*+*+*Syyssäteiden viikonloppu*+*+*
Hoo, kerrankin ekana täällä! En sitten pysynyt poissa sunnuntaihin asti, vaikka lupasin =)
Tänään on tullut lunta, jee! Ja toivottavasti tänään tulee sitten myös plussauutisia... Otsikossa on siis viikonlopun kunniaksi sekä lumihiutaleita että plussia (oikeasti vain siksi, etten osaa tehdä mitään hienompaa...)!
Nyt täytyy lähteä harrastusten pariin, mutta oikein huippukivaa viikonloppua kaikille sädesiskoille! Toivottavasti muidenkin eilinen alakulo on jo poistunut!
Kommentit (18)
[color=darkpurple]myös täältä lumiselta Vantaalta.. yöllä oli sitten satanut ihanasti lunta :) Varmaan sulaa pian mutta nautitaan nyt kun voidaan! Töissä olen ja olen vaklannut sitä Gringon testiä...mutta ei ole kuulunut..hu huu!!! Mutta tänne ei ihmeitä.. kp 18 meneillään ja onneksi se ovis taitaa olla ohi, saa hetken lepoa tuolla kammarin puolella ;) Lämmöt edelleen koholla joten taitaa olla niitä oviksen jälki mainingeja..
Plussa tuulia kaikille!!!
Ja Riika...kovasti lämmitti nuo sinun sanat... kiitos :)
~♥ Kathyli
[color=breen]Ihanaa kun lunta sataa, tosin ne lupasivat jo ens viikolle lämmintä... tylsää!
KATHY----> Sinäkin siis kauhun ystävä? Niin mäkin. Musta on tosi mahtavaa kattella mun siskon kanssa kauhua ja pelätä yhdessä. Mun mies on niin tylsä, että kun se katsoo kauhua niin se nukahtaa... Paras kauhuleffa, jonka olen kosaan nähnyt on " SE" . Entäs sulla?
Voi! Pahoittelu Kuumeilijalle! Niin se elämä välillä riepottelee, mutta tästä ei ole kuin suunta ylöspäin... HALAUS!!!
Omaa napaa: vieläkin rinnat arat ja ei edes minkäänlaista tuntemusta että täti tulisi huomenna. Elättelen jo toiveita, mutta en liikaa etten sitten tipu korkeelta ja kovaa... Tosin välillä tulee sellanen fiilis, että onko mulle edes tarkoitettu omaa lasta saatavaksi.. Niin se mieli heittelee.
Kävin aamupäivällä vähän ostelemassa viimeisiä joululahjoja ja pari olis vielä kaupan hyllyssä, mutta kun tiän mitä ne on niin ei tartte kun hakea ne. Miehelle kävin ostaan synttärilahjan, kun se täyttää juuri ennen joulua 40v! Päädyin sitten kaulakoruun, jota se itseasiassa pyysikin.
Mutta, nyt pitää joutua. Hei vaan ja plussasäteitä koko suomeen ja silleen...
-Taelsa-[/color]
Minäkin olen tänään ahkeroinut. Olen tiskannut ison tiskivuoren ja siivonnut koko huushollin lattiasta kattoon. Tai no annetaan miehellekki vähän kunniaa, se imuroi. :) Nyt on niin mukava olla puhtaassa kodissa. Ja aamulla kun kävin puntarilla, huomasin laihtuneeni! :) Nyt ei etelässä näytä bikineissä michelin-mieheltä. ;) Ihana aamu!
Meillä on myös tuo ovistelu-vaihe ohi ja makuuhuoneessa aika hiljaista. Tosin sitä se on ollu koko kierron ajan. Toivotaan kuitenkin että niistä harvoista kerroista on ollut hyötyä.
Mutta minä taidan mennä tanssimaan tuonne parvekkeelle lumisade-tansseja, että tännekki Lappiin saatais lunta... Plussasäteitä ja pirteää viikonloppua!
Vihdoinkin lunta maassa! Meillä lunta oli tullut yöllä reilusti ja lisää tulee kokoajan, lumikolalle on kohta käyttöä. Kävin jo hätäpäissäni hakemassa joulukoristeetkin varastosta. Ei vaan malttaisi odottaa että pääsee niitä levittelemään, lupasin ukolle ettei koristeita laiteta ennen joulukuuta.
Tämän oviksen osalta pupuilut on melkein lopuillaan. Makuuhuoneessa on vietetty aikaa enemmän kuin viime kierrolla joten sen myötä ainakin paremmat mahikset! Kauheat suorituspaineet tämä vauvakuume kyllä tuo molemmille, tuntuu ettei varsinkaan miestä saa innostumaan mitenkään...
Tämä tyttö lähtee illalla bilettämään ja kärsii huomenna krapulasta (toivottavasti viimeistä kertaa pitkään aikaan!).
Mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille!
Ja lumista lauantaita muille säteille!
Täytyy mennä vaatteita katsomaan, ollaan lähdössä pikkujouluihin!!
m
Iltaa säde siskot! Oottepas te kaikki ollut ahkeria tänään. Mä en oo kerinny/jaksanu tehä tänään mitään hyödyllistä. Ihanaa, kun jossain ainakin on lunta, täällä ei... :( Ois niin ihanaa ja piristävääkin, jos ois lunta ja vähän valosampaa. Ei edes oo minkäänlaista pikkujoulu fiilistä, kun on niin mistaa ja märkää.
Mä sorruin tekemään sen testin tänään, kun ei ollu mitään tuntemuksia, et täti ois saapumassa, niin mies sai puhuttua mut ympäri, että tekisisn nyt testin sitten. Puhdas negahan sieltä pamahti ruutuun! :( Nyt on sitten suru puserossa ja itkettää! Siis aivan hirvee fiilis, tuntuu suunnilleen että mikä tarkotus tälläkään elämällä on ja miks mä en voi saada vauavaa, mitä väärää mä oon tehny?! Ja sit tulee kauhee morkkis, kun aattelen noin, onhan meillä yks ihana lapsi ja mun pitäis olla kiitollinen elämälle siittä että meillä on niin ihan poika jne...
Sit olin suunnilleen vihanen miehelle, että ei ois vielä pitänyt tehä testiä, kun nyt oon niin kauheen pettynyt ja aattelen, että en ois pettyny niin paljoo, jos ois kerinny se täti vaan tulla ennen sitä testiä. Niinkun se nyt ois miehen vika!
Hetken päästä taas aattlen, että kylä se vauva vielä tulee, kun jaksaa vaan olla kärsivällinen, ollaan kuitenkin yritetty vasta niin vähän aikaa (tuntuu kyllä pitkälle) ja sit pian taas myllertää sisällä... En taida pystyä vähään aikaan edes mennä miehen siskolle, kun se odottaa vauvaa ja tekis just nyt todella pahaa nähdä sen ihana iso maha (vaikka olen tietenkin onnellinen heidän puolesta)!
Pettymys on ehkä senkin takia niin valtavan suuri, kun ollan oikeesti oltu todella aktiivisia tässä kuussa ja yrittäminen on ollut tosi hauskaa. Nyt sit pelkään, et jos tai kun nyt en oo raskaan vaikka oltiin niin aktiivisia, voinko ollenkaan tulla raskaaks ja miten suuret suorituspaineet on sitten ens kuussa ja tuleeko koko vauvan teosta ja seksistä kauheeta pakkopullaa.... :( Itkettää...
Anteeksi omanapaisuuteni ja valitus! Hyvää pikkujoulua kaikille ja toivotaan, että joku muu pinailijoista ainakin plussais, niin se piristäis vähän ja antais toivoa, että ehkä mekin joskus saadaan se pikkukakkonen!
Nyt jään vaan sitten odottamaan tädin saapumista... Tuliskin jo pian jos kerran meinaa tulla! Suututtaa tää odottaminen, kun ei tosiaan oo mitään tutemuksiakaan. Pitikin mennä tekemään se testi jo... Välillä sitten mieleen hiipii ajatus, että jospa oonkin raskaana, mutta se vaan ei vielä näy testissä, muttä pois ne ajatukset minusta, jotta en sitten taas pettyisi lisää, kun se täti vihdoin saapuu... *huokaa*
Nyt lopetan valituksen, kun eihän kukaan jaksa tällästä valitus romaania lukea. :) Tehkää nyt pian joku plussa ja tulkaa HETI kertomaan se tänne, niin saisin jotain iloa iltaani! :)
<3 älskling
Mies lähti hakemaan vuokraleffaa, joten minä luikahdin tietty heti tänne.
Mulla on ollut tänään ihan huippukiva päivä harrastusten parissa =D Vähän jo kaiholla mietin, että tällaisetkin päivät jää sitten tauolle, jos raskaudun... Mutta tietty tulee sitten uudenlaisia huippuhetkiä!
Älsklingille lähetän nyt ne kaikki tsemppisäteet, jotka itse sain eilen. Niistä selvästi oli apua alakuloon, joten toivottavasti sinullakin on sitten huomenna taas parempi mieli! Missä päivissä muuten olet menossa? Eli oisko sitten kuitenkin mahdollista, ettei näkyisi testissä vielä?
Nasketti ja Älskling sivusivatkin aihetta, jonka kanssa me painimme eilisen illan. Yrityskiertoa odotettiin tervetulokylttien kanssa, ja sitten kun eilen vihdoin oli aika ryhtyä vauvojentekoon, niin mitä... minua ei huvita YHTÄÄN. Pikkaisen meni siis överiksi tuo kuumeilu, tuli paineet, ja tosissaan mietittiin, että mitä nyt tehdään. Itsellä nyt kp 13/27-29 menossa, joten tähän viikonloppuun latasin kaikki energiat. Ja hapoillehan se sitten heitti.
No, lopun perin saatiin sitten puuhastelu käyntiin, mutta olisi se varmasti jäänyt tekemättä ilman tätä vauvailua. Tänään onneksi nuo suorituspaineet jo hellittivät ja päästiin ihan tavalliseen seksiin kiinni. Onneksi tosiaan nyt viikonloppuna on oikeat ajat olla aktiivinen, tuskin maantaina enää keretään, kun on taas muuta ohjelmaa.
Tosin olen vähän peloissani, että ovuloinkohan ollenkaan, koska mitään oviskipuja ei vielä ole ilmaantunut. Kahdessa aikaisemmassa kierrossa ne ovat kestäneet kolme päivää, joten luulisi jo tulevan... Ja kun niitä kuuluisia limojakin on tullut... vai miten on: tuleeko limoja ollenkaan, jos ei ovuloi? Vai voisiko olla, että nyt kun olen (tuntemusteni mukaan tulkiten) ovistellut molemmilta puolilta, kroppa olisi päässyt käyntiin ja kipuja ei enää tulisi? Vai mikä muu naisen logiikka tätä voisi selittää =)
Vitsit, tulispa nyt joltakin oiiiikeeeiiiiin hyviä uutisia. Jotenkin tuntuu, että monella on ollut vähän pienempää tai suurempaa murhetta, joten hyvät uutiset olisivat oikein tervetulleita sisäisille ja ulkoisille säteilijöille!
Töistä kotiuduin jokin aika sitten ja kun mies on yötä pois kotoa niin minä haahuilen kuin hukassa olisin... On se kumma, vaikka se joskus niin ärsyttääkin niin sitten sitä heti ikävöi kun on poissa :)
[color=red][size=4]Taelsalle plussapeukutukset!!![/size] Voi vitsi että on jännä tilanne!!! Tädinkarkotussäteitä täältä lähettelen sulle (kirjotin ensin täinkarkoitussäteitä :)))[/color]
Älskling, tsemppihalauksia täältä! Älä vielä nakkaa kirvestä kaivoon, ehkäpä plussa tosiaan näkyy myöhemmin. Tädinkarkotussäteitä täältä sinnekin!
No nyt ei muista enää mitä piti kommentoida.. no palailen huomenna. Nukkumaan pitäis painella ja aamuksi töihin. Öitä! Riika
Täällä menossa kp 12/26 ja ne pupuiluhetket on nyt viikonloppuna. Ja täytyy sanoa, että kun sitä vauvaa niin kovasti haluaa ja tietää, että se on nyt tai sitten vasta ensi kierrossa se mahdollisuus, niin pikkuisen se aiheuttaa paineita... Halut on kohillaan, mutta mies on tosi väsynyt rakennushommista..ja esikoinen heräilee turhan aikaisin... Saas nähdä pääseekö tässä edes jännäämään tärpin mahdollisuutta. Anoppikin änkee kylään tänään...no, koetan ottaa rennosti ja kammeta ton armaan ukkoni illalla sänkypuuhiin.
Sorry omanapainen tilitys
PLUSSATUULIA ~~~~
Mikä mahtava ilma, puut ihan lumessa ja aurinko paistaa! Nyt pitäisi lähteä ulkoilemaan mutta minäpä lähden pikkujouluista väsyneen miehen kanssa lyheysti jouluostoksille :) Oli kyllä hauskat juhlat, mutta puolilta öin alkavat muut olla jo hieman huppelissa ettei välttämättä jaksa kuunnella sellaisten juttuja kovin pitkään :)
Älskling: Pahoittelut negasta mutta älä kuitenkaan vielä heitä kirvestä kaivoon, eihän se välttämättä näy heti testissä!! Minullakin tuli edellisessä raskaudessa kaksi negaa kunnes viikon myöhässä tuli haamu!
lähden tästä siistimään paikkoja joten Plussasäteitä!!
matleena
Älskling; pahoittelut negasta. Mutta lopultahan vasta täti vie toivon, että mahiksia vielä on.
Kuumeilija69:lle suuren suuri lohdutushali. *halaa rutistaen* Elämä vaan on välillä epäreilua.
Piinaajille paaaaljon plussatuulia ja ovisbongareille onnea!
Minä lähden nyt nauttimaan ihanasta talvisäästä, joka luultavasti jo huomenna on mennyttä..
mallariina ja masulainen rv 6+6
Älskling: Tiedän tunteesi... Minulle on ehtinyt jo useamman kerran käydä noin... Mutta älä heitä tosiaan vielä toivoa menemään, kun tätiä ei vielä näy. Mutta se tunne on raivostuttava, kun miettii, että eikö olisi hyvä äidiksikään kun vauvaa ei kuulu. Tosin minulla ei ole sitä ensimmäistäkään... Mutta kyllä sinulle se toinen vielä tulee ja meillekin joskus se ensimmäinen. Tosin viime yönä näin unta, että adoptoin Nils-nimisen pojan. ;) Vaikka sitten sitä kautta se vauva... Mutta ensin nämä luonnon omat konstit täytyy kokeilla. Ja toivottavasti ne tehoaa...
Vietin eilen romanttisen illan itseni kans. Katsoin elokuvaa kynttilän valossa ja join viinilasista omppumehua. ;) Tulipas semmoinenkin elämys koettua, kun mies oli luokkakavereidensa kanssa liikenteessä. Suosittelen sitä kyllä kaikille, siinä rentoutuu. :D
Tänään menenkin sitten uimaan kaverin kanssa... Tai no kaveri ui ja minä juoksen vesijuoksua! Mutta saunassa on seuraa, kun lähtee jonkun toisen kanssa. Ilta meneekin sitten taas ihan vaan löhöillessä ja kynttilöiden valosta nauttiessa. :) Kp:kin on vasta 21/28, joten ei ihan vielä tarvi tätiäkään odottaa... Jos vaikka sais miehen nauttimaan makuuhuoneesta. ;)
Mutta kanssani piinaileville oikein oikein paljon plussasäteitä, kyllä niitä plussauutisia sais taas pitkästä aikaa tulla! Ja ovistelijat, bongatkaahan ne ovikset, että saadaan sitten vielä lisää plussauutisia. Ja tädin seuraan joutuneet, häätäkäähän se tätsy pois! ;) Mukavaa adventtia! (p.s. täälläkin Lapissa on nyt lunta!!! Lumisadetanssit parvekkeella toimivat sittenkin!)
Vaikkakin kovin vähän tuota luta täällä päin suomea on ja mittarikin on plussalla, toisvottavati pian saatais kunnon talvikelit.
