Miks Rainbow tuotteet on kaikki järjestäen surkeita?
Ruokapuolta lähinnä mietin. Ostin turkkilaista jugurttia kokeeksi, kun huomasin että sitä oli kauppaan saapunut, niin eihän se maistu miltään!!
Ihan vetistä höttöä. Roskiin lentään ja haen ehtaa partaäijää tilalle. Huoh, en ikinä enää osta Rainbowta kun aina saa maussa pettyä.
Kommentit (74)
Se kahvi on mielestäni ihan hyvää
Et ole tosissasi, se kahvi on kamalinta kuraa mitä voi olla. Se on niin pahaa ettei sitä viitsi kaataa edes viemäriin, tiedä vaikka syöpyisivät puhki.
Meillä syödään sitä uutta marjajogurttia, valmistajaa en muista mutta joku suomalainen kuitenkin. Lisäaineeton ja hyvänmakuinen, edullinen hintakin.
Kahvi on Meiran valmistamaa, tykätään siitä, ei ole halpiksen makuista. Rainbow-nakit, ne kuorelliset on meillä herkkua, niissä valmistaja Pouttu. Kivennäisvettä juon paljon, pulloveden on valmistanut Olvi ja tölkkiveden Laitilan Wirvoitusjuomatehdas. Jonkun juuston joskus ostin, siinä on joku pientuottaja Keski-Suomesta tehnyt sen. Oli joku erikoisjuusto, joku ruska tai muu sellainen, pitääkin ostaa tänään taas, meni hetkessä koko möntti!
Mun mielestä Rainbow ostaa suomalaisilta tuottajilta ison erän ja myy halvalla kun pakkaa itse. Meillä tykätään. En tosin ole tuota turkkilaista jogurttia maistanutkaan, meillä ei kuulu oikein ruokavalioon se muutenkaan.
hapertuu palasiksi. Esim gnoccheista tulee repaleisia levyjä
Et ole tosissasi, se kahvi on kamalinta kuraa mitä voi olla. Se on niin pahaa ettei sitä viitsi kaataa edes viemäriin, tiedä vaikka syöpyisivät puhki.
, ei mun mielestä eroa Juhla-Mokasta. Taidat itse nyt sotkea X-traan, jota voisi käyttää viemärinaukaisijana, jos on lavuaarit ja suihkukaivot tukossa ;)
kaurahiutaleet on hyviä. Päihittää muut halpahiutaleet mennentullen.
, ei mun mielestä eroa Juhla-Mokasta. Taidat itse nyt sotkea X-traan, jota voisi käyttää viemärinaukaisijana, jos on lavuaarit ja suihkukaivot tukossa ;)
jonka kahvia ei kyllä kukaan tervejärkinen juo :) Minä tarjoan vieraillekin kahvit tuosta samasta ja monta kuppia on jokainen juonut, kuten normaalistikin. Meillä myös vaihdettu Juhla Mokasta tuohon Rainbown paketoimaan Meiran kahviin.
kaurahiutaleet on hyviä. Päihittää muut halpahiutaleet mennentullen.
T. se joka tarkastelee valmistajia ennemmin kuin pakkaajia
On perseestä, eli Rainbow, Eldorado, Pirkka, Euroshopper. En osta ko. merkkien tuotteita enää lainkaan karmeiden kokemusten takia, kun ei ole taloudellista pakkoa ostaa halvinta.
Joku mainitsi nuo pastat, ja ne on kyllä ihan pastan irvikuvia. Kummallisia tunkkaisen makuisia, lisäksi niitä on mahdoton keittää al denteksi, on joko kumimaisen puoliraaka tai sitten lötkö ylikypsä. Mä luulin ennen että ne Myllyn parhaat ja muut suomalaiset pastat on kaameita, mutta kun testasin Rainbowta tajusin että näköjään vielä pahempaakin voi olla.
Rainbow'n ja partaukkelin välillä. Nykyään ostan aina tuon Rainbow'n, kätsympi pakkauskoko ja halvempi hinta. Maku yhtä hyvä.
Ehkä tässä olikin tarve vähän provoilla.
meilläkin olisi varaa ostaa vaikka kaikki ruoka pelkästään kauppahallista, mutta silti ostamme rainbowta usein. Niissä kun on yleensä sama valmistaja kuin kalliimmassa "alkuperäistuotteessa", niin tuntuu älyttömältä maksaa pelkästä pakkauksesta.
Jotkut tuotteet ovat pahoja, esim se kahvi, mutta sekin johtunee enemmänkin siitä, että jauhamme itse pavut espressoon joka aamu, jolloin mikä tahansa valmiskahvi maistunee korvikkeelta.
Kermaperseilyä se on, kuka Rainbowta haukkuu, sama Pirkan suhteen. X-tra on sitten asia erikseen, mutta ne tuotteet valmistetaankin aina tyyliin jossain Puolassa.
Rainbow'n ja partaukkelin välillä. Nykyään ostan aina tuon Rainbow'n, kätsympi pakkauskoko ja halvempi hinta. Maku yhtä hyvä.
Ehkä tässä olikin tarve vähän provoilla.
Partaäijässä on sellainen ihana pehmeä, kermeinen maku ja mä en saa sitä tuohon rainbowhun kuvittelemallakaan. Koostumuskin on ihan erilaista! Voin kyllä ehkä vielä antaa asiassa periksi ja joskus kokeilla jotain muuta rainbow tuotetta kun syynään valmistajan tarkkaan, mutta tuo kuvotus jää kyllä ensimmäiseen ja viimeiseen kertaan. T:AP
on kyllä Pirkka,
Rainbowta käytän herkkusienissä,suklaakekseissä tms. jotka kaikki maituu melkein samalle merkistä riippumatta..Ja täällä sitä kahvinakin juo useat ihmiset ja kelpaa hyvin,paremmin kuin X-tra..
ostin rainbown riisimuroja ja sen jälkeen en ole rainbowin tuotteisiin koskenut.
Pirkan kotimaisia käytä kyllä jos valmistajan oma tuote on mun maun mukaan.
meilläkin olisi varaa ostaa vaikka kaikki ruoka pelkästään kauppahallista, mutta silti ostamme rainbowta usein. Niissä kun on yleensä sama valmistaja kuin kalliimmassa "alkuperäistuotteessa", niin tuntuu älyttömältä maksaa pelkästä pakkauksesta.
Jotkut tuotteet ovat pahoja, esim se kahvi, mutta sekin johtunee enemmänkin siitä, että jauhamme itse pavut espressoon joka aamu, jolloin mikä tahansa valmiskahvi maistunee korvikkeelta.
Kermaperseilyä se on, kuka Rainbowta haukkuu, sama Pirkan suhteen. X-tra on sitten asia erikseen, mutta ne tuotteet valmistetaankin aina tyyliin jossain Puolassa.
Sama valmistaja toki valmistaa erilaisen tuotteen jos heille annetaan toimeksiannoksi valmistaa erittäin halvalla myytävä halpistuote tai sitten laatutuote. Ei voi olla kellekään yllätys, että sama tehdas valmistaa useinkin aivan eri tasoisia tuotteita eri markkinasegmenteille.
kokeilepa maitorahkaa, maustettuja "välipalarahkoja", viinikumimakeisia... siinä ainakin loistavia tuotteita!
Oletko tiennyt, että se riisimurovalmistaja on voinut vaihtua v. 1999 jälkeen vaikka viisi kertaa.