Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pahimmat pettämistapaukset jotka tiedätte?

Vierailija
11.08.2012 |

Minä aloitan

1 Vaimo teki sairaanhoitajana paljon yötöitä jo ennen avioliittoa. Miehellä on koko ajan toinen, jonka kanssa vietti aikaa, kun vaimo oli yövuorossa. Suhde tuli ilmi pari kuukautta häiden jälkeen ja pari erosi samantien.

2 Mies (40 +) rakastui tytärpuolensa 17v kaveriin. Jätti perheensä ja nyt parilla on jo yhteinen lapsikin

3 Mies häipyi roskiksenvientireissulla kolme kuukautta häiden jälkeen, eikä koskaan tullut takaisin.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

selittäen itseään 23 vuotta nuoremmalle salarakkaalle, että hänen avioliittonsa on mennyttä ja ero tulossa koska vaimolla on vakava ja miestä järkyttävä mielisairaus.

Puolen vuoden päästä selvisi onnettoman sattuman, eli yllättävän yhteisen tutun kautta, että vaimo onkin henkisesti täysin terve, mutta sairastaa rintasyöpää ja molemmat rinnat on poistettu leikkauksessa. Mies ei pystynyt käsittelemään asiaa vaan petti naista.

Salarakas järkyttyi asiasta ja katuu teini-iän sinisilmäisyyttään edelleen todella syvästi...arvaatte varmaan mikä osapuoli itse olen tässä tarinassa :(

Vierailija
2/16 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te naiset valitsette ihan s**tanan huonoja miehiä puolisoiksenne. Mutta kun pitää olla jännää ja mielenkiintoista. tylsä ja turvallinen ei ole sovelias. Ja sitten ihmettelette, kun "hyviä miehiä ei ole missään".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli ollut ulkomaan matkalla toisen miehen kanssa. Vaimo ei ollut osannut epäillä mitään, kunnes mies ilmoitti haluavansa eroa. Mies siis pani åijää perseeseen ja kotona vaimoa pilluun. Kaksi lasta.

Vierailija
4/16 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen oli keskenmeno vaaran vuoksi osastolla ja miehellä oli toinen nainen koko ajan kotona. Mies ei tuonut esikoista sairaalaan, koska pelkäsi esikoisen puhuvanjotain tädistä. Asia paljastui vaimolle aika pian keskosena syntyneen vauvan hautajaisten jälkeen.

Pari oli yrittänyt kauan lasta ja nainen tuli raskaaksi hoidoilla. Mies kävi vieraissa ja toi sp taudin ja nainen synnytti pikkukeskosen joka eli vain muutaman päivän.

Äiti oli syöpäsairaan lapsen kanssa kaukana sairaalassa ja sillä aikaa isi toi uuden äidin kotiin. Asia paljastui kun 2v oli äidin kanssa kaupassa ja näkivät tämän naisen(2v kertoi äidilleen, että Minna täti asuu meillä kun olet siskon kanssa helsingissä)

Vierailija
5/16 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies Asui kahden eri naisen kanssa. Toisen kanssa oli naimisissa ja 2 lasta, ja toisen kanssa 1 lapsi. Minä olin vielä 1,5 vuotta tyttöystävänä, kunnes asia selvisi minulle, ja sain ikuiset traumat. Pitää vain kummastelle, että kuinka joku mies jaksaa ryhtyä moiseen salailuun ja jatkuvaan valehtelemiseen ja paikasta toiseen juoksemiseen.. ja miten ei yks akka riitä vaatimuksineen...

Vierailija
6/16 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vaimo oli juuri synnyttänyt esikoisen.

Siitä on aikaa melkein 15 vuotta ja kaihertaa edelleen mieltäni. Kuinka saatoin. Miten hän saattoi.

Vierailija
7/16 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin asuttu miehen kanssa reilut viitisen vuotta yhdessä. Rakastava suhde. Mietittiin, että aika vois nyt olla sopiva lapsenteolle, olin ihan innoissani. Mies sitten tulee kotiin noin viikko tämän keskustelun jälkeen ja kertoo, että sen uusi työkaveri ja salasuhde on saanut sille lapsen. Mun maailma meni murskaksi, olin ollut autuaan tietämätön enkä epäillyt yhtään mitään, kaikki oli ollut niin hyvin. Mies oli elänyt täydellistä kaksoiselämää monimutkaisten valheiden verkossa. Vähän aikaa tämän uutisen jälkeen se toinen nainen soittaa mulle ja haukkuu mut puhelimessa huoraksi, kun yritän kuulemma "varastaa sen miestä, kuinka sä kehtaatkin, häpeä" jne. Jaa että MINÄ vai? Suljin hiljaa luurin sen korvaan, en sanonut sanaakaan sille enkä miehelle. Lähdin matkoihini, pois koko sotkusta.

