Huonoa käytöstä ja provoja.
Minua ei henkilökohtaisesti ota asiani provosoiminen päähän.
Mutta kun joillain on todellisia ongelmia, alkuvastaukset alkavat yleensä hyvin mutta jossain vaiheessa laitetaan asia lekkeriksi ja paskan jauhamiseksi.
Saatteko jotain kiksejä siitä että saatte joillekkin pahan mielen?.
Itse en ole tosikko mutta toisten huomioon ottaminen olisi hyvä ele.
Jos lukee jonkun jutun, niin voisi olla vastaamatta, provoja täällä on ihan liikaa. Oli se tarina fantasiaa tai totta. Ei täällä ole pakko roikkua. Tämä on seksipalsta seksi, seksi,seksi,seksi.
Kommentit (6)
Aihe kuin aihe, niin keskimäärin vastaaja nro 5 alkaa mäkättää kriisimaiden tukemisesta tai pakkoruotsista. Tämä on järjestäytynyttä toimintaa.
pikemminkin aletaan ylistää pinokkiota ja verkkosukkaa, sekä yllytetään äänestämään Kokoomusta.
Tuo on järjestäytynyttä toimintaa.
Hulluja on kyllä monenlaisia.
Kun ei ole rekisteröintipakkoa niin provoilua näkyy paljon. Siihen pitää tottua ja provot pitää oppia ohittamaan kommenteitta ja loukkaantumatta. Muuten kannattaa jättää nettikeskustelujen lukeminen väliin kokonaan.
Mutta sitä en voi suvaita että vakaviin kysymyksiin vastataan tyyliin, vedä "vittu" päähän. Minusta siinäkohtaa minä ohitan asian, mutta ei kaikki ole samasta puusta veistettyä. Tuo mitä kirjotit että kannattaa jättää nettikeskustelut väliin, kaikkien täällä pitäisi pysyä eikä lähteä sivulta pois. Jos saa provon vastauksen, niin tosiaan se pitäisi jättää omaan arvoonsa ja jatkaa kirjottamista niin minä teen.
jotain teinejä kirjoittelemassa? Minusta tuollaiset rumat ja loukkaavat sekä yksioikoiset kannanotot kertovat aika nuoresta iästä tai muusta kypsymättömyydestä.
Ei se sinänsä elämääni hetkauta, mutta kaikkien etu lienee, että asiallisuus säilyisi julkisilla foorumeilla. Jokainen puhukoon tai tehköön privaattielämässään ihan tahtonsa ja omantuntonsa mukaan.
Mutta sitä en voi suvaita että vakaviin kysymyksiin vastataan tyyliin, vedä "vittu" päähän. Minusta siinäkohtaa minä ohitan asian, mutta ei kaikki ole samasta puusta veistettyä. Tuo mitä kirjotit että kannattaa jättää nettikeskustelut väliin, kaikkien täällä pitäisi pysyä eikä lähteä sivulta pois. Jos saa provon vastauksen, niin tosiaan se pitäisi jättää omaan arvoonsa ja jatkaa kirjottamista niin minä teen.
Sitä saa mistä maksaa. Valitettavasti tarjolla ei juurikaan ole sellaisia keskustelupalstoja, joissa joku ylläpitoon kuuluva oikeasti poistelisi ääliöprovoiluita keskusteluista. Roskan keräily kerran vuorokaudessa tai harvemmin takaa sen, että provot ehtivät muhia palstalla ja pääsevät painelemaan helposti provosoitavien lukijoiden nappuloita.
Jos vaihtoehtoja olisi niin suosittelisin sellaista. Kun vaihtoehtoja ei käytännössä ole niin jäljelle jää vain kaksi tapaa toimia:
- Ohitat provon vastaamatta etkä vedä siitä hernettä nenään. Idiotismi on ehtymätön luonnonvara ja sen kanssa joutuu elämään joka tapauksessa.
- Ilmoitat provon ylläpidolle mutta ET vastaa siihen vaan jatkat muiden lukemista. Ylläpito ehtiessään ehkä siivoaa provon pois.
- Vastaat provoon ja palkistet provoiljan: Hahaa, joku loukkaantui viestistä eli lisää tälläistä tavaraa tälle palstalle toteaa provoilija.
- Lähdet väittelemään provon kanssa: Provoilijan päävoitto.
Jos provoilun lukemisesta verenpaine nousee niin lopeta provoilulle alttiiden palstojen lukeminen. Itselläni aikanaan ahdisti telkkariuutisten toivottomuus ja olohuoneeseen työntyvät kuvat sodista ja nälänhätään kuolevista. Ratkaisin ongelman jättämällä telkkariuutiset katsomatta.
Kun ei ole rekisteröintipakkoa niin provoilua näkyy paljon. Siihen pitää tottua ja provot pitää oppia ohittamaan kommenteitta ja loukkaantumatta. Muuten kannattaa jättää nettikeskustelujen lukeminen väliin kokonaan.
Aihe kuin aihe, niin keskimäärin vastaaja nro 5 alkaa mäkättää kriisimaiden tukemisesta tai pakkoruotsista. Tämä on järjestäytynyttä toimintaa.