Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksen voi lopettaa pettämistä?

Vierailija
02.08.2012 |

Ärsyttää. Olen nainen ja aina kun vaan tilaisuus tulee ja joku mies lirkuttaa niin jo olen pettämässä. Mitään suhdetta en suostu luomaan kenenkään kanssa eikä ne ole muuta kun ehkä itsetuntoni kohotusta ne lipsahdukset. Oma mieheni ei tiedä mitään näistä jutuista... Mieheni ei koskaan kehu minua eikä muutenkaan ole mukava, oltiin jo eroamassakin, mutta lasten vuoksi olemme yhdessä. Lapset on 5 ja 3 vuotiaat, en jaksa yksinkään lasten kanssa. Perus jutut toimii perheessämme. Aina puhutaan että mies pettää mutta osataan me naisetkin tai minä ainakin... :(

Voiko joku kertoa että miten voisi olla lähtemättä näihin pettämispuuhiin? Kaikenlisäksi annan puhelinnumeroni vaikkei ole koskaan tarkoitus nähdä ketään uusiksi, ovat satunnaisia yhden illan juttuja. Argh.

Tiedän olen hirveä ja ei nyt tarvii tulla mollaamaan osaako joku kertoa mistä tää johtuu? haluanko elää sinkkuelämää vai mitä kummaa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaa kertoa mistä tää johtuu? Ainiin ja unohdin vielä kertoa senkin että en ikinä mainitse olevani suhteessa ja nämä miehet joihin hairahdan on sinkkuja ainakin minun tietääkseni...

Vierailija
2/15 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin kylläkin 2 kun vanhempani erosivat enkä muista siitä mitään. isäpuolen sain kun olin 7 hän on edelleen äitini kanssa, mutta hänestä en kyllä pidä yhtään :D ja isääni näen harvoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lepsu luonne, joka valitsee ns. helpoimman ratkaisun, etkä kuitenkaan ole valmis tekemään todellisia ratkaisuja ja kantamaan elämästäsi ja hyvinvoinnistasi vastuuta. Haet jotain hyväksyntää ja pönkitystä ulkoapäin, muiden ihailusta, heikolle itsetunnollesi. Itse tuntisin itseni likaiseksi ja halvaksi tuollaisen jälkeen, vaikka olisin sinkku. Arvostatko itseäsi? Mitä oikeasti haluat elämästäsi, mitä olet valmis tekemään sen eteen.

Veikkaan että teille tulee myöhemmin ero, ja jäät epätoivoisena sinkkuna pyörimään ja ruikuttamaan seksiä ukkomiehiltä. Ellet sitten päätä tehdä toisin. Herää nainen miettimään elämääsi, se on kuitenkin omissa käsissäsi. En usko hoitojesi oikeasti arvostavan sinua panon jälkeen.

Vierailija
4/15 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka mä tiedän, on eroperheistä. en tarkoita että kaikkie eroperheistä tulevat pettää mutta juuri niistä löytyy pettäjät.

sulla on varmaan joku vaje, et ole saanut isärakkautta tai sulle ei ole noin muuten kehittynyt tunne, että kelpaat. Sitten sun pitää mitata viehätysvoimaasi koko ajan uusilla mittareilla. Torjutuksitulemisen pelko tekee sen, ettei sulla ole ikinä vara kieltäytyä. Pohjimmiltaan haluaisit ehkä enemmän viatonta flirttiä ja ihailua, kuten pikkutyttö haluaa. Mutta miehet ei tyydy siihen ja säkin joudut sitten maksamaan huomiosta täyden hinnan.

Vierailija
5/15 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkeen löydy järjellistä selitystä. Toisilla on korkeampi moraali kuin toisilla. Olet vain huono ihminen.

Vierailija
6/15 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiset syö tän puutteeseen ja toiset pettää

t. lihava

Vierailija
7/15 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta toi, ettet ole saanut isän rakkautta ja sit se isäpuolikin oli vielä huti, on selvä syy mistä toi on lähtenyt.

Älä syyllistä itseäsi. Sen sijaan jostain sulle pitäisi löytää vähän käytetty itsetunto tai joku, jotta sun ei tarttis jatkaa tota viehätysvoimasi testaamista.

En tiedä, onko sun miehesi millainen? Onko hottis vai joku vähän kiireessä valkattu. Jos jälkimmäinen, niin sun pitäisi ehkä funtsaa eroa. Jos eka, niin sun pitäisi ehkä ryhtyä miettimään, onko oikein satuttaa häntä ja että tarviitko sä hänen lisäkseen muita mittareita viehätysvoimallesi.

Vierailija
8/15 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä anna puhelinnumeroani, olen aina vain yhden illan vieraissa. Minua kiehtoo se jännitys, se ihana tunne, kun huomaan jonkun katselevan esim. baarissa ja ihastuneen minuun. Ihastun siis itsekin, mutta huolimatta tunteistani, en koskaan tapaa tällaista ihastusta enää uudelleen. En päädy yleensä sänkyyn, mutta suutelemme yms. Itse mietin, onko jotenkin sairasta tarvita huomioita ja jännitystä näin paljon, ettei oma mies riitä. Miksi itsetuntoni vaatii jatkuvasti kohottamista?

Minä en muuten ole eroperheestä ja olen itsekin ollut mieheni kanssa jo 15 vuotta eikä takana ole aiempiakaan eroja.

Vierailija
9/15 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiset syö tän puutteeseen ja toiset pettää

t. lihava

Tämä on ainakin minun kohdallani varmaan totta.

t: kymppi

Vierailija
10/15 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kunnioita miestäsi etkä perhettäsi.

Mä uskon, että tollanen käytös kääntyy vielä sinua vastaan. Mitä silloin teet?

Älä ainakaan syytä ketään muuta.

Vierailija
11/15 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopulta päätin, että minun on pakko erota, sillä tein väärin kaikkia kohtaan. Omalla kohdallani luulen pettämisten johtuneen paitsi edellä jo luetelluista syistä (huomionhaku, huono itsetunto) sekä ihan siitä, että menin ex-mieheni kanssa yhteen liian nuorena ja nuoruus jäi vähän elämättä.

En itse ole eroperheestä.

Vierailija
12/15 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämähän on valintoja ja sinä valitset pettäjän tien.

Minä olen valinnut toisen tien...päätin jo yli 20v. sitten etten petä tässä parisuhteessa enkä ole pettänyt vaikka olisi ollut toki tilaisuuksia ja pari kertaa jopa halua mutta päätös pitää!

Vierailija
13/15 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole eroperheestä mutta isäni petti äitiäni kun olin teini. Itse kaipaan ihastusta tai jotain. Mutta sänkyyn en ole aikoihin mennyt. Oikeastaan lasten jälkeen. Miehelle olen jäänyt kiinni. Niin ja mies ei ole hottis ja eroa mietin päivittäin...huoh, mutta sama ongelma kuin siulla että miten jaksan lasten kanssa jotka 6 ja 8v. =/

Vierailija
14/15 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen vähän rauhoittunut. Ikävä kyllä ajauduin salasuhteeseen. Tämä on tuonnut tullessaan sen etten enään baarissa mittauta huomiotani,saan nyt kehuja riittävästi.

Vierailija
15/15 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari kertaa ajautunut läheltä piti -tilanteeseen juhlaillan päätteeksi (suudellut). Ensimmäisillä kerroilla tunsin jonkinasteista huonoa omaatuntoa, mutta viimeisintä himoan siitäkin huolimatta, että aikaa tapahtuneesta on kulunut pari kuukautta. En myöskään usko, että kieltäytyisin mistään, mikäli toinen tilaisuus tämän henkilön kanssa tulisi vastaan. En kadu tapahtunutta, enkä pode huonoa omaatuntoa.

Minulla on mies ja puolitoistavuotias lapsi. Mies ei osoita minua kohtaan minkäänlaista huomiota, paitsi mitä nalkuttaa tekemättä jääneistä asioista. Suhde on jo kaksi kertaa ollut vähällä loppua, mutta muksun vuoksi toistaiseksi jatketaan. Perusjutut toimii meilläkin, mutta keskinäisessä kommunikaatiossa on ollut vikaa jo usean vuoden ajan. Kerran olen myöntänyt miehelleni suudelleeni toista ja silloin tuli ero. Palasimme kuitenkin yhteen ja hän muistaa epäsäännöllisen säännöllisesti muistuttaa tästä yhdestä kerrasta.

Luotan häneen täysin. Hän tuntee minut niin hyvin, että esittää välistä todeksi uskomiaan olettamuksia, joiden perusteella tilanne olisi nyt sama kuin silloin taannoin ennen eroa. Merkit kuulemma viittaavat moiseen. Hän on oikeassa, mutten silti pysty myöntämään totuutta.

Uskon, että mieheni ei ole minulle se oikea. Kenties en löydä koskaan riittävän hyvää miestä, ehkä olen vain luonteeltani petturi, ihminen jolle ruoho on aina vihreämpää aidan toisella puolen. Tiedä häntä. Alan taipua kokeilemisen puolelle.

Vinkkauksena, kokeile miten innokkaasti miehet haluavat sinut mukaansa, pelaa ja leiki, mutta älä anna periksi. Huomaat, että olet seksikkäämpi kun olet itsevarman pidättyväinen :) Varattunakin voi olla vetävä, tosin itsellänikin se pettämisen raja on jo ylittynyt.. Nämä nyt vain ajatuksina ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi