Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebookin KIRPPISryhmät: liikkuuko siellä tavara oikeesti?

Vierailija
13.08.2012 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, itse olen myynyt yli tonnilla tavaraa. Hieman oli kertynyt varastoihin, nyt on ihanan tyhjä kämppä!

Osasta tavaroita sain enemmän kun mitä olin itse maksanut :D

Vierailija
2/8 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon myyny lapsenvaatteita ja todella hyvin kauppa käynyt, kun hinta on sopiva. Kaikki mitä olen myyntiin laittanut, on mennyt. Suurin osa menee minuuteissa, tykkään :) Jos ei päivässä ole mennyt, olen laskenut hintaa ja sitten on yleensä viimeistään mennyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan tosi paljon FB-kirppareilta ja jonkinverran myynkin. Hyviä löytöjä on tullut tehtyä mutta joissain ryhmissä hinnat ovat ihan älyttömät (esim.H&M, Lindex, KappAhl-lastenvaatekirppis). Se huono puoli on että joillain ihmisiää on varsin kumma käsitys mikä on vaikkapa hyväkuntoinen vaate, se kun voi olla tahrainen, reikäinen, venähtänyt ja kulahtanut!

Vierailija
4/8 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse liityin n.kuukausi sitten ja olen myynyt/ lahjoittanut parisenkymmentä tavaraa ja ostanut kolme tuotetta.

Vierailija
5/8 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitä kamaa on niin paljon että osa jää väkisin sinne "jalkoihin". Itse myin sohvat 10:ssä minuutissa. Osa tavaroista taas ei mene millään kaupaksi. Myös muutamia hyviä löytöjä olen tehnyt.

Tosin osa porukasta myy kamojaa uuden hinnalla ja uskoo rikastuvansa niillä. Mutta eihän se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa.

Vierailija
6/8 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla laittaa ilmoituksia kun niissä kirppareissa on niin paljon sääntöjä ja aika ikävään sävyyn tulee kommenttia jos on ilmoituksessa jotain väärin.

Vierailija
7/8 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ilmoituksia ei näe, kuvat ehkä liittymättä.

Ja nuo säännöt tosiaan on joskus ihan peestä.

Vierailija
8/8 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi huono, tai blondeja käyttäjiä. Siellä voi ilmoitukset olla monta kk, niissä lukee myyty ja eipoisteta.

Ihan normaalia on myydä esim tiimarin tuikku 8 eurolla.

En ole kertaakaan löytänyt mitään kivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä