Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mielestäni täysin hetero, mutta huomasin olevani ihastunut lesboon työkaveriini

Vierailija
10.08.2012 |

mitä ihmettä? miten se on mahdollista? voinko kertoa asiasta työkaverille vai annanko olla vaan ja odotan että menee ohi niin kuin ihastukset miehiinkin...

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun me ei olla niin yksiselitteisiä, vaikka koitamme sulkea jonkun puolen ehkä itsestämme pois. Jos susta tuntuu siltä, niin mitä sitten, ehkä se on vaan ihana tyyppi.

Vierailija
22/54 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkaveriini vajaa vajaa vuosi sitten. Sain mieheltäni luvan harrastaa seksiä kanssaan ja jäin koukkuun. Ihastuin liikaa,jopa ehkä rakastuin. Tunne on molemminpuolinen, mutta meistä ei ikinä voi tulla pariskuntaa, koska minulla lapset ja mies ja hänelläkin puoliso(nainen).

Yritämme pysyä erossa toisistamme, mutta kaipaan välillä tosi paljon. Seksi on ihanaa hänen kanssaan, vaikka tykkään myös seksistä mieheni kanssa.

Tilanne on vaikea ja toisaalta ihana. Haluaisin sekä mieheni, että tämän naisen, mutta enhän voi saada kaikkea. Seksistä naisen kanssa olen haaveillut ehkä 10 vuotta, mutta unelmieni nainen oli ihan erilainen kuin tämä nykyinen nainen. Unelmoin naisellisen pehmeästä naisesta, en "rekkalesbosta". Mutta näin se elämä yllättää.

Kadu en mitään, mutta kyllä tämä suhde on tuonut paljon mutkia elämääni ja myös tämän naisen elämään. Tällä hetkellä toivon, että joskus pystyn elämään niin, että voisin rehellisesti ja hyvällä omalla tunnolla pitää yllä kahta suhdetta: suhdetta mieheeni ja suhdetta tähän naiseen. Eihän sellainen koskaan ole mahdollista. Hän on siis ainoa nainen, kenen kanssa olen ikinä harrastanut seksiä tai edes ihastunut.

Vierailija
24/54 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos olisin bi niin ihastuisinko muihinkin naisiin?

tämä on ensimmäinen nainen johon olen tuntenut seksuaalista vetovoimaa ja ihastusta. Olen 32vuotias.

ap

ylipäätään miksi pitäisi lyödä niin voimakkaita leimoja tai nimiä kenenkään seksuaalisen suuntaumuksen ylle, että olet tuota tai tuota tai tuota. Ensinnäkin, en minä (nainen) ainakaan ihastu kuin aniharvoihin miehiin. Voihan toki olla, että tämän kokemuksen jälkeen sinä avaudut enemmänkin naisille ja alat ajatella heitä enemmän seksuaalisessa mielessä. Mutta voi olla, että ihastut useammin miehiin kuin naisiin tulevaisuudessakin. Useimmat bi-seksuaalitkin varmaan ovat kuitenkin enemmän jompaan kumpaan kallellaan.

Toisaalta en päässyt vieläkään selvyyteen kuinka ihastunut tuohon naiseen olet, ymmärsin, että se ei vedä vertoja miesihastuksille kuitenkaan. Vai ymmärsinkö väärin? Ihastumista on niin monen tasoista. Olen itsekin tuntenut jossain määrin jonkinlaista vetovoimaa tiettyjä, harvoja naisia kohtaan, mutta en silti haluaisi harrastaa seksiä heidän kanssaan tai muhinoida muuten. Miehet sen sijaan saavat hyvin useinkin, ja monet, aikaan tunteen "panisin", mutta vakavamman ihastumisen tasolle sellainen yltää vain todella todella harvoin. Ajattelen olevani umpihetero, koska en haluaisi seksiä naisten kanssa.

Vierailija
25/54 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain kahdenlaisia naisia: lesboja ja niitä,jotka eivä vielä tiedä sitä.

Vierailija
26/54 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti siitä :)

Vierailija
27/54 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot tietenkin! Ihan niin kuin minäkin!

Olen ollut ihan vastaavassa tilanteessa! Mitä pahaa voisi käydä? Luuletko, että joku suuttuu, jos hän kuulee olevansa tykätty? Katsotte sitten mihin ne tunteet riittää, jos siltä tuntuu. :-)

Se riittää, kun luottaa tunteisiinsa. Riittää kun on se oikea tyyppi! Sukupuoli menettää merkityksensä siinä vaiheessa! Näin se vaan menee eikä sitä usko ennen kuin niin sopiva osuu kohdalle.

Vierailija
28/54 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihastus on siis samanlaista mitä olen tuntenut miestä kohtaan. Itse olen ihastuvaa tyyppiä ja muutamia pitkiä ihastuksia miehiin on ollut. Sen vuoksi tilanne hämmentääkin kun kohde on nainen ja ei siis naisellinen nainen vaan tuo teidän "rekkalesbo" nimellä kulkeva nainen... :)

ap

Vierailija
29/54 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ihmettä? miten se on mahdollista? voinko kertoa asiasta työkaverille vai annanko olla vaan ja odotan että menee ohi niin kuin ihastukset miehiinkin...

Ellet sitten ole kuitenkin bi-utelias? Eihän sitä pidetä edes pettämisenä jos naisilla on suhde.. ihastuksia tulee ja menee.

Vierailija
30/54 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en ole koskaan naiseen ihastunut, en pidä naisista siinä mielessä lainkaan... ja nyt olen ihastunut naiseen?!?!? Tää on niin mysteeri etten tajua... Tänään jo melkein kerroin tuolle naiselle tunteeni... ehkä illalla tulee humalatekstiviestejä lähetettyä hänelle

ap

Vierailija
31/54 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja reilu vuosi sitten rakastuin naiseen. Ja en ole vieläkään päässyt yli, vaikken koskaan hänen kanssaan silmäpeliä pidemmälle mennyt.

Vierailija
32/54 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en ole koskaan naiseen ihastunut, en pidä naisista siinä mielessä lainkaan... ja nyt olen ihastunut naiseen?!?!? Tää on niin mysteeri etten tajua... Tänään jo melkein kerroin tuolle naiselle tunteeni... ehkä illalla tulee humalatekstiviestejä lähetettyä hänelle

ap

Mullakin piirre tuli esiin siinä vasta 25v:na jokunen vuosi sitten. Jännittävää, kun koskaan ei tiedä, kehen ihastuu. Se voi olla kuka vain ikään, sukupuoleen ja ulkonäköön katsomatta. Sisältö ratkaisee!

Vierailija
33/54 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua lähinnä kauhistuttaa tää tilanne ja yritän edelleen miettiä miten tämä voi olla mahdollista. Mutta niin ei kai silläsukupuolella väliä, sisältö ratkaisee.

Mutta että mulle on tullut seksuaalisia haluja tätä naista kohtaan ihmetyttää mua syvästi.

ap

Vierailija
34/54 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauan kielsin asian itseltäni, kehittelin mielessäni teorioita miksi tunnen niin, inhosin itseäni. Sitten lopulta myönsin itsellen totuuden, sen minkä olin tiennyt oikeastaan siitä päivästä kun hänet tapasin.

Toivoton tilanne, hän 10 v vanhempi, molemmilla perhe. Itse olen nyt eronnut ja muuttanut pois ja en ole päässyt yli tästä. Olen aika varma että hän tunsi samoin mutta pieni paikkakunta ja lapset ym niin ei mitään mahdollisuuksia.

Vuoteen en ole häntä nähnyt ja vieläkin ajattelen häntä lähes päivittäin.

Tiedän tosin nyt että olen bi, tällä hetkellä enemmän naiset kiinnostaa mutta en varmaan koskaan ryhdy suhteeseen naisen kanssa. Vanhemmat kuolisivat häpeästä.

Vierailija
35/54 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua lähinnä kauhistuttaa tää tilanne ja yritän edelleen miettiä miten tämä voi olla mahdollista. Mutta niin ei kai silläsukupuolella väliä, sisältö ratkaisee.

Mutta että mulle on tullut seksuaalisia haluja tätä naista kohtaan ihmetyttää mua syvästi.

ap

mikä sen tekee että on mies

tai sen että on nainen

aika moni on näiden ulkopuolelta tulevien määrittelyjen vanki, mutta ajattelua voi avata vaikka pohtiminen jos rinnat lähtisi rintaleikkauksen myötä tai jos mies vaikka neliraajahalvaantuisi niin ettei seksuaalinen kanssakäyminen onnistuisi. Tai mitä jos on fyysisesti intersukupuolinen?

On naisia jotka tykkää autoista ja miehiä jotka tykkää sisustaa, noin kärjistäen. Kaikki se, mitä miehen tai naisen pitäisi olla, on aina määrittelykysymys.

Se miksi sä olet hämmentynyt on se että sulla on ollut tietty käsitys siitä millainen on mies ja millainen on nainen. Maailma ei ole niin mustavalkoinen ja asioiden ajatteleminen laajemmin usein hämmentääkin, koska joutuu kohtaamaan sen että hyvin harva asia on yksiselitteinen, oikeastaan vain syntymä tai kuolema - eikä nekään joidenkin uskonnollisten näkemysten puolesta.

Kyl se siitä..:)

Vierailija
36/54 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
37/54 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
38/54 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lesbo kenet olen elämässäni tavannut :) mulla ei ole lesboja ja homoja vastaan ollut koskaan mitään ja olen odottanut koska kohtaan tällaisen ihmisen. Nyt kun olen sen kohdannut ja joutunut tällaiseen tilanteeseen niin kyllä siinä heittää kaikki elämässä :/ Olenhan mä näitä asioita joskus miettinyt mutta ollut aina sitä mieltä, että mies mua kiihottaa ja mies saa minussa seksuaalisuuden toimimaan. Nyt tämä nainen tipahtaa mun eteen ja mä oon ihan sekasin...

Tiedän sen ettei elämä ole niin yksinkertaista ja olen suhtautunut siihen vaupautuneesti, mutta tää jotenkin rikkoo niin mun "kasvatusta" ja perus elämänarvoja...

No mä annan nyt kuitenkin mennä. Kiitos ihanasta keskustelusta ja kuulen lisää mielelläni :)

ap

Vierailija
39/54 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, kotona perhe, pari lasta ja mies! Kaikki niinkun sillai hyvin. Mut palavasti ihastunut erääseen naiseen. Ihan pyörällä päästä fiilis. Ja ehdottomasti haluisin tavata tämän naisen kahestaan. Istua iltaa ja jutskailla. Haluisin tietää mitä kyseinen nainen tuntee. Äh, hän on vaan niin upea pakkaus. Kun hän katsoo, vatsassa miljoona perhosta. Ihan uus tilanne mulle.

Vierailija
40/54 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis mitä sitten tapahtui??? Tapasitteko?

Ei saa jättää kesken! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän