Apua, olen raskaana :(
Lähinnä tässä ahdistaa suunnattomasti se, että lasta ei todellakaan ole suunniteltu. Meillä on ennestään kaksi lasta ja neljä vuotta käyttänyt jo kierukkaa.
Sekä se, että meillä on kesän aikana ollut tavallista enemmän juhlia ja muuta menoa missä alkoholia on tullut juotua reippaasti (ilman lapsia, ettei kukaan mene sivuraiteille valittamaan). Muutenkin grillatessa tullut otettua olutta tai siideriä loman aikana.
En edes tiedä kuinka pitkällä olen raskaana, lääkäri ylihuomenna, koska kuukautiseni on loppunut ajat sitten kierukan takia. Rintani ovat kasvaneet ja muutenkin tosi turvonnut olo, mutta olen kaikesta ajatellut että kesäloma turvotusta mitä aina muutenkin loman jälkeen ollut.
Sitten vaan jotenkin päätin tehdä raskaustestin, kun alkoi olla usein vähän "epämääräinen" olo, siinä sitten oli ne kaksi pelottavaa viivaa.
Nyt olen aivan varma että tuo vauva on aivan pillalla ja jos vielä abortin voi tehdä niin todennäköisesti päädymme siihen. Ahdistaa!!!
Kommentit (4)
Että jos todettaan että sikiö on vahingoittunut liiallisen alkoholin käytöstä, niin siinä tapauksessa tekisin abortin jos vielä mahdollista. Minusta ei olisi vammaisen lapsen äidiksi ja silloin siitä kärsisi myös nämä toiset lapset.
Kolmas lapsi ei olisi mikään ongelma (vaikka ehkäsy pettäisi), mutta kehitysvammaista lasta en pystyisi "vastaanottamaan", varsinkaan kun kokoajan tietäisin että se olisi minun vikani. Itsekkäästi ajateltu, mutta ei voi mitään :(
ap
koska koko raskausaika, synnytys ja lapsesta luopuminen (vaikka olisikin vammainen) olisi erittäin kauheeta, raskasta ja ahdistavaa.
No, ehkä pitää odottaa lääkäriin saakka, ennen kuin alan sekoilemaan.
ap
mutta ap, juuri tuli joku uusi tutkimus ulos, jossa todettiin että saakin juoda luultua enemmän. Sun vauvallla ei ole mitään hätää!
Voiko tuollaisia ollakaan?
Sain tästä sellaisen kuvan että abortti ollaan tekemässä koska olet aivan varma että tuo vauva on pilalla? Onko tuo se syy?
Miksi harrastatte seksiä vaikka tiedätte ettei kierukkalla ole 100% ehkäisytehoa? Miksi et ennemmin synnytä lasta ja laita adobtioon? Miten voit tappaa oman lapsesi vaikka näet edessäsi jo kaksi ihmettä? Voisitko abortoida heidät? Se on syntynyt teistä hyvänen aika.