Olo on hieman parempi tänään. Tätiä ei edelleenkään näy ja mielessä häilyy ajatus, että ehkä se täti ei nyt tuliskaan... Tai sit se kaartaa feraarillaan pihaan aivan yht yllättäen ja vauhdilla. Mutta suon itselleni sen pienen toivon kipinän niin kauan, kun tädin saapumisesta ei oo mitään merkkejä tai minkäänlaisia oireita. Nyt on siis kp 29/28 menossa, mutta onhan täysin mahdollista, että täti saapuukin myöhässä. Toivottavasti ei saavu ollenkaan! *tansii tädin karkotus tanssia ja huutaa tädille raivoissaan, että et ole tervetullut kylään ainakaan vuoteen!*
Joka tapauksessa suurin pettymys on ohi ja olen valmistautunut henkisesti siihen, että se täti vielä tänään tai huomenna tulee, mutta mikäli niin onnellisesti käy että täti ei tulekkaan niin tiistaina testi uusiksi. Kiitoksia tsempityksistä ja rohkaisevista sanoista! :)
Leppoisaa adventtia kaikille! Ja plussatuulia kaikille piinailijoille! *puhaltaa posket pullollaan* Ja tärppi onnea ovuloiville! bd bd bd bd bd
<3 älskling
Viime yö tuli huonosti nukuttua, kun olin IHAN VARMA, että täti kaahaa tänne, mutta ei tullutkaan. Jotain pientä rusehtavaa vuotoa havaittavissa paperissa pyyhkittäessä ja vatsa jotenkin outo (ei menkkakipuja), joten toivoa pidetään yllä, että olis viimeistään NYT tärpännyt. Kattellaan nyt vielä muutama päivä....
Kissani kaipailee leikkikamua, joten tuli vähän lyhyt ja omanapainen juttu, mutta huomenna taasen lisää...
Plussatuulia koko suomeen (tännekkin vähän)!!!
-Taelsa-
Nyt on tämä äiti kaikkensa antanut viikonloppuna! Kuopus täytti vuoden ja synttärit oli 2päiväset.. Perjantaina tuli sukulaiset päälle 10 kipaletta ja eilen kävi 3ssa osassa 7muksua äiteineen.. isosisko oli onnessaan kun kaikki kaverit kävi leikkimässä, mutta se ei sitten ollutkaan yllättäen kivaa kun joka välissä piti siivotakkin! Sitten eilen illalla oli miehen kanssa kunnon keskustelutunti kun jotenkin on ollut toistemme ymmärtämys kateissa.. No täytyypä katsella oliko apua!
Nyt vaan alkoi tuo vauvantekoprojektikuume jo sauhuttaa, kun välit tuntuu paremmalta. Taidan joutua syömään sanani pillereiden loppuunsyömisestä(loppuis siis maaliskuussa) ja " suostua" jouluaattona aloitukseen..*hymyilee vienosti*.
Mulla on ollut taas koneellepääsyongelma ja jutut on siis mennyt aika totaalisesti ohi. Ilmeisesti plussasäteet on osunu enemmin muille maille! höh!
Ja Kuumeilijalle täältä lähtee oikea karhunlohtuhalaus ((( ))), jaksamisia!
Plussasäteidenimutehoja!!!!
äkkiä tulin nyt täällä käymään, hirmuista touhua on meillä koko ajan riittänyt, kun ulkona on lunta.
Pojan kanssa ollaan ulkoiltu ja leikitty lumessa.
Oikeestaan mun hyvä uutinen tällä kertaa on se että menkat alkoivat perjantaina ja nyt sitten päästiin siihen uuteen kiertoon vihdoin ja viimein.
Kyllä me sitä odoteltiinkin. =)
Onneksi niistä teroista oli edes jotain hyötyä, nyt pitää vaan toivoa että täti pysyy kursissa ja mahdollinen raskautuminen olisi edessä.
Jaja milloin voitaisiin taas nähdä?
Olis taas niin kiva nähdä ja jutella kaikkea kivaa.
Plussa onnea kaikille oikein paljon ja onnea kaikille jo raskaana oleville.
T: YOGINOS
Laitan sulle huomenna postia. Nyt vaan pika kurkkaus tänne BB:n lomassa:)
Minäkin olen tänä aamuna ollut jo harvinaisen aikaansaava, tiskiharjan heilutus parhaillaan kesken. Mies lähti viikonlopun kestävään jalkapalloturnaukseen pohjoiseen ja itse lähden parin tunnin päästä töihin.. Ja huomenna aamuvuoroon, joten siinähän se viikonloppu sujuukin rattoisasti :)
Toivottavasti saadaan jo oikea talvi viikonloppuna! Sitä odotellessa hauskaa lauantaita kaikille!! Ja tietenkin mukavia joulupuuhasteluja kaikille, nekin alkaa olla ajankohtaisia!
Riika