Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en vaan osaa luoda uusia kaverisuhteita!

Vierailija
11.08.2012 |

lapsena oli aina kavereita ja tuntui helpolta saada uusia vaikka olin aika ujokin. nyt aikuisena (36v) kun olen muuttanut uuteen paikkaan missä en kirjaimellisesti tunne ketään, niin tuntuu tosi vaikealta kaverustua kenenkään kanssa. tuntuu että kaikilla on jo se kaveripiiri eikä siihen kaivata lisää porukkaa. tai sitten jos joku osoittaakin kiinnostusta että vois vaikka käydä kahvilla tai lasten kanssa puistossa (mitä ei kyllä juurikaan ole tapahtunut) niin heti ajattelen että mitähän vikaa tuossa ihmisessä on. että täytyy olla jotain outoa..mitä ihmettä tässä voi tehdä? olen koittanut neuvolan ryhmäkävelyt yms mut ei vaan koskaan synkkaa kenenkään kanssa :(

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä muutama vuosi sitten mulla oli pari hyvää ystävää, nyt ei yhtään. Olen ollut kotona jo 8 vuotta ja sinä aikana muutettu kahdesti.

Meillä on monta lasta ja entiset äitikaverit, joita tapailin lähes päivittäin, palasivat työelämään jo ajat sitten. Naapurit kaikki eläkeläisiä. No, heistä saa kyllä juttuseuraa aina.

Nyt ajattelin ryhdistäytyä ja raahata itseni edes perhekerhoon tms. silloin tällöin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän