Miks Rainbow tuotteet on kaikki järjestäen surkeita?
Ruokapuolta lähinnä mietin. Ostin turkkilaista jugurttia kokeeksi, kun huomasin että sitä oli kauppaan saapunut, niin eihän se maistu miltään!!
Ihan vetistä höttöä. Roskiin lentään ja haen ehtaa partaäijää tilalle. Huoh, en ikinä enää osta Rainbowta kun aina saa maussa pettyä.
Kommentit (74)
Rainbown pesto on hyvää!
Ensimmäinen aine ainesosalistassa auringonkukkaöljy. Oikeassa pestossa se on ehdottomasti paljon maukkaampi hyvälaatuinen oliiviöljy. Toinen ainesosa basilika mikä ok, mutta kolmas glukoosisiirappi, jota ei todellakaan pestoon kuulu yhtään. Parmesanjuustoakaan ei ole maltettu käyttää vaan se on korvattu halvemmalla Grana Padanolla, mutta tämä pieni puute muihin verrattuna. Lisäksi tuotteessa on täytteenä edullista mutta mautonta perunaa.
Kannattaa joskus koittaa miksata pesto itse hyvästä oliiviöljystä, basilikanlehdistä, pinjansiemenistä, parmigiano- ja pecorinojuustosta ja valkosipulinkynnestä (tulee ihan minuuteissa sauvasekoittimella) niin jos yhtään omaa makuaistia niin sen jälkeen tuskin Rainbow maistuu siirappeineen...
No totta kai omatekoinen on parempi, ihan jo siitä syystä että siinä voi oman makunsa mukaan muutella ainesosien suhteita.
Mutta purkkipestoista tuo on mielestäni todellakin parempi kuin moni paljon kalliimpi vastaava tuote.
On ihan älyttömän hyvä tuote. Ja ostan mä muutakin. Se kahvi on muuten Kultamokkaa, tää on tieto ei arvaus.
Samoin Pirkan raakapakasteriisipiirakat ovat parhaita, mitä saa ja tosi edullisiakin. Niitä haetaan erikseen K-kaupasta, vaikkei muuten käytetäkään.
Rainbow tuoremehut ovat aivan yhtä hyviä, kuin kalliimmatkin.
Meillä käytetään Rainbow tuotteita tilanteen mukaan, kaikkea en osta, mutta monia tuotteita, kun en ole huomannut eroa kalliimpiin.
Ainoa suoranainen pettymys oli soijajogurtti, joka on nyt uutena tullut kauppaan. Olisi halvempi kuin muut, mutta kun ei maun puolesta pysty syömään niin ei pysty.
Harmittaa myös se, myös että lidl on poistanut valikoimistaan soijajogurtin, joka oli sekä halpaa että hyvää.
On ihan älyttömän hyvä tuote. Ja ostan mä muutakin. Se kahvi on muuten Kultamokkaa, tää on tieto ei arvaus.
Ja tämä juuri kertoo sen, mitä suomalainen tajuaa juuri nyt vaikka kahvien päälle. Kultamokkaa ou jee, no sittenhän se Rainbowkin on tosi hyvää kun se on oikein Kultamokkaa :D
No mutta se on ok, jos tajuaa juuri tämän verran ruuan maun päälle.
Kuinka joku voi haukkua PIRKKA-tuotteita??? Ne ovat laadukkaita tuotteita! Pirkka tuotteet on testattuja ja laadultaan hyviä, kaikki. Pirkka-tuotteilla on myös Pirkka-laatutakuu, tuskin ihan turhaan.......
Ja markkinointimiesten puheet ovat uponneet ihan kybällä..
olleet tosi hyviä, voittaa pirkat mennen tullen.
Ruokapuolta lähinnä mietin. Ostin turkkilaista jugurttia kokeeksi, kun huomasin että sitä oli kauppaan saapunut, niin eihän se maistu miltään!! Ihan vetistä höttöä. Roskiin lentään ja haen ehtaa partaäijää tilalle. Huoh, en ikinä enää osta Rainbowta kun aina saa maussa pettyä.
puhut asiaa ihan surkeita ne on järestään
Rainbown tonnikalat ovat parhaita mitä saa purkitettuna.
Ja esim. raivbown jauheliha on snellmannin valmistamaa, eli tuskin yhtään sen huonompaa kuin kalliimmat jauhelihat.
on hyvää. Rainobw tuotteissa en kyl maista nmitään eroa. X-tra ja euroshoppereissa ne erot jo maistaa. X-tralta löytyy ainoastaan hyviä juustoja, ja niistä paras on se pieni kermajuusto, ne muut on myös hyviä. Samat juustot oli ennen valikoimassa pakkaajan omissa paketeissa ja muuttui sit vaan x-traksi.
Mut rainbow on hyvää, lähes kaikki.Nykyään saa rypäleitä tomaatteja ja vaikka mitä muitaki vihaneksia tai hedelmiä.
Mä en oo kyllä liiemmin niitä valmistuttajia tutkinut, kun oon aina aatellut että ne on SOK:in omaa tuotantoa kaikki. Ja siks useimmiten jättänyt ne kaupan hyllyyn, muutamia epäonnisia kokeiluja lukuunottamatta.
Mutta tänään sitten kaupassa, AV:n innoittamana, tutkin muutamasta valmistuttajia ja löysinkin sieltä yhden suosikkiherkkuni, nimittäin Riitan Herkun leipäjuuston, jota nyt saa Rainbowna edullisempaan hintaan. Sitä ostin, ja samaa ihanaa herkkua se oli kun alkuperäinenkin! :) NAM
Tuo Rainbown Turkkilainen jugurtti sitten taas on SOK partnersin valmistuttamaa, joten se ehkä selittääkin sen huonouden. Mutta täytyypäs tästä lähtien kaupassa tutkailla muistakin näitä valmistajia enemmän, jos sattuisi enemmänkin lempiherkkuja tulemaan vastaan. Aika paljon näyttää Prismoissa ainakin jo tuota Rainbowta olevan.
Kiitos kaikille hyvästä ja hyödyllisestä keskustelusta ja hyvää illan jatkoa kaikille, toivottavasti Suomi nappaa keihäästä mitalin! :)
T:Ap
halpamerkeissä paljonkin hyviä, kaikki ei ole ja niitä en osta mutta muuten tulee ostettua paljon. Rainbow'lla mm. vessapaperi, suklaat (varsinkin Toblerone-kopio), maitorahka, maustamaton jogurtti (tavallinen, rasvaton on pahaa), ananaspalat tölkissä, mantelit, banaanit, kaurahiutaleet, mysli jne. jne.
perheessä kaikki neljä henkeä olemme elintarikealalla. Ja on pakko tähän juttuun sanoa oma sanani ja tuottaa pettymys näille halpismerkkien haukkujille. Ainakin näissä kahdessa eri yrityksessä/tehtaassa joissa olemme, valmistetaan kaikki halpismerkkituotteet niistä ihan samoista raaka-aineista,samoilla llinjoilla ihan samoilla menetelmillä, mitä normaalitkin yrityksen tuotteet. Eli tuotteisiin ei tule minkäänlaista eroa noihin omiin tuotettaviin nähden. Ainoastaan pakkaus on se, mikä ratkaisee.
Olenkin aina miettinyt näitä merkkijuttuja, luulin, että tämä liittyy jotenkin markkinointiin, yritykseen ja brändiin. Olen itse Pirkka-fani ja vannon sen nimeen.
kyl mä käytän
- tummaa spagettia
- välillä kermajuustoa (17%) jos oltermanni on kallista
- patapataa
en nyt muista muita, rainbown leittyvääki söin, ennenku katoin e-koodit.
rainbown maitorahka on ehrmanniin tottuneelle vähän stydiä, mutta muihin rainbow-tuotteisiin olen tyytyväinen.
t. sellainen, joka ostaa xtran raejuustoa, koska pitää sen puuromaisesta rakenteesta normiraejuustoa enemmän
Ei Suomessa tajuta mitään ruuan laadun päälle. Ellei erota makueroja hyvän ja huonon välillä, se on ihan ok, mutta monet erottavat. Ja ei, Juhla Mokka ei ole mitään hyvää kahvia, johon joku täällä Rainbowta vertasi, vaan hyvä kahvi on jotain ihan muuta kuin nuo Pauligin (ja Meiran ym?) kuravedet.
On siinä kalliilla naisella kamala maku.
Valkosuklaa-karpalokeksit, nam. :p
On perseestä, eli Rainbow, Eldorado, Pirkka, Euroshopper. En osta ko. merkkien tuotteita enää lainkaan karmeiden kokemusten takia, kun ei ole taloudellista pakkoa ostaa halvinta.
Joku mainitsi nuo pastat, ja ne on kyllä ihan pastan irvikuvia. Kummallisia tunkkaisen makuisia, lisäksi niitä on mahdoton keittää al denteksi, on joko kumimaisen puoliraaka tai sitten lötkö ylikypsä. Mä luulin ennen että ne Myllyn parhaat ja muut suomalaiset pastat on kaameita, mutta kun testasin Rainbowta tajusin että näköjään vielä pahempaakin voi olla.
Mulla ei ole liikoja varoja, mutta osa noista halpatuotteista on niin hirveää paskaa, ettei sitä voi ihminen syödä. Sitä paitsi esim. Pirkka ei ole enää edes edullista, vain huonolaatuista.
Se kahvi on mielestäni ihan hyvää
Et ole tosissasi, se kahvi on kamalinta kuraa mitä voi olla. Se on niin pahaa ettei sitä viitsi kaataa edes viemäriin, tiedä vaikka syöpyisivät puhki.
Juhla Mokkaa Meiran tehtaalta.
Todella hyvää tavallista kahvia toisin kuten esim Euroshopper joka toimii parhaiten rotanmyrkkynä.
Kuinka joku voi haukkua PIRKKA-tuotteita??? Ne ovat laadukkaita tuotteita! Pirkka tuotteet on testattuja ja laadultaan hyviä, kaikki. Pirkka-tuotteilla on myös Pirkka-laatutakuu, tuskin ihan turhaan.......