Intiimi kysymys 40-vuotiaille naisille (vm-72)!
Onko teistä kenellekään tullut valkoisia karvoja häpykarvoitukseen? Itselleni on tämän vuoden aikana tullut ja mietityttää, että milloinkohan sitä on sieltä jo kokonaan valkoinen...
Erokin tuossa tuli juuri ja mietin, että jos sitä joskus vielä jostain jonkun ukon itselleen löytää, niin ihmetteleeköhän noita karvoja tämän ikäisellä...
Kommentit (28)
hah, piti ihan avata vetskari ja tarkistaa. ei mulla vielä harmaata näy alla eikä päällä. väri heikosti punertava vaaleanruskea. tumma kaveri harmaantui rysäyksellä heti kun täytti 30. äidillä pää vielä omanvärisensä, ei harmaita, ja ikää yli 70. näyttää menevän ihan miten menee, väristä ja tuurista kiinni.
Mulla on hiuksistakin jo puolet harmaita ja värjään piiloon kuukausittain. Värjään myös alapääkarvat säännöllisesti.
Olen nyt 42 ja ne ekat harmaat ilmestyi vuosi sitten vaikka olen muuten tummakarvainen.
Käyn kosmetologilla n. 6 viikon välein sokeroittamassa kokonaan paljaaksi niin ei tarvii huolehtia enempää.
Olen -72 ja tänä vuonna alkanut tulla alapään tummaan karvoitukseen ihan valkoisia karvoja, eikä siis vain 1-2 vaan useita. Käyn sokeroinnissa säännöllisesti niin ne valkoiset karvat erottaa heti, kun karva alkaa kasvamaan. Tuli vaan tosi vanha olo jo :D
Paskat karvoista. Mulla kohdunlaskeuma. Nuorempana sai kehuja, mutta nyt ei voi muuta kuin kiertää miehet kaukaa. Sori meni aiheen vierestä. Tukkakin alkanut harmaantua.
On ylä ja alapäässä ollut 25v asti. Hiuksis välillä ollut 90% ihan jouhia. Vit.ttaa joo. Olen nyt 45 +
Vierailija kirjoitti:
Paskat karvoista. Mulla kohdunlaskeuma. Nuorempana sai kehuja, mutta nyt ei voi muuta kuin kiertää miehet kaukaa. Sori meni aiheen vierestä. Tukkakin alkanut harmaantua.
Ööö, millainen tuo kohdunlaskeuma on, pilkottaako se häppäreitten välistä vai miten se ilmenee?
Harmaa tukka on hieno vaikka ei tasainen olisikaan, tykkään.
M
Mutta "karva-alueen" reunat ovat vitivalkoiset. Hiukset ovat toivottavasti vielä pitkään tällaiset kauniin ruskeat :) T: vm-95