Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomenlapinkoirista tietävät

Vierailija
11.08.2012 |

Lapsuuden naapurilla oli Suomenlapinkoira ja olen ihastunut rotuun. Nyt meillä olisi aikomus hankkia pentu.

Onko tietoa kenellä kasvattajalla olisi hyvä laatuisia pentuja myynnissä? Pennun värillä ei väliä. Lähinnä kotikoiraksi lapsiperheeseen, mutta näyttelytkin kiinnostaisi(olen lapsena ollut naapurin mukana näyttelyissä)

Ketä kasvattajaa suosittelisitte?

Kasvattajan asuinpaikalla ei väliä, koska olen juuri alottamassa lomaa ja voin hakea kaukaakin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paimensukuisiin lapinkoiriin. Ihania! En tiedä, kasvattaako Mirja Siljander vielä niitä. Toinen on Kolilla asuva Kirsti Hassinen, mutta varmasti lähempääkin löytyy.

Vierailija
2/7 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy ainakin lista kasvattajista/kenneleistä ja linkkejä heidän kotisivuilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä löytyy muistaakseni myös kasvattajia ja pentuilmoituksia.

Vierailija
4/7 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolta saat muutenkin tietoa rodusta. Karva vaatii melko paljon hoitoa ja peruskoulutus on aikuisen hoidettava. Kiva rotu, vaikkakin melko herkkähaukkuisia. Paimensukuisilla ei näyttelyihin kannata vaivautua.

Vierailija
5/7 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut Hesarin koirablogeista sitä Lapinkoirablogia, ja he hommasivat joskus Fihtolas-kennelistä koiran. Näyttää ainakin netissä hyvältä kenneliltä.

Vierailija
6/7 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ovat melko pehmeitä luonteeltaan, hyviä perhekoiria. toki yksilöllisiä eroja on. Niille löytyy ihan omat tapahtumat,jos näyttelyihin kaipaa. Kauniita, pitkärunkoisia, ei-kippurahäntäisiä, helppoja koiria. Myös turkkia on helppo hoitaa, ei ole ylipaksu tai -pitkä.

Vierailija
7/7 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset