Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet vihaavat minua?

Vierailija
23.02.2015 |

En vaan voi ymmärtää. Vaikka eivät kaikki naisetkaan minusta pidä, niin sen olen huomannut, että etenkin useat miehet suorastaan vihaavat minua. Siis se on tullut oikein hyvin esille ja ovat jopa aika lailla suoraan sen sanoneet minulle. En vaan ymmärrä, mikä minussa on niin kauheaa. Olen hiljaisemman puoleinen ja ujo eli en ole kauheasti äänessä. Mutta en ymmärrä, miksi hiljaisuus tai ujous ärsyttäisi miehiä. En kuitenkaan ole ihan tuppisuu vaan tarpeen mukaan kyllä saatan sanoa mielipiteeni. Mistä ihmeestä tämä voi johtua?

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä sitten onko suoranainen viha pahempi kuin se, että miehet haluavat seksiä ja se on oikeastaan ainoa syy miksi ne jaksavat jutella ja esittää kiinnostunutta, sitten kun sen saa niin yhteydenpito lakkaa/muuttuvat kylmäkiskoiseksi. Ei sellaistakaan kyllä jaksa ja tekee olon vaan vielä arvottomammaksi...

Vierailija
2/66 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että se sun himoitsema komea kundi ei ole osoittanut huomiota ei tarkoita sitä, että miehet vihaisivat sinua noin yleisesti.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 08:17"]Minä olen ihmetellyt aivan samaa. Olen ujo ja tyhmä, mutta hauska ja iloinen. Kauniiksikin kehuttu. Mutta silti esim. työpaikkamme miehet välttelevät minua. Tunnen itseni vastenmieliseksi.
[/quote]

Välttelen töissä hyvännäköisiä naisia siitä syystä, että sekoittavat kuuppaa. Yhdet pakit 183cm pitkältä blondikolleegaltakin vaikuttavat asiaan. Parempi keskittyä töihin...

Vierailija
4/66 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viha on aika kova tunne ja en oikein usko, ettö miehet vihaavat sinua. Pktävöt ärsyttävänä ja rasittavana ehkä, mutta että vihaisivat? Harvoin olen miespuolisilta ka dreiltani heidän vihaavan jotakin naista tai ihmistä. Lähinnä, jos joku on heitä satuttanut esim. Exä ei anna tavata lapsia, paras ystävä nussinut vaimoa jne. Näissä tilanteissa olen kuullut tutuilta miehiltä "vihapuhetta". Eli ihmisiä kohtaan, jotka ovat heitä satuttanut kunnolla tai heidän lapsiaan.

Vierailija
5/66 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa näistä tarinoista kuulostaa - anteeksi vain - aika harhaiselta. Miksi vihaksi. Jotakin puolituttua ihmistä oli sitten nainen tai mies? Pyrin olemaan peruskohtelias kaikille. Toki mielestäni mielenkiintoisiin ihmisiin tulee panostettua enemmän huomiota. Mutta en kyllä tarkoituksella alista tai vihaa muitakaan tuttuja ihmisiä.

En nyt ihan saa kiinni mitä tässä tarkoitetaan. Hämilläni olen.

Vierailija
6/66 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika rajun kuuloisia tarinoita, jos pitävät paikkaansa?

Vierailija
7/66 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttäviä tarinoita täällä! Minkälaisessa seurassa te oikein liikutte? Minä olen tavallisen näköinen nainen, pulska ja liikun monenlaisissa piireissä. Varmasti monet pitävät ärsyttävänäkin. En ole ikinä joutunut kokemaan mitään törkeyksiä (jos jotain satunnaista epäkohteliaisuutta ei oteta lukuun, mitä varmasti jokainen on jossain tilanteessa elämän varrella kokenut). Aika paksua on myös väittää, että kaikki miehet moiseen syyllistyisivät. 

Lopeta uhriutuminen! Miksi vietät aikaasi ihmisten seurassa, joka loukkaavat sinua avoimesti? Itse en koskaan suostuisi kuuntelemaan loukkauksia. Ympäröi itsesi ihmisillä, jotka tekevät sinut onnellisiksi. Tsemppiä!

Vierailija
8/66 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Kyllä mullekin on huudeltu teini-ikäisestä saakka kaikkea paskaa miesten toimesta, enkä ole kelvannut kenellekään muulle kuin aviomiehelleni (ainut seksikumppanini), mutta että jonkun päälle on heitetty tervaa ja höyheniä? :D Sylkemisen vielä voin uskoa (mua on heitelty kaljatölkillä yms.), mutta tuo tervajuttu kuulosti vähän absurdilta.

Vierailija
9/66 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi viidakkoveitsi- ja paidanrepimisjutut kuulostavat kyllä vähän harhaisilta. Muuten olen samaa mieltä siinä, että miehet ovat kohteliaita ja herrasmiehiä useimmiten vain kauniille tai edes miesten sanoin "pantavan" näköisille naisille.

