Onko pimppisi kaunis?
Kommentit (25)
mielestä kauneis maailmassa. Omasta mielestä liian isot häppärit ja liian "tursuava", kaikki näkyy.
Mutta tässä asiassa uskottelen että sisäinen kauneus on tärkeintä. Siksi olenkin alkanut jumppaamaan kuulilla jäntevyyttä ja tiukkuutta sisuksiini...
Mutta onneksi naama on kaunis, sillä on enemmän merkitystä mulle. Alapää pidetään piilossa.
Muuten ei mitään vikaa, mitään omituista ei tursuile mistään, vaikka on alateitsekin synnyttänyt 20 vuotiaana, ompelivat takaisin kasaan.
Jos sitä reikää oikein levittelee, niin eihän se mikään kaunis kenelläkään ole, sen kummemmin kuin vaikka nenän sierain. Eikä ole miesten vehkeetkään mitään kauniita, pääasia että virkansa toimittaa.
Sellainen vaaleanpunainen siisti viivapillu, vaikka on ikää 38 vuotta ja 2 lastakin on tullut sitä kautta punnerrettua.
mutta luonnonkaunis muutenkin.
-LAiha vela
Oma pimppini on kauhea rämemajava :(
ruma on, kuvan jos laitan se pääsisi netin rumimpien joukkoon,,,legendaksi asti!!!
Kuva kalkkunasta niin katsotaan pitääkö väitteesi paikkaansa.
ei mitkään rusehtavat lärpäkkeet ja mistään ei tursua mitään ja ihan napakkakin on.
Kun tietää, että siellä ihrainen limaniska äijä tumputtaa kun lukee vastauksia?
että myös suurin osa vastauksista on pervon ittensä kirjoittamia. Yleensä yrittää saada kuvaa.
Seksipalstat lie hiljaisia niin pitää tulla tänne, missä on enempi elämää.
Mieheni mielestä maailman kaunein, ja tähän voin aina tokaista, että ompas sitä tehty laajaa tutkimusta ;)
Jokaisen oma on kaunis, sillä ne ovat luojan luomia. Olkaa tytöt ylpeitä pyhistämme.
Häpesin sitä teininä, kun sisemmät häppärit oli minusta isot jne.
Mutta nyt kun ikää on jo 39, ja tähän mennessä joka ikinen mieheni on sanonut että mulla on tosi nätti pillu (jopa ne joiden kanssa olen ollut synnytettyäni) niin pöljähän olisin jos muuta luulisin.
En onnekseni ole törmännyt viiva-diggareihin, koska niille olisin luultavasti totaalinen turn-off :D
vaikka ihan toimiva peli onkin