Missä pitää kohta 12v tytön synttärit?
Tyttöjä haluaisi kutsua n. 5. Saisi maksaa noin 200€.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 15:31"]Megazone?
En oikein pidä noista laserammuntajutuista.
AP
No, mistä SÄ AP, pidät? Helpompi meidän sit ehdottaa vaihtoehtoja.
AP:n lapsella taitaa olla jo vähän erilaiset synttärit mielessä nyt kaksikymppisenä.
Hän voi tulla minun luokseni. Kellarista löytyy vaikka mitä!
SETÄ SPERMA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 15:31"]Megazone?
En oikein pidä noista laserammuntajutuista.
AP
No, mistä SÄ AP, pidät? Helpompi meidän sit ehdottaa vaihtoehtoja.
Huomasithan että aloitus on tehty v. 2015.
Kuka näitä vanhoja oikein kaivelee???
Vierailija kirjoitti:
Jokos tuon ikäisillä karvat kasvaa?
miten se tähän liittyy
Oksettavaa kilpavarustelua tullut lapsien synttäreistä. 90-luvulla kaverisynttärit oli sankarin kotona, tarjoiluina herkkuja ja itse leivottu kakku. Lahjaksi vietiin karkkipussi, kynä- ja kumisetti, pikkuauto... Nykyään lahjaksikin pitäisi ostaa jotain usean kymmenen euron lahjoja. Aivan sairasta. Itse olisin ns. "5-euron synttärit" -järjestelyn kannalla, niin ei tulisi paineita kenellekkään, jos ei ole varaa ostaa lahjaa tai järjestää omalle lapselle vastaavaa.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 15:31"]Megazone? [/quote] En oikein pidä noista laserammuntajutuista. AP
Ai ei sovellu tytöille?
Onko koskaan kenelläkään käynyt mielessä "sukupuolineutraalit synttärit"? Eli teema ja ohjelma ei olisikaan pakko olla tyttöjen tai poikien muotista. Kuka vielä uskaltaisi tuoda sukupuolisterotyyppisestä poikkeavan lahjan?
Itse vein meidän pojan ja hänen kaverinsa elokuviin.
Heeiii kohta 12v tyttö täällä ite oon aina ollu koti syndejen puolella. Mul oli viime vuonna yökyläsynttärit ja oli kyllä kivaa. Mulla on synttärit just tulossa ja aion kutsuu ihan vaan muutaman kaverin yöks ja sinne sit kaikkee kivaa🤭
Toi pakohuone on tosi kiva! Ite kohta 12 ja pitää miettiä synttäreitä ja täältä tää pakohuone kuulosti tosi mukavalta kun vähän kaikkee muuta jo tehty
Tykkääkö eläimistä, hevosista, minkälaiset kaverit on, tykkääkö ne noista jutuista?
Jotkut ratsastus-/talli-/kotieläinpihasynttärit?