jos on ruma sekä meikattuna että naturellena,
Niin kannattaako meikata ts. panostaa ollenkaan? Kumpi on säälittävämpää, olla ruma meikin kanssa vai ilman?
Kommentit (8)
niin silloin se on parempi, mistä itselle tulee parempi olo: jotkut ei koe oloaan kotoiseksi meikissä, jotkut taas tarvitsevat sitä meikkiä. Jos ei hirveästi vaikka silmiä halua korostaa niin kyllä jo siitä, että ihon virheet peitetään ja väri tasoitetaan, tulee paljon siistimpi vaikutelma.
Itse olen susiruma myös meikattuna, mutta sudin silti kasvoni päivittäin meikillä, koska henkilökohtaisesti mielestäni silmien rajaus, ripsiväri ja varjostukset luomivärillä tekevät silti hyvää, vaikka ero tuleekin ilmi vain rumuuden asteessa.
Olen ollut jopa meikkiopastuksessakin, mutta en vain osaa meikata itseäni kauniiksi.
Kun menen juhliin ja käyn kampaajalla ja meikissä, niin silloin tällöin joku saa mut meikattua niin hyivn, että peiliin on kiva katsoa, mutta tuskin kukaan muu mua kauniiksi sanoisi kuin oma mieheni. Mä oikeasti kärsin siitä, kun meikkaan ja mietin myöskin, että ajatteleeko muut, että mä olen ihan naurettava.
Mene meikkauskoulutukseen jossa kerrotaan mikä meikkaustyyli sopii sinulle! En ole koskaan nähnyt ihmistä, jossa ei olisi yhtäkään piirrettä, jota ei voisi korostaa ja näin tehdä itsestään kauniimpaa... Tarvitset myös itsetunnollesi kohotusta, jota saat vaikkapa juuri huolittelemalla ulkonäkösi!
pakko ohistella näin rupåa tekstiä. Jos sinä et ole niin rumaa ihmistä nähnyt, niin ole onnellinen. Mä olen ruma myös meikin kanssa, silti meikkaan, sillä itsestäni tuntuu vähän paremmalle niin. Ja mussa on ainoastaan nenä ihan ok, mutta eipä tulis mieleenkään, että sitä pitäis jotenkin korostaa...
Meikki kaunistaa ketä vain, kun opettelee meikkaamaan omalle naamalle sopivalla tavalla. Tottakai kannattaa panostaa ulkonäköön, jos jaksaa!
Säälittävältähän se näyttää, että on sudittu meikkiä, mutta on ruma. Jos on ruma ilman meikkiä niin on, mutta ei säälittävän näköinen, vaan itsensä.
Säälittävältähän se näyttää, että on sudittu meikkiä, mutta on ruma. Jos on ruma ilman meikkiä niin on, mutta ei säälittävän näköinen, vaan itsensä.
Mene meikkauskoulutukseen jossa kerrotaan mikä meikkaustyyli sopii sinulle! En ole koskaan nähnyt ihmistä, jossa ei olisi yhtäkään piirrettä, jota ei voisi korostaa ja näin tehdä itsestään kauniimpaa...
Tarvitset myös itsetunnollesi kohotusta, jota saat vaikkapa juuri huolittelemalla ulkonäkösi!