Olen mielestäni täysin hetero, mutta huomasin olevani ihastunut lesboon työkaveriini
mitä ihmettä? miten se on mahdollista? voinko kertoa asiasta työkaverille vai annanko olla vaan ja odotan että menee ohi niin kuin ihastukset miehiinkin...
Kommentit (54)
On vain kahdenlaisia naisia: lesboja ja niitä,jotka eivä vielä tiedä sitä.
Joopa joo. Lepakotkin käy näköjään täällä tyrkyttämässä omia ajatuksiaan.
kyseiselle naiselle tilanteen... :)
ap
kyseiselle naiselle tilanteen... :)
ap
Mitä se sanoi? :)
Kerro sille ja kokeile päästä sen pöksyihin.
Ja tule sitten kertomaan miltä tuntui, jooko?
Reiska
emmä oikein tiedä mitä se sano... ei oikein mitään tai sitten jotain. Mä oon niin hämilläni tästä tilanteesta että mä oksennan kohta. Se pyysi mua kylään huomenna, mutta en mä uskalla mennä.
Haluaisin pysyä ystävänä tän ihmisen kanssa mutta voiko se olla edes mahdollista.
Mua vieläkin ihmetyttää se että täysin hetero voi yhtäkkiä tuntea vetoa näin voimakkaasti naiseen. Silloinhan jokaiselle lesbollekin voisi sanoa että sä voit koska vaan alkaa tykätä miehistä?!?!?
ap
Tämä kaunis puoleensa vetävä nainen ei ole meidän firmassa, mutta työni puolesta näen häntä useasti viikottain.. Ihan jalkoja heikottaa silloin!!
Tätä on jatkunut kohta puoli vuotta ja jo ajatus tuosta kaunottaresta saa minut kostumaan. Tiedän että ei ole naimisissa ja asuu yksin; huoh!
mitä mä teen? annan mennä vaan vai kieltäydyn koko hommasta? huomenna voisin mennä kylään, mutta en uskalla.
mammat mä luotan teihin
ap
Oot jo tehnyt paljon järisyttävämmän asian, eli ottanut asian puheeksi! Ei toi kylään meno enää niin kamalaa ole!
OT- mulle oma voimakas kiinnostus naisiin lävähti vasten kasvoja yli 30-vuotiaana. Olin siihen saakka ihan tyytyväisenä avioliitossa + kaksi lasta. Tuskailin pari vuotta asian kanssa. Hyvä liitto ja lapsilla koti, mutta järistyttävä kaipuu naisen luo. Unet eivät jättäneet rauhaan...
Valitsin kuitenkin jäädä liittoon mieheni kanssa, ja nyt olen päässyt kriisistäni. Sivusuhteita tms. en yrittänyt hankkia. Olen kuitenkin varma, että jos joskus jostain syystä liittomme päättyisi, tahtoisin uudeksi kumppanikseni naisen. Pieni kaiherrus on jäänyt - onnekseni konkreettista kohdetta ei ole.
Toivon ap että kyläilynne sujuu hyvissä merkeissä - mitä itse tapaamiselta toivot?
mäkin olen suhteessa miehen kanssa ja lapsi kotona...
mä vaan haluun tätä naista... muhun ihan sattuu
ap
Tämä on jo vanha ketju, mutta olen juuri nyt vastaavassa tilanteessa. Tämä tunne on todella hämmentävä ja siksi nyt kirjoitankin. Minulla on siis tunteita työkaveriani kohtaan, jotka tulivat hyvin yllättäen. Olen kokenut olevani tähän mennessä lähes hetero, mutta pientä ihastumista naisiin olen tuntenut muutaman kerran elämässäni, mutten ole edes ajatustasolla haaveillut seksistä naisen kanssa vain läheisyydestä. Nyt kuitenkin koen suurta halua olla tämän naisen kanssa seksuaalisessa mielessä. Mietin nyt vähän turhankin usein miltä seksi hänen kanssaan tuntuisi ja miltä yhdessä olo tuntuisi. Olen vielä tilanteessa jossa seurusteluvuosia miehen kanssa takana 12 ja toista lasta yritetään saada, sillä toivon todella ainoana lapsena, että lapseni saa sisaruksen. En itse ymmärrä mitä tarkalleen tältä naiselta haluan. Haluanko vain yhden illan tämän miehekkään naisen kanssa, joka ajatuksissani pyörii koko ajan vai olenko kiinnostunut hänestä vakavammin. Kyllä nämä ihmisen tunteet ovat ihmeelliset ja yllättävät. En tiedä onko minulla häneen edes mitään mahdollisuuksia ja oman tilanteeni takia myös teen parhaani pitääkseni tunteeni kurissa hänen läsnäollessa sekä mielummin tekeydyn jopa hieman epäkiinnostavaksi. Meillä on töissä ollut muutamia hetkiä, joita näin jälkeenpäin voisin ajatella jonkinnäköiseksi molemminpuoleisesta ihastuksesta/kiinnostuksesta johtuvaksi. Luulin jo, että aikuisena yli 30v. nämä tunneasiat olisivat jo tasaantuneet, mutta näin kävi. Haluan vähintäänkin seksiä tämän lesbonaisen kanssa.
Kertokaapa myös muut mahdollisesti tällä hetkellä vastaavassa tilanteessa olevat tuntemuksistanne ja lesboilta olisi myös kiva saada kommentteja asian suhteen.
Oon 27v nainen. Koko ikäni mennyt kai massan mukana, miehistä kiinnostuen tottakai. Nyt 3v parisuhde päättyi ja yhteinen rivitalo myyntiin.
Tinderin latasin ja tajusin ku salama kirkkaalta taivaalta et haluan katsella naisia enkä miehiä.
Teininä olen kyllä säätänyt naistenkin kanssa mutta en tosissaan. Nyt olen aivan tosissani asian kanssa. Olen kaivanut tietoa tälläisestä ja tajunnut että taidan olla aina ollut bi. Todella helpottava tunne että kukaan ei pakota mua etsimään taas uutta miestä rinnalle. Ainakin halua katsoa tän "kortin". Ainoa vaan että outoa että tajuan tän asian ilman että mulla olis valmiina naisihastusta. Tuntuu että tunnen tällä hetkellä itteni paremmin kuin koskaan ennen. Elämä on ihanaa.
jatkui toisessakin ketjussa tämä tarina :)
oli ihanaa...
nyt särkynyt sydän, mutta mitään en kadu
ap