Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeasti aloitettu juoksuharrastus näkyy kropassa

Vierailija
10.08.2012 |

Jos samalla alkaa syödä vähemmän ja terveellisemmin - ja on aiemmin ollut useita vuosia sohvaperuna?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ensin kerrotaan ette tartte tehdä mitään ja vartalo on lihaksikas kuin huippu-urheilijalla ja sitten treenataankin 5 kertaa viikossa. Taattua av-laatua! Mä voin sanoa treenanneeni viimeiset 10v ja ei mua kukaan ole fitness-urheilijaksi luullut, ihan normaali naisen kroppa jossa pikkuisen saattaa olla lihasta.

En missään vaiheessa sanallakaan sanonut, etten treenaisi. Voisi olla jopa oletuksena, että treenaan jos vastaan ketjuun, jossa kysytään, miten juoksu on kroppaa muokannut. Hih hih hii. Tässä ketjussa on kuule muitakin vastanneita kuin minä. Mutta sun kannattaisi ehkä tsekata treenitapojasi jos et 10 vuodessa saa kuin pikkuisen lihasta. Paitsi jos et halua kehittyä.

syödäkin eri tavalla. Kuitenkaan en halua fitness-kilpailijan näköiseksi, joten olen tyytyväinen tähän hyväkuntoiseen kroppaan. Se, että joku on joskus nuorena treenannut jotain ja kuvittelee 10v päästä omaavansa tuon treenin ansiosta vielä jotain lihaksia, on ihan pötypuhetta. Lihas pienenee jos sitä ei treenaa, piste.

Vierailija
42/42 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokseminen on upea harrastus itse aijon osallistua sm kisoihin kesällä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä