Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten teillä on lähtenyt hiukset synnytyksen jälkeen?

Vierailija
09.08.2012 |

ja kuinka kauan? mulla on hiusraja noussut niinkuin miehillä! tosi karsean näköistä! siis ohimoilta sellaiset melkein kaljut alueet! alan kohta panikoimaan!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähti varmaan n. 7 kk. Leikkasin pitkät hiukset lyhyiksi, kun en kestänyt.

Vierailija
2/4 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on nyt 2 v ja edelleen hiuksia lähtee älyttömästi. Ohimoille onneksi kasvanut nukkaa. Ei auta panikointi, osta vaikka priorin tai viviscal. Mulla ainakin rauhoittaa mieltä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen kun saa pelätä tulevansa kaljuksi. Minulla tukkaa rupesi lähtemään todella paljon kun lapsi oli noin 3kk ja sitä kesti muutamia kuukausia. Leikkasin kanssa pitkän tukan polkaksi kun tukka meni tosi huonoon kuntoon, vaikka muut sanoivat etteivät huomaa eroa.

Tukkaa lähti paljon juuri ohimoilta.

Pikku hiljaa kuitenkin tukka kasvoi takaisin. Nyt lapsi on 3 vuotta ja minulla on taas kaunis paksu ja pitkä tukka niin kuin ennenkin. Usko pois, kyllä se tukka kasvaa takaisin, vaikka hetki siinä vierähtääkin! :)

Vierailija
4/4 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla kerroilla leikkuutin hiukset lyhyiksi kun en kestänyt. En enää muista kauanko moinen hiusten lähtö kesti ja ei sitä lyhythiuksisenä enää huomannut niin hyvin.

Komannen kohdalla ei ole hiuksia lähtenyt.

Syökää B- vitamiinia! Sen lisäksi, että on oiva apu hiustenlähdön torjuntaan, tukee imetettävien vauvojen aivojen kehitystä.