Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Tunnoton" ovulointi

31.01.2010 |

Onko muita joilla ovulaatio ei varsinaisesti tunnu miltään? Olen lukenut että ovulointi tuntuu selvästi ja vielä jopa tietyllä puolella. Itse en tunne ovulaatiota. Yksi lapsi kyllä entuudestaan ja nyt kova vauvakuume! Ovulaation pongaus vain vaikeaa..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ainkaan tunnu joka kerta. Joskus tuntuu molemmilla puolinkin. Riippuu vähän kierrosta. Helpompaahan se bongaus olisi, kun tuntuisi.

Vierailija
2/4 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei aikaisemmin ole ollut mitään oireita oviksesta. Nyt vasta kolmosen jälkeen on tullut kaikenmaailman oireita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut ovulaatiotestit käytössä ja myös ultrissa juostu niihin aikoihin, joten niihin aikoihin tuntemani tuntemukset ovat hyvin todennäköisesti olleet ovulaatiotuntemuksia.

Nyt viimeisimmästä kierrosta en mielestäni tuntenut mitään, mutta ovistestillä plussasin vahvasti ja nyt parin viikon päästä plussaviiva tuli viimein raskaustestiinkin.

En ole aina tuntenut ovulaatiota, enkä edes muista, onko tuntemuksia ollut silloin, kun olen aiemmin tullut raskaaksi (kolmesti, joista yksi ihana lapsi ja kaksi keskenmenoa).

Tätä edeltäneessä kierrossa ovuloin molemmista munasarjoista (näkyi ultrassa) ja tunsinkin molemmat.

Vierailija
4/4 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mielestäni koskaan tuntenut mitään ovulaation aikoihin. Viime kierrolla pupuiltiin oletetetun oviksen aikoihin, muttei tärpänny.

Nyt testit käytössä joten selviää ainakin varmasti milloin ovuloin.