Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***Wiikonlopun kootut kertomukset SyysSisaret04***

26.11.2005 |

Haa, kerrankin eka?!

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

... kuinka hieno uusi koti on? :D

No: meillä on aika hieno jo, joskaan kaikki tawarat eiwät ole paikoillaan ja tyypit hyytyneet asian tiimoilta, joten epäilyttää josko etes jouluna Siiwossa Kodissa ollaan. Mutta eniveis. Olen saanut kaiken mitä olen halunnut ja vielä enemmänkin (esmes LGn pesutornista en ole uskaltanut haaveillakaan).

Olenko siis tyytyväinen? No enpä tietenkään. Täällä miehelle nirisen ja kimpoilen seinille, kun ei tahdo pää kestää. Ensin äitini ♥ oli meillä yli kaksi viikkoa (mikä olikin ihanaa: sain rempattua, laitettua kaiken, siivottua ja muutettua ja vielä suurimmaksi osaksi purettuakin tavarat kun ä seukkasi ja hoisi Hellua). Äiti-kulta vain on NIIN depre ja perusnega, että jatkuva käyttö aiheuttaa vaikka mitä oireita. Sitten läx äiti ja simsalapim - appiukko ilmoitti tulevansa meille, kun on niin helemiä ikävä ja silleen. Huoh.

Nyt minulla on siis keskeneräinen muutonjälkeinen koti, 1-vuotias ihana ehtiväinen taapero, täyshoitolainen vajaa seiskakymppinen ukki (jonka kuulossa EIOLEMITÄÄNVIKAA!!!) ja hermoheikko (kts. ed. tyyppi) mies. Eli mitään muuta en ehdi tekemään kuin siivoamaan ja laittamaan ruokaa.

Joojaajuu. Nyt tuli Hellulle suorahuuto-kriisi ja siinä on kaksi miestä ympärillä ihmettelemässä... täytyy mennä. Huoh.

Heipat ja hyvikset,

m:(

Vierailija
42/45 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on karjuja unten mailla. Päikkäreitten kanssa pientä säätöä - yksillä ei meinaa aina jaksaa koko päivää ja kaksilla menee yöt pilalle. Optimaalisesti nukuttaisiin yöllä 11-12 h ja päivällä 2-4 h, mutta nää vierailijat (ja oikeastaan ihan kaikki poikkeava aktiviteetti) sotkevat rytmiä.

Ihan kauheaa täältä lukea, kuinka sairaita monet pikkuiset ovat. Jaiks ja parannusta kaikille! Samoin myös jaksua superäiteille, jotka elon kuohuissa taistelevat!

Minulla ei ole enää nykyään minkäänlaista aivotoimintaa... pieni Oma Aika olisi kai paikallaan. Vaan mistä sitä saa? Netistä jostain?

Pitää käydä lunttimassa mistä pitikään zaarnaamani... oli mulla jotain asiaakin...

m:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muuten raskauduin siitä kerrasta, kun muutettiin tähän kämppään ja illalla väsyneinä kömmittiin sänkyyn (joka taisi olla ainoa paikalleen laitettu huonekalu) silloin parisen vuotta sitten. Kuulostaa hurjalta muuttopuuhat ihan pienten kanssa, joten hattua nostan. Tosin oli isorinsessakin alle 2v, kun me muutettiin tänne ja edellisessäkin kämpässä oltiin vain muutama kuukausi. Niin, ja muutettiin me sillonkin, kun isorinsessa oli 6kk. Oho, kun nyt miettiikin. Onneksi ei siis kahden kanssa nyt tarvi muuttaa:)

Mies tilasi kuvia reilusti yli 200 kpl. Painajainen, kun pitää nekin saada entisten lisäksi albumiin joskus! Seuraavalla kerralla nopeammin uusi tilaus.

Meilläkin kalenteri ja joulukortit mietteissä. Millonkohan sais aikaseksi. Pitää saada joulukorttikuvatkin ensin:)

Keilin, hyvin oli mennyt, vaikka molemmat kipeinä (kuten me itsekin). Esikoinen oli yskinyt koko yön ja pienempi rohissut nuhaisena. Mummi ei tietty ollut osannut nukkua. Voi sitä riemua muuten, kun mentiin hakemaan tyttöjä! Pikkurinsessa lähes hyppi riemuissaan eikä kuitenkaan malttanut edes sylissä olla. Minä odotin, että toinen huutaa ikäväänsä ja roikkuu sylissä koko illan. Eli uudelleen vaan, kunhan tulee joskus taas sopiva hetki. Kovin usein ei viitsi:) Joulukin tulee ja helmikuussa reissua yms.

Kivaa A-lomaa Keilin!

Pitää lähteä nukkupuuhiin...

