Ranskan osaajat! Suomentakaa tämä, pliis!
Kommentit (6)
vaikket osaa ranskaa? Miksi ette kirjoittele englanniksi?
Vierailija:
je suis *** je suis un algerien arabe pas kabyle de la wilaya de chlef je suis resider a la finlande maintenant ........je suis devant mon ordinateur entrain de lire ce affreux drame et vraiment je regrete profondement que est qui ces passe a votre cher mere et que est qui ce passe labas mon frere j¿ai a te dire que il faus patienter a l¿injustise et vous allez voir inchalah dieu va venger votre cher mere . un algerien fidele v frere ***
Olen algerialainen, en arabi vaan kabyyli........asun tällä hetkellä Suomessa, olen tietokoneeni ääressä ja luen jotain ja etsin? jotain joka ohittaa äitini ja veljeni en oikein osaa mutta suomentaa
Nimeni on***
olen algerialainen arabi, en (tässä on paljon kirjoitusvirheitä, mutta foneettisesti kirjoitettu) en ole Kabulista vaan Chlefin kylästä.
asun Suomessa tällä hetkellä ......:ssa.
Luen parhaillaan tietokoneeni ääressä tästä kauhistuttavasa tapahtuneesta ja todella syvästi pahoittelen mitä äidillenne on tapahtunut ja mitä siellä (kaukana täältä) tapahtuu, veljeni.
Haluan painottaa, että meidän täytyy pysyä kärsivällisenä vääryyksiä kokiessamme ja tulette näkemään infallah' in. Jumala tulee kostamaan rakkaan äitinne kohtalon.
algerialainen uskollinen veljenne.
Mistäs ap olet tällaista tekstiä käsiisi saanut???
Ei vaikuta siltä kuin se olisi sinulle lähetetty...?
ja tulette näkemään ishaallah (jos jumala suo) jumala kostaa kyllä rakkaan äitinne (puolesta vai vastaan, ei oikein käy selvästi ilmi..). algerialainen uskollinen v* veljenne