Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kauan kotiäitäni olleet, PALJONKO

Vierailija
10.08.2012 |

teidän miehet oikeen tienää kk:ssa? 3tonnia, 5tonnia, kymmenen tonnia? miten jollain on varaa olla vain toisen palkalla ja kolme,neljä lasta????

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummatkin jo koululaisia. Mies tienaa noin 5000 nettona. Puolet siitäkin jää säästöön tällä hetkellä. Eli oikein hyvin pärjätään.

Vierailija
2/11 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies tienaa bruttona nippanappa 3000e/kk. Meillä 4 koululaista. Itselläni ei mitään tuloja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorin lapsista 3v ja penniä venytetään niin että kohta paukkuu, mutta oma valinta, joten en valita.

Vierailija
4/11 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä 3 päiväkoti-ikäistä. etsin siis töitä koko ajan.

Vierailija
5/11 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko ne äidit, jotka ovat kh-tuella?

Vierailija
6/11 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 2 lasta, alakoululaisia. En ole ollut töissä yli 10 vuoteen, tulot olleet 0 viimeiset reilu 5v.

Vierailija
7/11 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi 2x vuodessa bonukset, jotka ovat käytännössä nettona n. 1500-2000€

Ei ole rahaa säästössä, eikä eletä leveästi, mutta ei myöskään tarvitse penniä venyttää.

Lapsia kolme, 7v, 5v ja 2v. Olen kotona ensi kesään asti, jolloin kuopus täyttää 3.

Vierailija
8/11 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 2 lasta, alakoululaisia. En ole ollut töissä yli 10 vuoteen, tulot olleet 0 viimeiset reilu 5v.

Onko joku erityinen syy miksi sinun täytyy olla kotona, vaikka lapsesi ovat jo koululaisia? Eikö olisi mukavampaaa käydä töissä, jotta perheen tulot saisivat vähintään kolmanneksen lisäyksen? Ehkä jopa tuplauksen?

Olin kotona 3,5v ja miehen tulot alle 2500e. Ei ollut varaa jäädä pidemmäksi aikaa. Kaksi lasta on.

Vierailija
9/11 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta suunnilleen 4000 euroa jää käteen. Meillä 2 lasta, molemmat ala-asteella. Itse olen ollut töissä vähän aikaa( 4 kk) 5 vuotta sitten. Tuota lukuunottamatta olen ollut kotona siitä saakka, kun ensimmäisen lapseni sain.

Vierailija
10/11 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku erityinen syy miksi sinun täytyy olla kotona, vaikka lapsesi ovat jo koululaisia? Eikö olisi mukavampaaa käydä töissä, jotta perheen tulot saisivat vähintään kolmanneksen lisäyksen? Ehkä jopa tuplauksen?

Olin kotona 3,5v ja miehen tulot alle 2500e. Ei ollut varaa jäädä pidemmäksi aikaa. Kaksi lasta on.

En ala niitä erittelemään, (tutut vielä tunnistaa, hui;-)) se vain on nyt mennyt näin. On myös joskus vaikeaa miettiä vapaan ajan ja elämän helppouden arvoa, ne ovat meillä menneet asumisen, ostamisen ja matkustelun edelle.

t. 7

Vierailija
11/11 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia neljä, ollaan pärjätty.

Myös silloin kun oli nuo alimmat tulot ja asuntolaina. Lapset oli pienempiä ja kaikista saimme lapsilisää+vammaistukea yhdestä.

Ne on ne pienet menot. Kun on kotona, ehtii ja jaksaa tehdä itse, kiertää kirppareita, ommella, tuunata, leipoa, kokata...

Kun tyytyy vähään, voi sitten tehdä tällaisenkin valinnan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän