Lukeeko mussa, että "PANE MUA"?
En ymmärrä. Kokoajan tulee jotain panoehdotuksia ja lähinnä varatuilta miehiltä. Erosin jokin aika sitten, lapset asuvat kanssani. Olen kiltin näköinen, en todellakaan mikään tyrkky.
Mulla piippaa puhelin ja sähköpostiin tulee viestiä. Joku haluaa salarakkaaksi, joku muuten vaan ehdottaa seksiä. Exäkin ehdottelee seksiä kokoajan. Kun puhuu mun kanssani puhelimessa, on kuulemma muna kovana.
Sanokaa jotain muuta, kun että oot huora. En ole! Ja halusisin jotain järkevää kuulla, mistä tämä johtuu?
Kommentit (29)
Lainaatko tuota "PANE MUA" -lappua mulle?
Saisi vaihtelua ainaiseen näkymättömyyteen.
Kun itse erosin vähän yli nelikymppisenä, mulla oli kans tuollaista. Sitä jatkui melko lailla siihen asti, kunnes mun uudesta suhteesta tuli erittäin vakiintunut ja erittäin julkinen.
Lähestymisiä on toki tullut vaikka olen ollut parisuhteessakin (kuten suurimman osan aikuisikääni olen ollut). Mutta tuo sinkkuuntumisen jälkeinen ajanjakso kyllä yllätti. Ihan kuin miehetön aikuinen nainen olisi niin seksinnälkäinen että olisi valmis panemaan kenen kanssa vain.
(Tunnustan, kyllä mä aika puutteessa olinkin, mutta en mä nyt ihan kaikkien kanssa silti halunnut paneskella.)
Oletko ap isorintainen? Minulla oli työkaveri joka oli melkoinen miesmagneetti. Ihmeteltiin että mikä hänessä veti. Ihan ok ulkonäkö, ei ruma, mutta ei näin naisen näkökulmasta suuri kaunotarkaan. Mutta miehet tykkäsi (keski-ikäiset miehet, oltiin silloin 40-kymppisiä). Minusta tällä naisella oli jopa huonot hampaat, joten en ymmärtänyt ollenkaan sitä että miksi hän veti miehiä puoleensa.
Eräs miespuolinen työkaveri kerran sitten kertoi meille että rinnat ja blondi oli se mihin hän kiinnitti huomion. Ja kyllä tämä nainen oli myös sellainen iloinen ja hymyileväinen.
Vierailija kirjoitti:
jotkut vaan on niin viehättäviä, kyllä mäki vedän miehiä puoleeni. Olen skorpioni ;D
No olenkin ihmetelly koko ajan lisääntyvää sälvänäkijöiden,henkiparantajien,enkelinäkevien määrää. Ihmiset (naiset)näköjään tosissaan soittelee näille horoskooppi hörhöjen palveluihin.
ScorpionKing
Tyrkky yh on monen miehen mielestä idioottivarma pillu. Jakaa persettä kelle vaan, koska epätoivoinen ja koska yh, jakaa varmaan.
Siihen paljasteleva pukeutuminen ja flirttailu. Omasta mielestä tietty et tee näitä.
Itsellä asuu naapurissa lepakko-pari, joista toinen flirttaa ja "kokeilee" seksuaalista voimaansa minuun aina tavattaessa.
-Sitten puhuu avovaimolleen(? -mies, -partneri?) että näkikö, kuinka kyttäsin häntä.
-Ilmeisesti eivät tunnista vaivaantunuttta ilmettä kiimaisesta.
Tilanne on kiusaannuttava, kosken jaksaisi noita lapsellisa pelejä portaikossa käydä päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Skorpionit on kovii ! Itekki skorpioni. 21v äijä
Mä olen nouseva skorpioni. Siitäkö tää johtuu? ;-)
Vierailija kirjoitti:
Hei Skorpioni-95, löysitkö tämän vanhan (11.6.14) ketjun hakusanoilla "pane mua"?
Oletko sitten ottanut jonkun sellaisen tatuoinnin ,jossa noin lukee...? Mistäpä minä sen tietäisin...Jospa annat jotain sen suuntaisia merkkejä itsestäsi miehille ?Kai olet oppinut sanomaan ei ja ajattelemaan omia asioitasi ja pyyhkimään asiattomat viestit pois heti kun sellainen puhelimeesi ilmestyy-niille sen enempää ajatusta omistamatta ? Nyt hän sinä sensijaan ajattelet niitä viestejä koko ajan ,niinkuin ne olisivat jotain agendallasi olevia tärkeitä ratkaistavia asioita...Pois vaan ja sillä siisti, eikä mitään muuta neuvoa siihen.Jos taas heittäydyt asiassasi aivan aivottomaksi,passiiviseksi ja täysin muiden pompoteltavaksi,niin kyllähän niitä pompottelijoita riittää.Jostaas omaat riittävästi itsekunnioitusta ja opettelet käyttäytymään selkeästi ja johdonmukaisesti (omasi ) niin kyllä se rupeaa näkymään päällepäinkin,eikä kaikenmaailman ehdottelijat ole aina kimpussasi.