Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huh, olipas mulla vientiä viikonloppuna!

Vierailija
13.08.2012 |

Olin juhlissa ja sinkkuna. Ekaks muhun iski silmänsä ihana vanhempi herrasmies ja tanssimme monta tanssia yhdessä. Hän haki mua uudestaan ja uudestaan!

Sitten muhun rakastui eräs nuorempi herrasmies, joka melkein itki kun oli pari viikkoa aikaisemmin alkanut seurustella vakituisesti. Hän niin kehui miten mun kanssa on mukavaa jutella ja sanoi, että nyt hän tajuaa, että hänen valintansa on täysin väärä. Juoksi mun perässä loppuillan.

Puhumattakaan niistä lukuisista miehistä, jotka halus tanssia vain muutaman kerran mun kanssa pidellen mun vartaloa lähellä omaansa!

Oi että musta suorastaan huokuu jotain viettelevää!

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luutavammin olit vain halvan ja helpon näköinen. ;)

Vierailija
2/40 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksissä ainoissa juhlissako ne lukuisat miehet sinuun ihastuivat? =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luutavammin olit vain halvan ja helpon näköinen. ;)

Olin TYYLIKÄS! Multa ei pursunnut mitään mistään eikä näkynyt liikaa. Meikki oli hillitty.

Ehkä musta huokui jotain elämäniloa, mikä sulostutti niin paljon mua ja silmäni tuikkivat että miehet lankesivat eteeni.

ap

Vierailija
4/40 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksissä ainoissa juhlissako ne lukuisat miehet sinuun ihastuivat? =)

Niin varatut kuin varaamattomatkin!

ap

Vierailija
5/40 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ollut naimisissa jo vuosia tai sitten ihan sinkku, mutta olisi halunnut päästä kanssasi sänkyyn.

Mutta mikäs siinä. Kyllähän nuokin aina välillä itsetuntoa kohottaa.

Vierailija
6/40 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tänään olet yksin...

Vierailija
7/40 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaks sinipukuista herrasmiestä ja ne saatteli sut putkaan ittes kaupittelusta ;)

Vierailija
8/40 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ollut naimisissa jo vuosia tai sitten ihan sinkku, mutta olisi halunnut päästä kanssasi sänkyyn.

oli tokalla kierroksella, mutta tää toka oli semmoinen nuori uljas ja komea mies, joka tosissaan rakastui ensimmäistä kertaa elämässään!

ap

Vierailija
9/40 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin tiedän tuon tunteen. Välillä on noita iltoja:D ja se on niin totta, että oma positiivinen ja elämänmyönteinen asenne/fiilis luo ympärille vähän äksöniä:D Ihanaa! Nyt fiilistelet rauhassa tuota iltaa, nauti:D

Vierailija
10/40 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kuulosti siltä että puhui lämpimikseen. Nimim. kokemusta on.

oli tokalla kierroksella, mutta tää toka oli semmoinen nuori uljas ja komea mies, joka tosissaan rakastui ensimmäistä kertaa elämässään!

ap

Vierailija
11/40 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään nauranut aivan ääneen. Sä varmaan huout viettevyyttä metrien päähän. Miten sä itse edes kestät elää seksikkyytesi kanssa?? :D

Vierailija
12/40 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaks sinipukuista herrasmiestä ja ne saatteli sut putkaan ittes kaupittelusta ;)

Olin selvinpäin ja läksin omalla autolla, ihan itse ajaen!

ap

Vierailija
13/40 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tollaisina irrallisina heittoina huomio piristää takuulla!

Kun on hyvä putki päällä ei kannata pysähtyä, ota kaikki kehut muistiin ja säästä pahan päivän varalle :)

Vierailija
14/40 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään nauranut aivan ääneen. Sä varmaan huout viettevyyttä metrien päähän. Miten sä itse edes kestät elää seksikkyytesi kanssa?? :D

täytyy myöntää! Tuo viikonlopun ilta oli mukava, koska olin itse hyvällä tuulella, mutta välillä tämä on rasittavaa.

En usko, että kakkosmies puhui lämpimikseen! Kuka mies nyt rakkautta tunnustaisi ja ihanaksi kehuisi turhaan?? Eihän hän muuta kuin totesi faktan!

Ja sitäpaitsi lasten ja humalaisten suusta kuulee totuuden!

Odotan tässä nyt yhteydenottoa jommaltakummalta. Jos pitäis itse valita, niin ottaisin sen vanhemman. Jotenkin tuntui ihanan turvalliselta ja elämää kokeneelta. Se ei mene niin hämilleen mun ihanuudesta, vaan osaa kanavoida sen oikein.

ap

Vierailija
15/40 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on just tosi kivaa ja mieltä ylentävää! Toivottavasti jompsikumpsi ottaa yhteyttä.

Vierailija
16/40 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaisin sen vanhemman. Jotenkin tuntui ihanan turvalliselta ja elämää kokeneelta. Se ei mene niin hämilleen mun ihanuudesta, vaan osaa kanavoida sen oikein. ap

Vierailija
17/40 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana

Vierailija
18/40 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tällaista asennetta voi kuin ihailla ja hyväntahtoisesti hymähdellä =)

ottaisin sen vanhemman. Jotenkin tuntui ihanan turvalliselta ja elämää kokeneelta. Se ei mene niin hämilleen mun ihanuudesta, vaan osaa kanavoida sen oikein. ap

Taidat olla sellainen kateellinen??

ap

Vierailija
19/40 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä juhlissa

Nyt jotain vaimoa pelottaa miten ap on vietellyt sen miestä :D

Vierailija
20/40 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tällaista asennetta voi kuin ihailla ja hyväntahtoisesti hymähdellä =)

Taidat olla sellainen kateellinen?? ap

taidat itte olla sellanen pikkasen kipakka?? :DD

ohis