T: Ynis

Vierailija
44/45 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, ei minulle vaan lemmulle, odotan miestä vielä kotiin, en tahdo mennä yksin sänkyyn.

Siksi oikeestaan meinasin kirjoittaa, että Ynis, mistä meinaat hankkia kalenterin? Minä nimittäin tilasin perjantaina ifistä ja siellä sanottiin että viimeistään 30.11 pitää tilata jos jouluksi aikoo saada.

Mulla olisi kanssa edessä järkyttävä kuvien valikointi ja teetto ja entiset lojuu edelleen ilman kansioita, en ole kovin hyvä saamaan tuollaista pienempää aikaiseksi.

Pile: Älä vaan lopeta saarnojasi, minä luen innolla ja opin joka kerta jotain uutta. Tänäänkin sitten mietin että jos Motin sairastamisen syy on niinkin yksinkertainen kuin edelleen kuitenkin huono ruokavalio. Mullakin heti vaikutti se imetysdietti, olin koko ajan kipee ja se on jatkunut tänne saakka. Niin ja viestisi muistutti minua taas, laiskaa siitä että omegat ei ole tässä perheessä oikein kellään kunnossa.

Mersulle jaksua, ei varmasti ole helppoa ei, mutta tuohon lajiin saa täältä nykyään paljonkin vertaistukea!

Tauluja on seinillä ja turhamaisuuden ylistykseksi iso peili, saan oikein urakalla ihailla makkaroitani. Jos vaikka moinen ällötys saisi potkua laihikselle:)

Lärpäti lärpäti, tulisi jo se mies;)

Aavis ja Motti-uinuvainen

Vierailija
45/45 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet jo nukkumassa. Kovin on muuttopuuhia väellä,itse olen tuskailut miten jaksan odottaa kevääseen,kun meidän jyväskylän asunto vapautuu vasta toukokuun alussa. oon jo miettinyt tapettivalinnat ynnä muut moneeen otteeseen. huoh....toisaata sitten kun muutetaan on mun mentävä töihin,niin näin sain nyt vielä kotonaoloaikaa ensi kevään,mies on sitten ilmeisesti kesän V:n kanssavkotona. JOtenkn tuntuu vaan että on jonkinlaista tyhjäkäyntiä,kun niin tekis kovasti mieli päästä jo uutta kotia laitteleen. Ei vain,yritän ottaa hetkestä kiinni,taaperoiseni kasvaa ja kehittyy joka päivä ja muutaman kuukauden päätä on jo ihan eri lapsi. Tämä hetki on tässä,jokainen päivä ainutlaatuinen ja poika niin ihanainen.

Ihanainen pelkäsi eilen lunta,mutta tänään jo temmelsi innoissaan hangessa. Olen laitellut vauva-ajan kuvia tänään ja voi mikä haikeus!!!!

Pikkujouluihin en päässyt,mikä harmittaa. Näin viimeyönä unta että tulin helsikiin ja tapasin ensin Tean jonkin kauppakeskuksen yläkerrassa jossa Tealla oli hieno toimisto,jossa hän teki jotain tutkimusta : ),Tean piti lähteä syysmammojen jumppaan ja mua otti päästä koska ei ollut jumppavaatteita mukana,klo 17 oli sovittu tapaamisen Rossossa,jonne saavuin ja siellä oli paljon naisihmisiä yksi pitkätukkainen,jonka ajattelin olevan Enkeli,sitten heräsin.

Tosi kurjaa kun on niin monella lapsosella sairastamista paljon. Noi korvakieteet on tosi kurjia ja on se hurjaa jos joutuu ihan tavvallisesa elämässä miettimään ettei voi osallistua esim.avoimeen pk:hon infektioriskin vuoksi. Ei oel reilua,voin vai kuvitella kuinka rankkaa on kun lapsi on kipea lähes koko ajan.......

Meillä on niin paljon allergia-asiat helpottaneet,kaura todettiin sopivaksi ja nnyt vehnä on kokeilussa.ajattelin jo että kaikki allergiat ovat varmasti hellittäneet,niin tänää anoin maistaa omenaa ja okkosrokkoahan siitä nousi naamaan.

Meillä muuten V sairasteli paljon enempi kun imetin ja allergia-asiat oli vielä epäselviä.(luulen että sai jotain allergeenejä kuitenkin rintamaidosta vaikka olin dietilläkin) ei meillä mitään infektiokierrettä ollut,mutta kuitenki flunssia oli paljon,2 mahatautia,yksi ahtauttava keuhkoputkentulehdus,vauvarokko..... Tän syksyn aikana ei edes kunnon nuhaa vaikka kerhoiltu on ja liikuttu,että menisi tämä hyvin siihen teoriaan että allergiat huonontaa vatustuskykyä.

nyt nukkumaaan,saapukoon nukkumatti kaikkiin osoitteisiin

tiivii ja V