Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketkä ovat sitä mieltä että suomalaisnaiset ovat kauniita?

Vierailija
10.08.2012 |

Mietin että missäpäin maailmaa niin ajatellaan? Itse olen kuullut sitä useimmin itäeurooppalaisilta naisilta. He tosin saattavat joskus harmitella sitä että suomalaisnaiset pukeutuvat niin vaisusti eivätkä käytä kauneuttaan. Mutta erityisesti valkovenäläiset ja ukrainalaiset tuntuvat suomalaiskauneutta arvostavan. Eteläeurooppalaisilta en ole paljoakaan kuullut kehuja suomalaisista. Pahimpia ovat tietysti ruotsalaiset jotka eivät ikimaailmassa sanoisi suomalaisia kauniiksi.

Niin, ja yleensä tuntuu siltä että suomalaiskauneutta arvostavat maailmalla enemmän naiset kuin miehet.

Mitä olette muut havainneet?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukrainalaiset naiset ovat aivan erityisen suosittuja maissa joissa on korkea elämisen laatu.

Ukrainalaset naiset ovat hyvin romanttisia. He unelmoivat sadusta joka tulee toteen. He haluavat löytää miehen jonka kanssa hymyillä ja jakaa koko elämä, miehen jonka viereltä herätä joka aamu ja tuntea ettei voisi elää ilman häntä toivoen että mies tuntee juuri samoin häntä kohtaan.

Tämän vuoksi he etsivät miestä ulkomailta koska ajattelevat heidän sisäisen maailmansa olevan mielenkiintoinen, kaunis ja rakastava. Miehessä he arvostavat rehellisyyttä, vilpittömyyttä, uskollisuutta ja monia muita hyveitä jotka tekevät meistä hyviä ihmisiä.

Katso kauniit Ukrainalaiset naiset täältä http://fi.ukrainianlovelygirls.com/

Vierailija
2/26 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suomalaista vaaleutta, sinisiä silmiä, melko pitkää ja hoikkaa kroppaani on ihasteltu ulkomailla eri puolilla maailmaa.

Sekä miehet että naiset, enemmän miehet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin typerää. Ei ole mitään "suomalaisen naisen kaunetta", kuten ei myöskään ukrainalaisen naisen tai kuubalaisen naisen kauneutta. Me ollaan kaikki eri näköisiä. Kyllä, jotkut suomalaiset ovat kauniita, jotkut eivät.

Vierailija
4/26 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän paljon suomalaisia naisia jotka on kauniita ja tiedän myös paljon suomalaisia naisia jotka on näitä harmaahiirulaisia, tiedän myös paljon suomalaisia naisia jotk ovat suoraan sanottuna rumia.... Siksi en tästä asiasta lähde yleistämään yhtään mitään. 

Vierailija
5/26 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoja ovat.Vartalomalli on erilainen,vahan lettupeppuinen ilman vyotaroa,ei tiimalasia. Mutta se on rotu,ei voi mitaan.

Vierailija
6/26 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tummana perussavolaisen näköisenä joskin pitkänä ja hoikkana olen ylitsevuotavimpia kehuja kuullut amerikkalaisilta. Liitynee enemmän tapakulttuurin kuin ulkonäkööni. Suomalaiset harvemmin ripottelevat puheeseen mitään juttuja kasvojen luustosta (minullakin sitä on kovasti ihasteltu) tms. Samoin tuli mieleen, että juuri jossain Ukrainassa naisen kuuluukin olla kaunis ja ulkonäköön sekä kiinnitetään huomiota että siitä annetaan myönteistä palautetta. Näin ainakin toimivat virolaiset ja venäläiset tuttuni.

Pidän suomalaisesta meiningistä, jossa ei juuri muiden ulkonäköä kommentoida mitenkään. Vai milloin olette kommentoineet tuntemattomalle tai edes etäisemmälle tuttavallekaan?

Vierailija
7/26 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisesti en pidä suomalaista naista tai miestä mitenkään kauniina tai komeana yleisesti ottaen. Molempien sukupuolten rasitteena on nykyisin esim. ylipaino. Suomalaiset ovat tilastojen mukaan yksi lihavimmista kansoista.

Yksi asia on myös herättänyt ihmetystä suomalaisissa naisissa on se, että täällä on paljon hyvin tyttömäisiä naisia, joilla ei ole naisellisia muotoja juuri lainkaan.

Suomalaisissa miehissä on myös paljon kaljuja tapauksia, jota ei voi pitää hyvin esteettisinä.

Rumimpia naisia (ja miehiä) minun mielestäni ovat kuitenkin mustaihoiset ja kaukoidän ihmiset.

Vierailija
8/26 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen ei minusta ole erityisen kaunis. Totta kait on kauniita naisia ja miehiä, mutta yleisesti ei kuten eim Ruotsalaisissa enemmistö on kauniita niin miehet kuin naiset. Ja tämä siis vain minun mielipide! Olen suomalainen nainen.

Vierailija
9/26 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä helvettiä nyt. Tuskin se kauneus mihinkään kansalaisuuteen liittyy. Ja sehän on "katsojan silmässä". Ei kukaan tosissaan väitä että suomalaiset ovat KAIKKI valjuja hiiriä ja vaikka ruotsalaiset upeita ja naisellisia. Siis KAIKKI. Herää jo.

Vierailija
10/26 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän kukaan väitäkkään että KAIKKI suomalaiset on valjuja hiiriä ja KAIKKI ruotsalaiset on upeita! Herää jo pahvi!! Mutta, kyllä eri kansalaisuuksissa on erin näköisiä ihmisiä ellet vastaaja 25 ole sitä vielä huomannut? Et ehkä matkustele? Kyllä Italialaista naista/miestä ei ihan heti voisi luulla suomalaiseksi...

Vierailija
11/26 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa suomalaisista naisista ja miehistä on aika vaatimattoman näköisiä. Suomessa naisissa on yhtäältä paljon läskejä ja toisaala tyttömäisiä naisia ilman naisellisia muotoja. Suomalaisissa miehissä on paljon kaljuja ja läskeja.

Rumimmat ihmiset löytyvät minun mielestä kuitenkin mustasta väestöstä ja toisaalta Kauko-Idästä. 

Vierailija
12/26 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitavat olla ukrainalaiset naiset sitten myös kohteliaita, koska hehän ovat yleismaailmallisesti tunnettuja kauneudestaan.

Vierailija
13/26 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisnaiset ovat (usein) luonnostaan pitkiä, sinisilmäisiä blondeja, joilla on mukavan pehmeät kasvonpiirteet.

Ei se huono asia ole.

Vierailija
14/26 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen mitä olen Aasiassa liikkunut, niin olen siellä ihmisille enemmän oudon kuin kauniin näköinen.

Vierailija
15/26 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luultu ranskalaiseksi. En tiedä mistä syystä.

Vierailija
16/26 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti kuulee suomalaismiesten sanovan, että on ihanaa palata Suomeen, kun naiset on täällä kauniita. Ruotsalaiset on liian jäykkiksiä ja siloteltuja, venäläiset näyttää maksullisilta, tanskalaiset on liian punakoita ja baltian maissa ovat tänä päivänä jotenkin nuutuneita.

Myös jenkkimiehet pitää suomalaisia naisia kauniina, nimenomaan luonnonkauniina, olen huomannut/kuullut.

Vierailija
17/26 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitavat olla ukrainalaiset naiset sitten myös kohteliaita, koska hehän ovat yleismaailmallisesti tunnettuja kauneudestaan.

oli joskus työmatkalla Ukrainassa, ja kaikki naiset mielistelivät häntä siellä kertomalla että suomalaisnaiset ovat todella kauniita. Mieheni ei ymmärtänyt yhtään miksi hänen pitäisi ottaa tuollaiset kommentit kohteliaisuuksina.

Toisaalta jos itse tapaisin vaikka ranskalaisen miehen, niin ei kyllä tulisi mieleenikään alkaa ensimmäiseksi julistamaan hänelle että ranskalaisnaiset ovat todella kauniita.

Vierailija
18/26 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja italialaiset miehet ainakin on hulluina :) Usein vielä juuri niihin persjalkaisiin maatiaisvärisiin eikä pelkästään pitkiin blondeihin.

Vierailija
19/26 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat aina Helsingissä vieraillessaan kehuneet suomalaisia naisia kauniiksi ja hoikiksikin. :)

Ihmetelleet, kun torimyyjät ja kaupankassat yms. on nättejä blondeja.

Vierailija
20/26 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eteläeurooppalaisilta en ole paljoakaan kuullut kehuja suomalaisista.

Olen siis sieltä kotoisin ja muistan kun muutin Suomeen niin ihmettelin että onpa täällä kauniita ihmisiä. Tunsin itseni tummaksi, pieneksi, surkeaksi ja mitättömäksi uljaiden vaaleiden pitkien naisten rinnalla, joista vielä useilla on isot rinnatkin mitä kadehdin. Lisäksi minusta suomalaisilla lähes kaikilla oli ja on uskomattoman kauniit silmät, jotenkin hohtavan ja läpikuultavan väriset ja rauhallisen oloiset. Kummastelin suorastaan miksi mieheni halusi ottaa tämmöisen pienen tumman naisen kun kotimaansa on täynnä upeita kaunottaria.

Mutta niin se taitaa olla että se mikä on maassa erikoista on ihmisten mielestä kaunista. Koska Suomi on täynnä blondeja ja vaaleanruskeahiuksisia sinisilmäisiä, täällä ihmisten huomiota ei kiinnitä sellainen kauneus, kun taas etelämpänä todella kiinnittää. Täällä taas joku tämmöinen pieni, tumma, ruskeasilmäinen etelämpänä tavis on "tosi hottis latinokissa" kuten joku joskus ilmaisi asian.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä