Huh, olipas mulla vientiä viikonloppuna!
Olin juhlissa ja sinkkuna. Ekaks muhun iski silmänsä ihana vanhempi herrasmies ja tanssimme monta tanssia yhdessä. Hän haki mua uudestaan ja uudestaan!
Sitten muhun rakastui eräs nuorempi herrasmies, joka melkein itki kun oli pari viikkoa aikaisemmin alkanut seurustella vakituisesti. Hän niin kehui miten mun kanssa on mukavaa jutella ja sanoi, että nyt hän tajuaa, että hänen valintansa on täysin väärä. Juoksi mun perässä loppuillan.
Puhumattakaan niistä lukuisista miehistä, jotka halus tanssia vain muutaman kerran mun kanssa pidellen mun vartaloa lähellä omaansa!
Oi että musta suorastaan huokuu jotain viettelevää!
Kommentit (40)
Yksissä ainoissa juhlissako ne lukuisat miehet sinuun ihastuivat? =)
Luutavammin olit vain halvan ja helpon näköinen. ;)
Olin TYYLIKÄS! Multa ei pursunnut mitään mistään eikä näkynyt liikaa. Meikki oli hillitty.
Ehkä musta huokui jotain elämäniloa, mikä sulostutti niin paljon mua ja silmäni tuikkivat että miehet lankesivat eteeni.
ap
Yksissä ainoissa juhlissako ne lukuisat miehet sinuun ihastuivat? =)
Niin varatut kuin varaamattomatkin!
ap
Oli ollut naimisissa jo vuosia tai sitten ihan sinkku, mutta olisi halunnut päästä kanssasi sänkyyn.
Mutta mikäs siinä. Kyllähän nuokin aina välillä itsetuntoa kohottaa.
kaks sinipukuista herrasmiestä ja ne saatteli sut putkaan ittes kaupittelusta ;)
Oli ollut naimisissa jo vuosia tai sitten ihan sinkku, mutta olisi halunnut päästä kanssasi sänkyyn.
oli tokalla kierroksella, mutta tää toka oli semmoinen nuori uljas ja komea mies, joka tosissaan rakastui ensimmäistä kertaa elämässään!
ap
Mä niin tiedän tuon tunteen. Välillä on noita iltoja:D ja se on niin totta, että oma positiivinen ja elämänmyönteinen asenne/fiilis luo ympärille vähän äksöniä:D Ihanaa! Nyt fiilistelet rauhassa tuota iltaa, nauti:D
Hän kuulosti siltä että puhui lämpimikseen. Nimim. kokemusta on.
oli tokalla kierroksella, mutta tää toka oli semmoinen nuori uljas ja komea mies, joka tosissaan rakastui ensimmäistä kertaa elämässään!
ap
tänään nauranut aivan ääneen. Sä varmaan huout viettevyyttä metrien päähän. Miten sä itse edes kestät elää seksikkyytesi kanssa?? :D
kaks sinipukuista herrasmiestä ja ne saatteli sut putkaan ittes kaupittelusta ;)
Olin selvinpäin ja läksin omalla autolla, ihan itse ajaen!
ap
tollaisina irrallisina heittoina huomio piristää takuulla!
Kun on hyvä putki päällä ei kannata pysähtyä, ota kaikki kehut muistiin ja säästä pahan päivän varalle :)
tänään nauranut aivan ääneen. Sä varmaan huout viettevyyttä metrien päähän. Miten sä itse edes kestät elää seksikkyytesi kanssa?? :D
täytyy myöntää! Tuo viikonlopun ilta oli mukava, koska olin itse hyvällä tuulella, mutta välillä tämä on rasittavaa.
En usko, että kakkosmies puhui lämpimikseen! Kuka mies nyt rakkautta tunnustaisi ja ihanaksi kehuisi turhaan?? Eihän hän muuta kuin totesi faktan!
Ja sitäpaitsi lasten ja humalaisten suusta kuulee totuuden!
Odotan tässä nyt yhteydenottoa jommaltakummalta. Jos pitäis itse valita, niin ottaisin sen vanhemman. Jotenkin tuntui ihanan turvalliselta ja elämää kokeneelta. Se ei mene niin hämilleen mun ihanuudesta, vaan osaa kanavoida sen oikein.
ap
Toi on just tosi kivaa ja mieltä ylentävää! Toivottavasti jompsikumpsi ottaa yhteyttä.
ottaisin sen vanhemman. Jotenkin tuntui ihanan turvalliselta ja elämää kokeneelta. Se ei mene niin hämilleen mun ihanuudesta, vaan osaa kanavoida sen oikein. ap
No eihän tällaista asennetta voi kuin ihailla ja hyväntahtoisesti hymähdellä =)
ottaisin sen vanhemman. Jotenkin tuntui ihanan turvalliselta ja elämää kokeneelta. Se ei mene niin hämilleen mun ihanuudesta, vaan osaa kanavoida sen oikein. ap
Taidat olla sellainen kateellinen??
ap
Missä juhlissa
Nyt jotain vaimoa pelottaa miten ap on vietellyt sen miestä :D
No eihän tällaista asennetta voi kuin ihailla ja hyväntahtoisesti hymähdellä =)
Taidat olla sellainen kateellinen?? ap
taidat itte olla sellanen pikkasen kipakka?? :DD
ohis
Luutavammin olit vain halvan ja helpon näköinen. ;)