Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*****ENSIKOIDEN VIIKONLOPPU*****

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kun mukamas taas pari viestiä puuttuis, vaikka ei kai puutu? Outoa! Mutta onneks nyt sentään suurin osa viesteistä kai tulee perille.

-Q-

Vierailija
22/26 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko jo miettiny nimiä tuleville lapsillenne, onko nimi kenties ollu tiedossa jo pikkutytöstä lähtien vai mietittekö nimen vasta sitten kun näette tulokkaan? Onko nimi kenties jo vaihtunutkin matkan varrella?

Tykkäättekö perinteisistä vai uudemmista/erikoisemmista nimistä?

Mä päätin pikkutyttönä että mun lapsesta tulee Sari on se sitten tyttö tai poika..arvatenkin mieli on muuttunut;)

Mulla on muutama tytön ja pojan nimi, ne ei ole perinteisiä ja ovat harvinaisempia mutta eivät ihan outoja kuitenkaan:) mutta sopivat toisiinsa jos kävis niin onnellisesti että meille tulis useampikin lapsi vielä joskus:)

Tuosta laihduttamisesta..mä rääkkäsin itteäni ennen häitä ja sainkin useamman kilon pois pointseilla ja juoksemalla, mutta sen jälkeen ei kuntoilu ja herkuista kieltäytyminen ollut enää niin akuutti asia ja muutama kilo tulikin takaisin syksyn synkkyydessä:/ Aina olen ollut kova kuntoilemaan ja ihan normaali mitoissa mutta rasvatonta musta ei saa millään kun tuo suklaa on niiiiiiiiin hyvää:) ..nyt muutamaa kiloa karistellaan täälläkin, tsemppiä laihikseen muillekkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen varmaan ainoa ensikko, joka roikkuu koko viikonlopun palstalla, mutta tätä tulee vilkuiltua koko ajan tässä gradun lomassa (seliseli).

G: Meillä on nimiehdotukset mietittynä sekä pojalle että tytölle. Ne on sellaiset kansainväliset, siis siinä mielessä, että vaikka kirjoitusasu olis ihan suomalainen, ne olis sitten helppo lausua muillakin kielillä. Meillä on molemmilla sellaiset nimet, ja ajateltiin, että sellainen sopisi joukkoon :) Ja lisäksi ne nimet on sekalainen yhdistelmä meidän suvussa kulkeineista vanhemmista nimistä. Pojalle annetaan miehen nimi toiseksi tai kolmanneksi nimeksi, kun se on heidän suvussaan ollut tapana. Kiva jatkaa perinteitä! Mutta nyt vaan pitäisi siis saada nimille käyttäjät...

-Q-

Vierailija
24/26 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskettu aika näyttäisi olevan elokuun 4. päivä :) Neuvolassa sitten varmistuu.. Kesällä jään sitte eka kesälomalle ja äippäloma perään.. Ihana kesä tulossa! Tämä täällä jo innoissaan kesää odottelee vaikkei luntakaan vielä ole maassa:)

Just tultiin kaupoista, taas.. nyt löysin kivan paidan ja housut anttilasta! Oli alessa:) Löydettiin ihanat kalusteet makkariin, vaavin vaatteillekki tuli lipasto hommattua:) saadaan ne parin viikon sisällä..

Plussa tuulia kaikille :)

Vierailija
25/26 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, miten joku jaksaa mietiskellä kuntoilua ja laihduttamista tän kaamoksen keskellä. Itselläni on vähän semmonen suklaapitoinen ruokavalio nyt kun jotenkin tää pimeys masentaa ja hormonitkin hyrrää... No toisaalta olen painanut suunnilleen saman verran varmaan viimeiset 15 vuotta.

Nimiasioista sen verran että mieheni oli kuulemma jo muutama vuosi sitten päättänyt meidän tytölle nimen : ) Olikin kyllä ihan kaunis nimi, ja voisin tosissaan harkita sitä jos meille joskus tyttölapsi suodaan. Pojan nimeä en ole koskaan edes miettinyt. Ehkä sitten vasta jos se tulee joskus ajankohtaiseksi.

Mulla kp 30/28. Mutta en periaatteestakaan testaile, koska mulla on NIIIN sellainen olo että tätsy on tuloillaan. Huoh. Rinnat on kyllä kipeämmät kuin ikinä. Odotellaan tässä nyt vielä jokunen päivä.

Kivaa sunnuntai-iltaa kaikille!

t. Jessica

Vierailija
26/26 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onnea Niamey!!!!!!+++++++++

Pahoitteluni tädin yllättämille!

Querolle onnea huomiseen inssiin,pidän peukkuloita kovasti täällä!!!

En oikee muista mitä kaikki kirjotteli kun oli paljon luettavaa.No niin,ovistesteistä.Perjantai-aamuna tärväsin viimesen tikun ja plussa tuli,se oli paljon vahvempi ku kontrolliviiva ja nyt ainakin näki et ne aiemmat oli viel negaa vaik aika punasii oliki.Harmi vaa et pupuilut jäi välii sillo mut toivotaan et oisvat pysyneet elossa 2 vuorokautta ;)Kyllä tuli kirkasta limaa ja maha niin perhanan kipee,tosi ärhäkkä ovis oli taas.Ja pitkästä aikaa kipeyty nännit niin helkutisti(joskus alkuyrityskierros viimeks ollu näi kipeet).Siis niin kipeet että itku meinaa tulla,ei kärsis ees rintsikoitten kosketusta.Huh!

Missä mooli on?Kippis moolille!!!Ja muille kans!

Mies näki yks yö unta et meillä oli poikavauva ;)

-Pepsis kp16/24-27