Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mun pitäis mennä työelämävalmenukseen..

Vierailija
10.08.2012 |

ajattelin, täs kun joka tapauksessa olen työtön, ja mahdolliset opinnot alkaa vasta ens vuoden alussa.. mikäli siis pääsen siihen kouluun johon haluan. voisin siltä alalta hakea tuon työelämävalmennus paikan. jospa sitten pääsisin sinne kouluunkin helpommin :) onko tässä teidän mielestä mitään järkeä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut suoritettu atk-korttia kun open aika meni neuvoessa eläkeläisikää lähestyviä tanttoja hiiren käytössä. Ilmaisessa työharjottelussa olin 2kk vaan eivätpä palkanneet, lisäksi jokainen joka on nähnyt työtodistukseni tahtoo minut vain harjottelijaksi. Ja se todistus pursuaa kehuja, suosittelijan sain yms.

Makaronilaatikkoa tehtiin, harjoteltiin CV:n tekemistä ym. turhanpäiväistä. Osa ihmisistä oli toista tai kolmatta kertaa aivan samalla kurssilla.

Vierailija
2/6 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnalle ja valtiolle ei kannata mennä, sillä sieltä hyvin harva saa töitä jakson jälkeen, vaan tilalle otetaan toinen valmennettava. Mieti, voisko paikka olla sellainen, johon pääsisit tekemään keikkahommia vielä senkin jälkeen, kun olet kouluun päässyt. Ois mukava lisä opintotukeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain työelämävalmennuksen jälkeen samasta paikasta ihan oikeita töitä. :D

Paikka tosin kannattaa itse valita, jos pystyy.

Vierailija
4/6 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkokemuksen hankkiminen kannattaa aina.

Vierailija
5/6 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

cv:ssä: tyhjä aukko vai teva?

Vierailija
6/6 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tev:stähän myöskin saa matka/kulukorvaukset plus aktivointilisä, joka on 9e. Tosin jos maksajana on Kela niin se on varmaankin pienempi...

Kyseinen työhän on ns.palkkatonta mutta niinkuin on todettu niin kyllä cv näyttää paljon kivemmalta kuin pitkä jakso "pimeää aikaa".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi