Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huh, olipas mulla vientiä viikonloppuna!

Vierailija
13.08.2012 |

Olin juhlissa ja sinkkuna. Ekaks muhun iski silmänsä ihana vanhempi herrasmies ja tanssimme monta tanssia yhdessä. Hän haki mua uudestaan ja uudestaan!

Sitten muhun rakastui eräs nuorempi herrasmies, joka melkein itki kun oli pari viikkoa aikaisemmin alkanut seurustella vakituisesti. Hän niin kehui miten mun kanssa on mukavaa jutella ja sanoi, että nyt hän tajuaa, että hänen valintansa on täysin väärä. Juoksi mun perässä loppuillan.

Puhumattakaan niistä lukuisista miehistä, jotka halus tanssia vain muutaman kerran mun kanssa pidellen mun vartaloa lähellä omaansa!

Oi että musta suorastaan huokuu jotain viettelevää!

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulosti ainakin siltä.

Vierailija
22/40 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut nyt oon taas takasi odottamassa joko puhelua tai tekstiviestiä.

En mä oo elänytkään 40-luvulla, semmosethan on jo ihan vanhoja mummoja.

Juhlista ei sen enempää, en mä halua kenellekään tän enempää pahaa mieltä tai aiheuttaa kateellisuutta. Ymmärrän kyllä että kaikille ei ole suotu niin paljon iloista hymyä ja säteileviä silmiä. Tai karismaa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä tuo on oikeesti ihanaa, muitten mielestä ap tekee varmaan kauhean synnin kun hehkuu täällä suosiostaan. Onnea ap, sulla on selkeästi itsetunto kohdillaan! Mä olen itse vähän harmaavarpunen, mutta iloitsen silti sun puolesta, katkerat av mammat sais hiukan höllätä.

Vierailija
24/40 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä tulikin mieleeni etten ole vähään aikaan käynyt lukemassa Tuksun blogia. =)

Vierailija
25/40 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihku juttu. Toivon sydämestäni, että raportoit tänne lisää näitä tajunnanvirtakokemuksiasi. Me lukijat tykätään vauhdikkaista ja aavistuksen verran lapsellisista jatkokertomuksista!

Vierailija
26/40 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nykyisin enemmän miestarjontaa kuin ennen, siltikin sen sopivan löytäminen on ihan yhtä vaikeaa kuin aikaisemminkin, koska eihän niitä sen enempää ole nytkään, vaikka aiempaa useampi kuvittelisikin meidän semmoisia toisillemme olevan..

Vierailija
27/40 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehistä, olen ollut naimisissakin! Kyllä mä erotan millon mies on tosissaan vai millon se on vaan fyysisesti mua vailla. Tulkitsen miesten kehonkieltä ja katsetta, en mä niitä sillain kuuntele.

ap

Vierailija
28/40 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tulee mieleen se viehkeästi vai mikä lie klassinen liikehtijä puutarhajuhlissa. Porvoolaiset naiset onkin ihan omaa luokkaansa säteilevyydessään.

Vierailija
29/40 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juhlissa ja sinkkuna. Ekaks muhun iski silmänsä ihana vanhempi herrasmies ja tanssimme monta tanssia yhdessä. Hän haki mua uudestaan ja uudestaan! Sitten muhun rakastui eräs nuorempi herrasmies, joka melkein itki kun oli pari viikkoa aikaisemmin alkanut seurustella vakituisesti. Hän niin kehui miten mun kanssa on mukavaa jutella ja sanoi, että nyt hän tajuaa, että hänen valintansa on täysin väärä. Juoksi mun perässä loppuillan. Puhumattakaan niistä lukuisista miehistä, jotka halus tanssia vain muutaman kerran mun kanssa pidellen mun vartaloa lähellä omaansa! Oi että musta suorastaan huokuu jotain viettelevää!

