toimisko avioliitto,vaikka molemmat harrastas suhteita??
miettiny että toimiiko tälläiset "vapaat liitot" missä molemmille suodaan yhden yön jutut eikä niistä tarvii ees kertoa?? onko kellää kokemusta tai mielipiteitä?
Kommentit (6)
Pelisääntöinä on että saa mennä miten tykkää ja kenen kanssa, suhteet ei saa olla muuta kuin seksiä, ei mitään henkisellä tasolla ...
Tunteiden järkeistäminen toimii aina!
mies varmaan mielellään kävis vieraissa,mutta ei sietäis eikä hyväksyis minulta samaa
Meillä on periaatteessa tuollainen suhde, mutta en osaa sanoa onko käytännössä. Itse en ole vielä käyttänyt optiotani. Mua ei vaan haluta koskaan tarpeeksi silloin kun olisi tilaisuus. Mieheltä osaisin kyllä pitää asian salassa.
pettämistä kauheena asiana ja isona syntinä..nyt en tiiä enää mitä ajattelen siitä..olisiko se tylsän liiton pelastuskin kenties? mutta lähteekö se helposti käsistä..että joka kerta ku jossai yöelämässä niin pitää olla joku? ja sitä miettiny ettei siitä sais tietää kukaan...kun aina joku tuntee jonku ja sana leviää nopeaa,että se ja se pettää!
mutta pitkästä suhteesta on ja tää on ns vapaa suhde. Pelisääntöinä on että saa mennä miten tykkää ja kenen kanssa, suhteet ei saa olla muuta kuin seksiä, ei mitään henkisellä tasolla, toista kunnioitetaan sen verran että ketään ei kotiin tuoda ja tuttuja ei harrasteta, kaverit jätetään rauhaan (tai ainakin yhteiset kaverit). Ihan hyvin meillä on ainakin toiminut ja toista vuotta tällaisessa suhteessa ollaan. Sitä ennen oli "normisuhde", mutta mies jäi kiinni pettämisestä joten suhteen jatkuvuuden kannalta mietittiin että tää vois olla toimiva vaihtoehto. Itse olen harrastanut seksiä kahden muun kanssa sinä aikana ja miehestä en ole varma, ehkä parin kolmen, en halua tietää. Meillä on myös pieni lapsi, joten ollaan aika tarkkoja että kenen kanssa sitä tulee vehdattua kun ei haluta mitään kovin kyseenalaista mainetta.