Itselläni on seuraavanlainen tragedia: hyvä kroppa ja "ruma" naama, ja olen kohdannut aika ristiriitaisia tilanteita miesten kanssa oletettavasti tämän takia. Esim. baarissa on yritetty kähmiä persettä / tissejä ja kun pidän puoleni, haukutaan minut vitun rumaksi korppikotkaksi jota ei voisikaan nussia muuta kuin paperipussi päässä (aika lailla sanasta sanaan oikea tilanne).

Samoin huomaan todella selvän eron, jos laitan päälle kauniit vartaloa imartelevat vaatteet vs. pidän vartaloa peittäviä vaatteita. Jos vartalo on esillä, kohdellaan paremmin, ovia availlaan jne, jos taas näkyvissä on vaan "vitun ruman korppikotkan" naama, olen joko näkymätön tai vastenmielinen.

Pahinta on toki tietynlaisten miesten - ehkä juuri pelimiestyypin miesten? mielestä, jos vitun ruma korppikotka esittää mielipiteitään, vaikuttaa itsevarmalta tai ei ylipäätään tajua olla hiljaa, seuraa välitön maan pinnalle palauttaminen koska RUMA ÄMMÄ turpa kiinni (kärjistin, mutta you get the point, viesti tulee kyllä perille rivien välistä).

Jottei menisi ihan synkistelyksi, on niitä ihania ja mukaviakin miehiä, kuten omani, joka ei ole koskaan parjannut ulkonäköäni, edes naamaa. Ja varmasti "rumat" miehet saavat tietynlaisilta naisilta myös kylmää kohtelua, mutta väittäisin silti, että silloin on enemmän kyse huomiotta jättämisestä eikä yhtä usein aktiivisesta nimittelystä ja tarpeesta osoittaa toiselle paikkansa.

Vierailija
10/66 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 01:03"]

Järkyttäviä tarinoita täällä! Minkälaisessa seurassa te oikein liikutte? Minä olen tavallisen näköinen nainen, pulska ja liikun monenlaisissa piireissä. Varmasti monet pitävät ärsyttävänäkin. En ole ikinä joutunut kokemaan mitään törkeyksiä (jos jotain satunnaista epäkohteliaisuutta ei oteta lukuun, mitä varmasti jokainen on jossain tilanteessa elämän varrella kokenut). Aika paksua on myös väittää, että kaikki miehet moiseen syyllistyisivät. 

Lopeta uhriutuminen! Miksi vietät aikaasi ihmisten seurassa, joka loukkaavat sinua avoimesti? Itse en koskaan suostuisi kuuntelemaan loukkauksia. Ympäröi itsesi ihmisillä, jotka tekevät sinut onnellisiksi. Tsemppiä!

[/quote]

On aika vaikea valita, minkälaisilla ihmisillä "ympäröi itsensä" suuren kaupungin kadulla, kun yrittää ihan rauhassa elää omaa elämäänsä ketään häiritsemättä. Vai laitanko lehteen ilmoituksen, että minun pitää käydä postissa perjantaina kello 14.00, te joita rumuuteni häiritsee, pysykää kotona? 

Mutta joo, oma vika, että olen ruma. Unohtui tosiaan sanoa, että kyllä osa naisistakin osaa tämän homman. 

Vierailija
11/66 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 01:05"]

Noi viidakkoveitsi- ja paidanrepimisjutut kuulostavat kyllä vähän harhaisilta. Muuten olen samaa mieltä siinä, että miehet ovat kohteliaita ja herrasmiehiä useimmiten vain kauniille tai edes miesten sanoin "pantavan" näköisille naisille.

Itselläni on seuraavanlainen tragedia: hyvä kroppa ja "ruma" naama, ja olen kohdannut aika ristiriitaisia tilanteita miesten kanssa oletettavasti tämän takia. Esim. baarissa on yritetty kähmiä persettä / tissejä ja kun pidän puoleni, haukutaan minut vitun rumaksi korppikotkaksi jota ei voisikaan nussia muuta kuin paperipussi päässä (aika lailla sanasta sanaan oikea tilanne).

Samoin huomaan todella selvän eron, jos laitan päälle kauniit vartaloa imartelevat vaatteet vs. pidän vartaloa peittäviä vaatteita. Jos vartalo on esillä, kohdellaan paremmin, ovia availlaan jne, jos taas näkyvissä on vaan "vitun ruman korppikotkan" naama, olen joko näkymätön tai vastenmielinen.

Pahinta on toki tietynlaisten miesten - ehkä juuri pelimiestyypin miesten? mielestä, jos vitun ruma korppikotka esittää mielipiteitään, vaikuttaa itsevarmalta tai ei ylipäätään tajua olla hiljaa, seuraa välitön maan pinnalle palauttaminen koska RUMA ÄMMÄ turpa kiinni (kärjistin, mutta you get the point, viesti tulee kyllä perille rivien välistä).

Jottei menisi ihan synkistelyksi, on niitä ihania ja mukaviakin miehiä, kuten omani, joka ei ole koskaan parjannut ulkonäköäni, edes naamaa. Ja varmasti "rumat" miehet saavat tietynlaisilta naisilta myös kylmää kohtelua, mutta väittäisin silti, että silloin on enemmän kyse huomiotta jättämisestä eikä yhtä usein aktiivisesta nimittelystä ja tarpeesta osoittaa toiselle paikkansa.

[/quote]

Harhaiselta? No, tuo paidan repiminen tapahtui minulle ja olen tietääkseni täysin normaalijärkinen, akateeminen työssäkäyvä aikuinen. 

Vierailija
12/66 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tällä palstalla joku oma todellisuutensa? Miten jollekin voi olla uusi asia, että miehet kohtelee kauniita naisia hyvin ja rumia ihan kamalalla tavalla?! Kaikkihan sen tietää!

Miehet yrittää iskeä kauniita, saavat pakit ja purkavat vihansa rumiin naisiin. Niin on aina ollut ja tulee aina olemaan. 

Vierailija
13/66 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 01:13"]

[/quote]

Harhaiselta? No, tuo paidan repiminen tapahtui minulle ja olen tietääkseni täysin normaalijärkinen, akateeminen työssäkäyvä aikuinen. 

[/quote]

Mutta sehän on jo poliisiasia, jos aletaan repiä paitaa väkisin päältä! Saati jollain viidakkoveitsellä uhkailu. Kauheaa jos tuo todella on totta. Edes tämä "korppikotka" ei ole kyllä tuollaista joutunut kokemaan.

Vierailija
14/66 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 01:16"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 01:13"]

[/quote]

[/quote]

Mutta sehän on jo poliisiasia, jos aletaan repiä paitaa väkisin päältä! Saati jollain viidakkoveitsellä uhkailu. Kauheaa jos tuo todella on totta. Edes tämä "korppikotka" ei ole kyllä tuollaista joutunut kokemaan.

[/quote]

Olin niin nöyryytetty, etten viikkoihin poistunut kotoani kuin töihin ja kauppaan, enkä koskaan kertonut kenellekään. Olin silloin nuori ja vuosien koulukiusaamisen jälkeen tunsin olevani jotenkin vastuussa rumuudestani. Tai miehet tuntuu ajattelevan, että ruma nainen tekee heille vääryyttä olemalla olemassa ja kesti pitkään päästä eroon tuosta ajattelusta, että ansaitsen kaiken haukkumisen ja muun. 

Ruman naisen elämä ei ole kovin kivaa... Ja minulle riittäisi, kun saisin olla rauhassa. En ole koskaan edes odottanut, että kukaan mies olisi minulle edes ystävällinen, saati sitten jotain enemmän, mutta haluaisin, ettei tarvitsisi kuulla ilkeilyjä. Tuo paidan repiminen on onneksi ainoa tapaus, kun minuun koskettiin. Mutta mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän nuo menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Mutta joskus toivoisin, että voisin jollekin kauniille naiselle näyttää, miten ne hänen seurassaan ihanat miehet ovatkin minun seurassani jotain ihan muuta. 

Vierailija
15/66 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen lYHyt tukeva mies ja olen saanut pakkeja kaikennäköisiltä naisilta, mutta ei.ole tullut mieleen alkaa kostamaan pakkeja 'rumille naisille'. Ihan ote olen kärsinyt. Olen järkyttynyt näistä tarinoista. Itella tytär, joka tulee.isäämsä, joten tuoko sitä odottaa?

Vierailija
16/66 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 01:30"]

olen lYHyt tukeva mies ja olen saanut pakkeja kaikennäköisiltä naisilta, mutta ei.ole tullut mieleen alkaa kostamaan pakkeja 'rumille naisille'. Ihan ote olen kärsinyt. Olen järkyttynyt näistä tarinoista. Itella tytär, joka tulee.isäämsä, joten tuoko sitä odottaa?

[/quote]

Jos tyttärestäsi todella tulee ruma, niin kyllä, tämä häntä odottaa. Yritä antaa hänelle vahva itsetunto, jonka avulla hän selviytyy paremmin. Ja siihen tottuu. Kun kasvaa aikuiseksi, ei enää edes odota miehiltä mitään muuta, eikä se enää satu niin paljoa.

Vierailija
17/66 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täähän kuulostaa ihan kamalalta!!! Toimivatko oikeasti aikuiset miehet noin?! En tiedä haluaisinko olla sellaisen ihmisen kanssa missään tekemisissä, jolle ulkonäkö on noin tärkeää. Tuskin. Sitäpaitsi en ole tainnut koskaan nähdä rumaa ihmistä (Fyysiset, sairauden aiheuttamat "mutaatiot" erikseen ja päihteiden pitkäaikainen käyttö). Sisäisesti kyllä. Tietyt naiset ovat kyllä olleet paskamaisia ja arvostelleet ulkonäköä, mutta ei mitään tuollaista. Miehet ei juurikaan. Siis onko muilla ihmisillä todella tälläisiä kokemuksia? Tuli surullinen olo, että tuollaista joutuu kestämään. Oon kyllä ollut yllättynyt monesti, kuinka paljon henkisesti sairasta ja tyhmää massaa Suomessakin elää. En puhu nyt mielisairauksista.

Vierailija
18/66 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 01:38"]

[/quote]

Jos tyttärestäsi todella tulee ruma, niin kyllä, tämä häntä odottaa. Yritä antaa hänelle vahva itsetunto, jonka avulla hän selviytyy paremmin. Ja siihen tottuu. Kun kasvaa aikuiseksi, ei enää edes odota miehiltä mitään muuta, eikä se enää satu niin paljoa.

[/quote] Tai maksa kauneusleikkaukset. Elämä on liian lyhyt rumana olemiseen.

Vierailija
19/66 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Sanoisin, että yritä tukea tyttäresi itsetunnon ja sosiaalisten taitojen kehittymistä, ja harrastuksia joissa saa onnistumista tekemällä asioita pelkän ulkonäön korostumisen sijaan (tietty tytön kiinnostuksenkohteiden mukaan). Jos hänelle kehittyy terve itsetunto ja löytää omanhenkisiään ystäviä, eivät mahdolliset urpojen herjauksetkaan horjuta häntä niin paljoa. Ja jos tuntee oman arvonsa, ei sorru huonosti kohdeltavaksi läheisissäkään ihmissuhteissa.

Isä muuten voi oikeasti vaikuttaa tähän, koska juuri hyvä suhde isään ja isän hyväksyntä vaikuttavat siihen, millainen omanarvontunto tytölle miesten suhteen kehittyy. Siis isän hyväksyntä ja rakkaus ja sen osoittaminen on tärkeää, ei mitään sen ihmeellisempää avaruustiedettä. Minullakin on aivan ihana isä, ja vaikken voi vaikuttaa tuntemattomien huuteluihin, olen muuten elämässäni hakeutunut henkisesti arvoiseeni porukkaan ja löytänyt miehenikin, joka on maailman kunnollisin mies (ja komeakin:)) Joten "rumuuteni" ei laske elämänlaatuani niin paljoa, kun koen itsetuntoni kuitenkin rakentuvan pääasiassa muille asioille kuin ulkonäölle.

En silti valehtele, etteikö se tuntuisi pahalta, jos joku nimittelee tai väheksyy. Mutta kaikilla on omat ristinsä, olkoon se mulla tämä pärstäkerroin sitten. Leikkauksiin en kuitenkaan haukkujien takia tahdo mennä koska mielestäni minulla pitäisi olla oikeus elää itseni näköisenä, kun kuitenkin itselleni ja miehelleni tällaisena kelpaan.

Taannoisen naisten wimbledon-voittajan, rumaksi haukutun (en tajua miksi...) Marion Bartolin isä sanoi ihanasti tytärtään parjaaville toimittajille, muistaakseni "She is my beautiful daughter" tms. Mielestäni se oli kaunis esimerkki isästä, jolle oma tytär on aina kaunis ja arvokas sellaisenaan. :)

-"Korppikotka"

Vierailija
20/66 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinä, jolta paita revittiin - minkä ikäinen olit? Minkätyyppinen jengi oli repimässä, ja missä?

Olen unohtanut tuon todellisuuden, koska olin kaunis nainen ja sittemmin minulla on ollut sosiaalisen aseman tuomaa itsetietoisuutta, silmilleni ei hypitä. Luin tätä ketjua silmät pystyssä, mutta nyt muistin, että neljätoistavuotiaana minua lähestyi useampikin mies, joista selvästi näki, että motiivina oli naisviha, ja minut katsottiin senverran nuoreksi, ettei minusta ollut vastusta. Joten minun on pakko uskoa lukemaani.

Kohdallani tilanne muuttui kuin napsauttamalla. Menin karateen ja lakkasin pelkäämästä mörköjä. Viisitoistavuotiaana olin jo nykypituudessani, enkä enää nähnyt naisvihaa ympärillä. Tästä aiheesta pitäisi puhua paljon paljon enemmän. Jokainen nainen siitä kuitenkin kärsii, vaikka sitä ei kaikkiin kohdisteta.