Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lukeeko mussa, että "PANE MUA"?

Vierailija
11.08.2012 |

En ymmärrä. Kokoajan tulee jotain panoehdotuksia ja lähinnä varatuilta miehiltä. Erosin jokin aika sitten, lapset asuvat kanssani. Olen kiltin näköinen, en todellakaan mikään tyrkky.

Mulla piippaa puhelin ja sähköpostiin tulee viestiä. Joku haluaa salarakkaaksi, joku muuten vaan ehdottaa seksiä. Exäkin ehdottelee seksiä kokoajan. Kun puhuu mun kanssani puhelimessa, on kuulemma muna kovana.

Sanokaa jotain muuta, kun että oot huora. En ole! Ja halusisin jotain järkevää kuulla, mistä tämä johtuu?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskomattoman upee, että nyt kun olet vapaa kaikki salaiset ihailijat haluaa sua julkisestiki..:) oo onnellinen vaa, kunhan et sit suostu niihin ehdotuksiin. oot vielä kuumempi ku et ala kaikile jakaa!

Vierailija
2/29 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka julkisuuden henkilö olisi samantyyppinen kuin sinä? Tai kuka tuntuu tutulta? Mainitse useampi, niin saamme kuvan.

Minä erosin pari vuotta sitten, eikä kukaan ole tullut tyrkylle. Ja OMASTA mielestäni olen aika hyvän näköinen :-).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin kohtuu nuori yh, pari vuotta sitten eronnut. Kiltti, hiljainen, tavallisen näköinen. Miehet ovat minulle ystävällisiä, avuliaita, kohteliata, mutta eivät ehdottele seksiä tai flirttaile voimakkaasti.

Koska ehdotukset tulevat suorana ja puhtaasti seksiä painottaen, eivätkä tavallisena flirttailulähestymisenä, niin ehkä jokin sinulla kuitenkin antaa seksiä hakevan kuvan? Oletko puhunut jossain seksinpuutteesta? Tai ehkä pukeutumisesi saa miehet kuvittelemaan seksinhakua. Lyhyt kesämekko ja flirttaileva hymy voi saada monet toopet laskemaan, että yh:n kanssa se tarkoittaa, että voi laittaa suoraa seksiehdotusta kännykkään.

Vierailija
4/29 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sinulla ei (vielä) todennäköisesti ole mitään tautejakaan. Jos kokeilisit saisit huomata että paljaalla haluavat...Mutta ei kannata, vaikka haluaisitkin! Etsit sopivan, jonka oikeasti haluat! Hieman samantyyppistä ilmiötä huomasin itsekin...

Vierailija
5/29 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa jotenkin oudolta. Itse en ainakaan voi kuvitella että omissa piireissä varatut miehet ehdottelisivat suoraan seksiä.

Vierailija
6/29 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen semmonen vähän luonnonlapsi luonteeltani; aika avoin, kuitenkin vieraammille vähän ujo, nauravainen, positiivinen, huoleton,..

Vaatetus melko yksinkertainen; t-paita/toppi ja pillifarkut, bootsit/ maiharit/tennarit.

Kukahan julkkis olisi lähimpänä? Joku on joskus sanonut Maija Vilkkumaan näköiseksi, joku Tiktakin Empun, joku Minna Haapkylän.. Kaikki mun mielestä eri näköisiä. Mutta ehkä tyyli..

Mä en ole mikään kaunotar, en todellakaan. Se ei ole se juttu. Ihan nätti. Joku mies sanoi, että tuoksun niin ihanalle:)

Vai onko miehillä joku kiima-aika menossa. Mua hämmentää tosi paljon. En olisi arvannut kokevani tällaista eron jälkeen..

Vierailija
7/29 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut vaan on niin viehättäviä, kyllä mäki vedän miehiä puoleeni. Olen skorpioni ;D

Vierailija
8/29 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mulle tule kyläänkin kutsumatta muutama mieheni tuttu, ehdottamaan seksiä. Ja niitä iskijöitä kun joskus erehtyi menemään paikkalliseen parille siiderille. Ei mitään tolkkua ja rajaa

Kai ne miehet kuvitteli että olen kauheassa puutteessa kun ei ole miestä enää.

Samaa luulen sullekin tapahtuvan "olet tottunut saamaan seksiä ja nyt kuolet puutteeseen"

Sitten kun en suostunut ehdotuksiin olinkin varmaan lesbo tai frigidi vähintään

Vierailija
9/29 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissakin ihmisssä on eroottisuutta luonnostaan ja se vetää puoleensa.

Kyse on tahattomuudesta eikä sille mitään voi jos on naitavan näköinen.

Olen ollut nuorempana kullimangneetti.

Keski-ikä ja liikakilot ovat karistaneet ihailijat.

Vierailija
10/29 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko lisää kommentteja tai onko joku muu huomannut miesten olevan jotenkin kiimassa näin kesällä??

Vierailija
11/29 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha (=40+) heittää oman arvauksensa: olet niin kiltin oloinen, että sinulle on helppo tehdä ehdotuksia.

Vierailija
12/29 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha (=40+) heittää oman arvauksensa: olet niin kiltin oloinen, että sinulle on helppo tehdä ehdotuksia.

haluan vaan kuulla muiden kokemuksia tai mielipiteitä, en saada yhtä ja oikeaa vastausta.

Tällainen on niin vierasta. Olen ollut pitkään parisuhteessa ja kulkenut silmät ummessa toisilta miehiltä. Ei kukaan ole ehdotellut mitään, kun olin naimisissa. ap

Vierailija
13/29 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikähän mussa sitten on, kun saan noita ehdotuksia vaikka olen naimisissa? Nätti kyllä olen, mutten edes mitenkään kovin hoikka.

Tai lähinnä että mikä hemmetti niitä miehiä vaivaa!?

Vierailija
14/29 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikähän mussa sitten on, kun saan noita ehdotuksia vaikka olen naimisissa? Nätti kyllä olen, mutten edes mitenkään kovin hoikka. Tai lähinnä että mikä hemmetti niitä miehiä vaivaa!?

ajattelen, että miehiä vaivaa joku.. ap

Vierailija
15/29 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan ole ehdotellut mitään, kun olin naimisissa. ap

siitä, että ne ajattelee, että sulta saa helposti nyt kun olet eronnut ja oletettavasti puutteessa. Jos kyse olisi uskomattomasta hottiudestasi, he olisivat ehdotelleet jo kun olit naimisissa.

Vierailija
16/29 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kysy niin ei saa tosin jokainen tekee sen tyylillään

Vierailija
17/29 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on pane mua -profiili jollain deittisivulla-käy tarkistamassa. Eikä se ollut joku deittikone joka hakee tietoja esim facebookista ilman lupia?

Vierailija
18/29 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sinkkumies, en ehdoita ensimmäiseksi seksiä vaan haluaisin tavata naisen josta hyvällä tuurilla voisi tulla jopa kumppani. Naisella saa olla lapsia, koska itselleni niitä ei ole siunaantunut, pidän lapsista ja tulen lasten kanssa juttuun ja toimeen. Olen 36v ja tosiaankin sinkku, talossanni olisi tilaa pienelle perheelle :)   T: kumppania.vailla@gmail.com

Vierailija
19/29 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pervolta..

Vierailija
20/29 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi olet ainakin pikkuisen viehättävä. Ajattelevat tilaisuuden nyt tulleen! Muutama mies oikein pörräsi ympärilläni eroni jälkeen (työpaikalla). Kävi ihan päivittäin luonani ilman mitään järkevää asiaa...Onneksi tajusin kieltäytyä vaikka oikeasti olin puutteessa.