyykin, niin omistajalla ei ole mitään käsitystä siitä, miten se koira maastossa käyttäytyy (eikä yleensä mitään otetta siihen koiraan). Ne omistajat ovat just tuollaisia "eihän meidän koira, heheheh"-tyyppisiä ihmisiä kuin ap:kin, ja yrittävät sillä vältellä vastuutaan siitä, että nyt tuli mokattua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi