Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulkitkaa mulle miehen käytös

Vierailija
12.08.2012 |

Vilkuilee ja hymyilee kauempaa, joskus saan kiinni pitkästä tuijotuksesta mutta kääntää heti katseensa pois kun huomaan. Lähietäisyydellä sen sijaan katselee mieluummin lattiaa tai seinää ja on muutenkin tosi totinen. En ole häntä mitenkään ahdistellut tai edes flirttaillut että sen takia tarttis hermostua. Hämää vaan tuo kun keskustellessa saattaa olla ettei toinen vilkaise päinkään. Tiettävästi pystyy muiden kanssa ihan normaaliin kommunikaatioon.

Työasioissa nähdään ja varattuja ollaan molemmat.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys kuuluu mitä itse ajattelet miehestä?

Vierailija
2/8 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska selkeesti hän on vähän ihastunut.. on vähän hömelö sun kanssa toimiessa tms.

Pysy suhteessasi ja pidä arki tähän toimistomieheen mielessä. Seuraa kiihkeä ihana suhde ja sen jälkeen monen ihminen rikkimeno.

MIETI ja ole järkevä.

Kumpa mäkin olisi ollut... sain onneksi oman miehen takaisin. Mulla vaan on vitun upee mies ja tästä lähin muistan sen ja siitä pidän kiinni.

Tuskinpa tuo ap puhuu sun miehestäsi tässä suuressa maailmassa, hei epävarma pikku rouva siellä. Älä nyt vedä aamiaista sentään henkeen, kun perehdyt opastamaan kuinka muiden tulisi elää juuri sinun arvojesi mukaisesti. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ap minulla ihan sama tilanne. tosin siinä eri, että minä kuollettavan ihastunut mieheen. itse sinkku, mies naimisissa :(

Vierailija
4/8 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko siis sinä ihastunut mieheen ja epäilet tunteiden olevan molemmin puolisia? Ihan kokemuksestani voisin sanoa, että mieti oletko 100% varma omista tunteistasi, ennen kuin alat mihinkään naimisissa olevan miehen kanssa. Odottaminen on rankkaa, erot jne. Oletko sinä valmis sellaiseen jos suhteenne siihen saakka etenisi? Tai siihen, että mies valitsisikin vaimonsa. Jos et, älä lähde edes flirttiin saakka mukaan.

Vierailija
5/8 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska selkeesti hän on vähän ihastunut.. on vähän hömelö sun kanssa toimiessa tms.

Pysy suhteessasi ja pidä arki tähän toimistomieheen mielessä. Seuraa kiihkeä ihana suhde ja sen jälkeen monen ihminen rikkimeno.

MIETI ja ole järkevä.

Kumpa mäkin olisi ollut... sain onneksi oman miehen takaisin. Mulla vaan on vitun upee mies ja tästä lähin muistan sen ja siitä pidän kiinni.

Tuskinpa tuo ap puhuu sun miehestäsi tässä suuressa maailmassa, hei epävarma pikku rouva siellä. Älä nyt vedä aamiaista sentään henkeen, kun perehdyt opastamaan kuinka muiden tulisi elää juuri sinun arvojesi mukaisesti. ;)

Vierailija
6/8 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIETI ja ole järkevä.

Vierailija
7/8 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mieltä: mies on ihastunut, mutta kokee sen itse kiusalliseksi eikä halua sinun huomaavan. Älä ahdistele flirttailemalla tai antamalla hänelle erityistä huomiota. Kiusallisia tilanteita helpottaa, jos mainitset miehesi silloin tällöin ohimennen tai jopa kysyt hänen perheestään.

Vierailija
8/8 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme