Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieraan miehen sylissä istuminen/vieressä nukkuminen. Pettämistä?

Vierailija
10.07.2012 |

Viikonloppuna olin eräissä juhlissa.. Siirryimme jatkoille ja yö vähän venähti aamun puolelle. Päädyimme kimppasänkyyn: minä ja kaksi ystävääni sekä kaksi miestä. Yksi miehistä nukkui vieressäni. Mitään emme touhunneet, ainoastaan pidimme toisiamme kädestä. Aiemmin illan aikana olimme istuneet sylikkäin. Onko tällainen pettämistä?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/34 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ainakaan tykkäisi, enkä minäkään tykkäisi jos mies touhuilisi tuollaista..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mietin, miten sisimmässään asiaan suhtautuu. Meillä on aika etäiset välit mieheni kanssa.

Ap

Vierailija
4/34 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisitko tehdä kaiken tuon miehesi nähden. Siitä voisit jo jotain päätellä.

Vierailija
5/34 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mietin, miten sisimmässään asiaan suhtautuu. Meillä on aika etäiset välit mieheni kanssa.

Ap

Meillä ei ole etäiset välit miehen kanssa, siksi suhtautuisin niin kuin sanoin. 2

Vierailija
6/34 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos taas olet "henkisesti" pettänyt, niin siitähän voi aina keskustella erikseen.

Kyllä fyysiseen pettämiseen kuuluu suutelu tai muu intiimimpi koskettelu.

Toisesta unelmoiminen ja mielikuvien haaliminen tms. onko se sitten pettämistä? Ei oma mies ainakaan siitäkään pitäisi jos kertoisin tällaista harrastavani.

Vierailija
7/34 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

istuitte sylikkäin ja piditte toisianne kädestä?

Vierailija
8/34 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se lähtee.. jos jää tuohon niin ei niin paha. Mulle kävi niin, että varatun miehen kanssa käveltiin käsikädessä. Sitten viestiteltiin miehen aloitteesta. Mies toi mulle matkoiltaan tuliaisia. Ja lopulta ehdotti seksiä. Siihen en suostunut. Mutta mieli tekee..

Vierailija
9/34 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josjus nuorempana seurustelin yhden pojan kanssa ja olimme jo muutaman vuoden olleet yhdessä. Poika oli viikonlopun yhdellä mökillä jossa sitten tapahtui jotain mihin meidän suhde päättyi ja kaatui. Seuraavana päivänä poika tuli kotiin mökiltä ja kertoi pettäneensä siis oli ollut yhdynnässä toisen tytön kanssa, tämän kerrottua poika vielä sanoi että olivat nukkuneet yhdessä, voin kertoa että se että he olivat nukkuneet yhdessä tuntui paljon pahemmalta kuin se että he olivat harrastaneet seksiä.

Vierailija
10/34 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nukutaan vierekkäin :D

Ja joskus pussataankin, ja nin pussaan kaverityttöjäkin. ja ihan niin, että mun mies näkee. Tää kaverimies on sinkku. Naiset tuskin suhtautus tähän yhtä oksti kun mun mies.

Ja oon makoillut tän miehen päällä pelkissä rintsikoissa ja pikkareissa sängyllä kun ollaan juteltu jnejne. En petä.

Vierailija
11/34 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ei saisi edes ajatella muista kuin omasta puolisosta, kun sekin jo on pettämistä joidenkin mielestä av:lla. Apua mitä kuristavaa pakkopaitaa teidän joidenkin liitot on!

Vierailija
12/34 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mieti ap miltä itsestäsi tuntuisi jos miehesi olisi toiminut noin. Kokisitko että sinua on loukattu/petetty.

Ja kuten joku sanoi aiemmin, tuosta se helposti lähtee. Saat joltain muulta sitä mitä et kotona saa.

Ja joskus pussataankin, ja nin pussaan kaverityttöjäkin. ja ihan niin, että mun mies näkee. Tää kaverimies on sinkku. Naiset tuskin suhtautus tähän yhtä oksti kun mun mies.

Ja oon makoillut tän miehen päällä pelkissä rintsikoissa ja pikkareissa sängyllä kun ollaan juteltu jnejne. En petä.

Vierailija
13/34 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopettaisin suhteen tuollaisesta. Ja olen aika varma, että tuo sattuu miestäsi ja syvälle, mutta hän ei halua näyttää sinulle tunteitaan asian suhteen. Ehkä siksi, että teillä on etäiset välit?

M27

Vierailija
14/34 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rintsikoissa ja pikkuhousuissa vieraiden miesten päällä. juu en petä !

Vierailija
15/34 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pystyit kertomaan tuosta miehellesi, ei se ole pettämistä. Pettämisen rajat on hyvä sopia jo suhteen alkuvaiheessa kumppanin kanssa. Jollekin pettämistä voi olla jo toisen kädestä pitäminen, toiselle pariskunnalle ei välttämättä seksikään, jos siihen ei liity tunteita.

Vierailija
16/34 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi tästäkin?? Miksi ihmeessä makoilet jonkun kaverin päällä alusvaatteisillasi? Teetkö niin naispuolistenkin kaverien kanssa?

Vierailija
17/34 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään emme touhunneet, ainoastaan pidimme toisiamme kädestä.

Vierailija
18/34 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että aika kyseenalaista huomiohoratsuilua minusta.

Vierailija
19/34 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pystyit kertomaan tuosta miehellesi, ei se ole pettämistä.

Koska pystyin kertomaan pikapanoista miehelleni, ei se ole pettämistä. Jee pääsen sittenkin taivaaseen!

t: nimim. "turpaan tuli vähän tosin"

Vierailija
20/34 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatoit kertoa asiasta miehellesi. Mutta jos et ole varma miten hän asian kokee, eikä siitä ole helppo puhua yhdessä, niin aika riskiasiaksi menee. Sinuna en jatkaisi tuommoista ellet saa varmuutta että se on miehellesi ok (ja mies saisi sinun puolestasi tehdä samoin).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä