Missä pitää kohta 12v tytön synttärit?
Tyttöjä haluaisi kutsua n. 5. Saisi maksaa noin 200€.
Kommentit (56)
Ravintolasynttärit. Johonkin paremman luokan paikalliseen ravintolaan syömään ja jälkkärit kans!
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 16:30"]- Raxiin tms. ravintolaan?
- Yökyläsynttärit kotona, teette itse pizzaa ja pyjamabileet - siskonpeti olohuoneen lattialle ja leffaa videolta (tää oli meillä hitti).
- Parkour-synttärit, en tiedä missä Keski-Suomessa asutte, mutta Jyväskylässä tuota olisi tarjolla.
- Saako teidän käsityökeskuksessa pidettyä käsityösynttäreitä, sellaisetkin pidettiin me kerran ja vieraat tykkäsi.
[/quote][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 16:55"]Onko siis yökyläsynttäritkin tytön mielestä tylsät tai nolot? Minusta tuo oli hieno idea.
[/quote]
Nuo yökyläsynttärit ois kyllä kivat ja tytöllekin tuntui idea kelpaavan. Ei kyllä ole mikään hemmoteltu prinsessa.
AP
Hyviä ideoita! Noista oli minullekkin apua.
T. 11-vuotiaan äiti
Kylpylä? Aalto Alvarissa pystyy ainakin järjestämään. Laajavuoressa laskettelemassa tai pulkkamäessä? Monitoimitalon telinesalilla liikunta/voimistelu-synttärit?
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 15:32"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 15:31"]Megazone? [/quote] En oikein pidä noista laserammuntajutuista. AP
[/quote]
Mutta tykkääkö tyttö?
Olen itse 12.v tyttö ja mitin juuri että millaiset syntymäpäivät olisivat kivat ja sain loisto idean täältä! Kokkailua, pullonpyöritystä,herkkuja,leffan kattelu,kikattelua kotona;)
Ei näin pandemia-aikana voi synttäreitä pitää. Lapsi kotikaranteeniin ja omalla porukalla pelaatte vaikka pullonpyöritystä, turvavälit huomioiden.
Vierailija kirjoitti:
Ei näin pandemia-aikana voi synttäreitä pitää. Lapsi kotikaranteeniin ja omalla porukalla pelaatte vaikka pullonpyöritystä, turvavälit huomioiden.
Ikätasoinen pakohuonepeli ja sieltä pizzalle/jädelle.
Meidän 12-vee halusi yökyläsynttärit ja pyjamabileet, joissa on lupa valvoa myöhään.
Vierailija kirjoitti:
Ikätasoinen pakohuonepeli ja sieltä pizzalle/jädelle.
Nämä vinkit varmasti lämmittää ap:n mieltä näin 8 vuoden jälkeen :D
Vierailija kirjoitti:
Mäkkärin synttärit :)
Ihan kuin kuulisin banjon soivan.
Missä muut on synttärinsä järjestäneet? Yleensähän tulee jokin trendi minkä mukaan mennään. Vai ovat enää pitäneet kutsuja lainkaan?
Heppatalli, kotieläinpiha, pilkkiretki, teemasynttärit (havaiji, lännen, Japani.... Ihan mitä vaan), yöretki laavulle (ei muuten ole nolo), yksityinen tanssitunti porukalle...
Maailma on ideoita täynnä.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 17:00"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 16:57"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 16:53"]Tulkaa meille! Mä voisin pitää kaikille tytöille pyjamabileet.. ;) t.mies [/quote] HYI SAATANA! PERVO!
[/quote] No ei sitä heti suuttua tarvitse! Minä vain olin ystävällinen ja tein ehdotuksen.. Taidat sinäkin olla miesvihaaja. Kyllähän 12- vuotiaille pitäisi opettaa seksiasioita. ;)
[/quote]
Ihan kun ne ei sitä tietäis. Tarkoitan, me. Ja ei, en ole miesvihaaja koska Crepsley, Doctor Who, Darren... Aaws söpöjä ihmisiä<3