Kestikö ne juhlat siis koko päivän, aamusta iltaan vai miten noin monta ukkoa on ehtinyt sua tanssittaa, jos se ensimmäinenkin haki monta kertaa? Jos minä tapaisin juhlissa mielenkiintoisen miehen, jolle jopa antaisin puhelinnumeroni, niin voisin kuvitella viihtyväni sen saman miehen seurassa koko illan, enkä siirtyä jatkuvasti seuraavaan ja sitä seuraavaan. Mutta kukin tyylillään, kyllä minullakin vientiä riittäisi vaikka naimisissa olenkin. :)

Aika nopeasti rakastuvaa tyyppiä se kakkonenkin. :)

Vierailija
30/40 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ilmeisesti olet vain niin naisellinen nainen, että miehet vihättyvät siitä. Siis se ulkoinen olemus (pehmeys, lämpö, muodokkuus, hymy) ja siihen yhdistettynä kiva ja fiksu käytös, niin siinä se on. Ja kuule, kateellisia naisia on varmasti tälläkin palstalla satamäärin, mutta mitäpä noista suotta välittä:)...

Vierailija
31/40 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljä tuntia. En mä voi sille mitään, että miehet rakastuu niin nopeesti muhun!

En mä antanu puhelinnumeroani. Se antais ihan väärän kuvan musta. En mä ole helppo ja mulla on moraali. Mut tietää ne ainakin mun etunimen ja kysyvät sitten muilta juhlavierailta sukunimen.

ap

Vierailija
32/40 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin monella hiekkaa pillussa. Teillä on itsetunnossa jotain pahasti pielessä, kun täytyy toisen onnesta olla kateellinen. Go Ap!

Vierailija
33/40 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go Ap!

but where?

ap

Vierailija
34/40 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

oli tokalla kierroksella, mutta tää toka oli semmoinen nuori uljas ja komea mies, joka tosissaan rakastui ensimmäistä kertaa elämässään!

ap

[/quote]

Minun käsitykseni mukaan rakkaus ei roihahda yhdessä illassa. Kyllä siihen tarvitaan useampi tapaaminen.

Mutta mikäli kuulut siihen naikkosryhmään, jotka luulevat, että heti kun heitä katsotaan pidempään niin mies on palavasti rakastunut ja yrittää heti iskeä.

Olet säälittävä!

Vierailija
35/40 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitten ollut ap!

Ja tuo viimeinen vastaaja on näköjään taas niitä kateellisia, jotka eivät ymmärrä mikseivät miehet rakastu heihin. Alkaa ärsyttämään tuollainen kateellisuus! Tämä ei ole enää hauskaa.

ap

Vierailija
36/40 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan on aloitus saanut monta kitkerää vastausta. ;DD

No oli aloitus sitten totta tai hiekkapimppien ärsyttämiseksi aloitettu provo, niin joskus vain on tuollaisia iltoja, että esim. baarissa ukkoa pörräisi ympärillä ihan riesaksi asti. Ja joskus sitten taas saa olla ihan rauhassa ja keskittyä olennaiseen. :D

Vierailija
37/40 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotat soittoa tai viestiä?

Vierailija
38/40 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotat soittoa tai viestiä?

Tein niin suuren vaikutuksen, että miehet ovat ottaneet yhteystietoni selville. Nyt he vain keräävät rohkeutta, tottakai ovat vähän epävarmoja itsestään!

ap

Vierailija
39/40 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli tietysti hellyttävän hassu, ja tietyssä tarkoituksessa muotoiltu. Tai sitten ihan vakavissaan, koska seuraavista viesteistä saa sellaisen samanlaisen, kivan höpsäkän, mutta miellyttävän ja harmittoman vaikutelman kyseisestä ihmisestä. Kiva, iloinen, nätti, vähän lapsellinen.

Siitä huolimatta on sanottava, että minuunkin "rakastuttiin" yhden illan aikana. En sanonut edes nimeäni, mutta mies selvitti sen ja puhelinnumeroni myös. 10 vuoden jälkeen olemme vieläkin yhdessä, naimisissa, useampi lapsi ja onnelliset. Eli on se mahdollista, vaikka oikeaan rakkauteen tarvitaan tietysti enemmän kuin yksi ilta.

Vierailija
40/40 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaankaan tohtinut mainita, että myös kaikki naiset pitivät sinua hurmaavana persoonana, kauniina naisena ja halusivat sinut bestiksekseen. Vaatimattomuus on hieno luonteenpiirre! Olen vilpittömän iloinen puolestasi.