Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä, jos työ ei vaan maita.

Vierailija
12.08.2012 |

Olen jo yhden kerran vaihtanut tän vuoksi työpaikkaa ja työtehtäviä. Pois töistäkään ei voi jäädä, kun sitten ei riittäisi rahat.

Lasken minuutteja töissä, että koska päivä on ohi. Ja päivät tuntuvat todella pitkiltä ja raskailta. Teen vaan ihan pakolliset.

Ajattelin, että jonkin uuden jutun aloittaminen virkistäisi ja ilmoittauduin sellaisiin hommiin. Nyt en edes viitsi alkaa niitä, kun vaan olen anellut lisäaikaa ja mitään ei ole tehty.

Mitä ihmettä tehdä? Ennen olin niin innokas, etenin uralla ja olin aloitteellinen. Nyt en vaan viitsi. Yksi syy on tietysti pettyminen. Minua ei koskaan palkittu esim. palkalla tuosta, vaan palkankorotukset sai miespuolinen kolleega. Valtiolla siis olen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtio joutuu kouluttamaan sut uudelleen tai siirtämään toisiin hommiin. Palkka kuitenkin juoksee koko ajan.

Vierailija
2/6 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko mikään työ nautinto?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maittamaan, kun vastassa kurnii.

Teidät kaikki valtion ja kunnan työntekijät pitäisi potkia pihalle ja laittaa hakemaan omia työpaikkojanne uudestaan avoimesta hausta, niin jäisi jäljelle vain ne, joita kiinnostaa työnteko.

Vierailija
4/6 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta älypuhelin, siihen Spotify ja kuuntele 8h päivässä musiikkia (töiden lomassa).

Itse rakastan työtäni enemmän kuin koskaan!

Illat väännän soittolistoja ja päivisin uppoudun musiikin maailmaan - ja hommat tulee tehdyksi nopeammin kuin koskaan!

Vierailija
5/6 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta valitettavasti sillä ei elä.

ap

Vierailija
6/6 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin jos en nyt rakastanut työtäni niin nautin siitä ainakin todella paljon. Nyt vuosia myöhemmin, ylennyksissä ja palkankorotuksissa ohitettuna kaikki into on lässähtänyt.

Itse aion lähteä kunnan hommista pois ihan muualle töihin. Saman työnantajan palvelukseen en todellakaan jää vaikka työnantajakunta onkin niin iso että vaikka ja mitä löytyisi. Tilanne ei muuttuisi yhtään. Olen totaalisen pettynyt työnantajaan.

Ehkä työtehtäväkin tulee joskus jatkossa olemaan jotain ihan muuta kuin nyt. Työnantaja joka tapauksessa muuttuu heti kun löydän uuden paikan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän