Määrittele mut: Suhde kahteen varattuun mieheen vuoden sisällä.
Kommentit (6)
puolen vuoden aikana sängyssä varmaan viiden varatun miehen kanssa, enkä mä koe mitenkään että se määrittelisi MUA millään lailla
sen verran että taidat olla aika helppo saalis. Sinkuilla on yleensä tavoitteet vähän korkeammalla kuin varatuilla.
Tietysti jos varatut ovat listassasi vähemmistönä, niin sitten voi mennä vaan sattuman piikkiin. Mutta jos heitä on eniten, niin kyllä, olet vaan helppo.
kun että pidät vissiin varattuja parempina saaliina kuin sinkku miehiä? Ja ihmekös tuo, sillä parhaat ne yleinsä on varattuja. Sama pätee naisiin :)
mutta ensimmäisenä tuli mieleen sanat vähään tyytyvä. Ja toiseksi nousi ajatus miksi et arvosta itseäsi enempää?
Mutta kuten sanottu, tuo oli vain yksi seikka elämästäsi vuoden ajalta, ei siten voi totuuksia sanoa keneltäkään. Minulta taas menee heti maku mieheen jos näen ettei kunnioita kumppaniaan, etsin jotain parempaa. (ja löysinkin)
puolen vuoden aikana sängyssä varmaan viiden varatun miehen kanssa, enkä mä koe mitenkään että se määrittelisi MUA millään lailla