Citymarketista oli taas tarjoustuotteet loppu, lohi ja juusto
näillä minut sinne kauppaan houkuteltiin ison kotiin kannetun mainoksen saattelemana.
Onneksi sentään oli kahvia.
Kommentit (7)
Eilen oli kyllä Kuopion Cittarissa illallakin tarjoustavaraa hyvinkin.
Kyllä Prismassakin usein loppuu tarjoustuotteet eikä siellä musta ole edes niin hyviä tarjouksia. Kaipa se on myös paikkakuntakohtaistakin välillä.
kesänä känyt kaksi kertaa cittarissa eräiden vaatetarjousten perässä. Kummallakin kertaa tarkoitus ostaa useampi tuote näistä mainoslehdistä. Molemmilla kerroilla näistä ei ollut mitään kaupassa, pikkasen alkaa v...tuttamaan. Matkaa yhteen suuntaa n. 60 km.
niin periaatteessa kauppa on velvollinen myymään vastaavan tuotteen samalla hinnalla. Ainoastaan jos tarjoustuotteen saatavuuden rajoitukset on ilmoitettu mainoksessa, voi kauppa vedota tuotteen loppumiseen.
Tietysti joissain tuotteissa sen "vastaavan" määrittely voi olla vaikeaa. Jos kuitenkin vaikka pakattu lohi on loppu niin voisi olettaa, että tiskissä oleva tuore lohi on vastaava tuote. Samaten jos yhden valmistajan Edam on loppu, niin toisen valmistajan Edamia pitäisi saada sillä hinnalla. Jos Juhlamokka loppuu, niin Presidenttiä sitten vain. Vaatteet ovatkin sitten hankalampi juttu.
Ongelmahan on, että kaupasta voi olla vaikea löytää henkilöä jolla on valtuuksia näihin hinnanpudotuksiin ja siitä tulee itsellekin vaivaa. Kyllä kauppias ihan varmasti velvollituutensa tietää, mutta laskee sen varaan, että vain harvat asiakkaat viitsivät heittäytyä hankaliksi ja vaatia oikeuksiaan.
Minä olen kyllä joskus vaatinut kalatiskiltä tuorettakalaa tarjoushinnalla ja saanutkin, kun juuri sen tarjouslohen takia olen kauppaan mennyt.
ei tarvitse antaa korvaavaa tuotetta..
Eilen illalla oli vielä lohta ja kahvia, muuta en ollut hakemassa. Ja tarjousvaatteita oli.
Meiltä matkaa 30 km suuntaansa ja aina asiaa muihinkin liikkeisiin, että sinällään ei harmittais vaikka joskus olisi loppu.
Mutta kalatiskiltä sai samaan hintaa haluamansa kokoisen fileen, tosi hienoa palvelua. Ja oli tuoretta ja hyvää, juuti testattu.
Sempä takia käytänkin enää vain pelkästään Prismaa ruokaostoksiin.