Nyttemmin ovat eronneet ja mies vonkaa mua takaisin. Absurdia.

Ei ehkä pahin tarina täällä, mutta mun sydämeen syttyi ikuinen epäluottamus.

Vierailija
8/16 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli juu, mies menee huoriin kun nainen synnyttämässä ja joutuu olemaan sairaalassa pari päivää. Miten he...ssä voi olla niin sydämmettömiä, ja että vain vieraissa käynti mielessä kun hyvä tilaisuus. Näiltä miehiltä pitäis kieltää isyys.

Vierailija
9/16 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli juu, mies menee huoriin kun nainen synnyttämässä ja joutuu olemaan sairaalassa pari päivää. Miten he...ssä voi olla niin sydämmettömiä, ja että vain vieraissa käynti mielessä kun hyvä tilaisuus. Näiltä miehiltä pitäis kieltää isyys.

Vierailija
10/16 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petti minua kymmeniä kertoja vuoden mittaisen avioliittomme aikoina. Kerran löytyi sängystämme itähuora kun tulin kesken päivän töistä kotiin saatuani migreenikohtauksen. Kerran oli paneskellut entisen vaimonsa kanssa kun meni hakemaan tytärtä viikonlopuksi meille. Kahta entistä tyttöystävää myös paneskeli. Strippibaareista joihin päätyi juovuksissa lähti maksullisten seurassa useinkin.

Miehen käytöksen selitti maanis-depressiivisyys, johon mikään kokeiltu hoito ei toiminut. Maniakausissa teki noita temppujaan, ryyppäsi, uhkapelasi ja nai kaikkea mikä liikkuu.

Vierailija
11/16 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

usea kuukauden ajan kertomatta minulle, että hän on naimisissa. Vielä kuukausia suhteen loppumisen ja kiinni jäämisensä jälkeen hän ehdottelee tapaamisia. En ole ainoa nainen, jonka kanssa hän on pettänyt, ilmeisesti viimeisin.

Vierailija
12/16 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähipiirissä pahin:

Eli mies lähti työporukan kanssa risteilylle ja vähän ajan kuluttua nainen alkoi oirehtia ja hänellä todettiin sukupuolitauti. Mies myönsi että oli risteilyllä tavannut jonkun, jonka kanssa viettäneet yön yhdessä. Ero tuli.

Vierailija
13/16 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden jätkän, joka pettää avovaimoaan koko ajan eri naisten kanssa. Avokki on ilmeisesti myös tietoinen tästä, mutta ei lähde suhteesta. Tää jätkä esim. tilailee näille naisille netistä erilaisia seksileluja ja haluaa sitten kokeilla niitä niiden kanssa.

Vierailija
14/16 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vikitteli ja pani vaimonsa 15 vuotiasta pikkusiskoa, kun vaimo oli synnytyssairallassa osatolla esikoisen kanssa. Myös vaimo oli alle 20 v.

Lopulta jälki oli aika rumaa. meni avioliitto, mielenterveys, työpaikka, yhden ihmisen henki ja ikuiset jäljet kaikkiin osallisiin.

Vierailija
15/16 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtavassa asemassa oleva mies pettäää vaimoaan oman alaisensa kanssa. Tämä jatkunut vuosia! Tekevät yhdessä "työmatkoja" milloin mihinkin, yöpyvät samassa huoneessa. Viettävät aikaa todella paljon yhdessä.

Tähän liittyy kaikenlaista... Petetty vaimo esittää täydellistä perhettä kaikissa puheissaan vaikka koko kaupunki tietää tilanteen. Petetty mies taas ei vaan tajua.

Ainut vaan kun kaikki esittävät niiiiiiin hienoa ihmistä, mutta totuus on aikamoinen!

Vierailija
16/16 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 20 v, mutta olin siis nuori tyttö ja yksi tyyppi oli alkanut pyöriä kuvioissa. Sitten kerran se halus väen väkisin viedä mut baarista kotiin, matkalla pyyskin niille. Menin (olin siis sinkku). Vasta niillä selvisi että sen vaimo on synnytyssairaalassa (jo synnyttänyt) ja toinen lapsi hoidossa...

Meni maku tyypistä sen yön jälkeen. En edes tervehtinyt.