Onko työhösi ikinä kuulunut vessojen siivoamista?
Kommentit (23)
ainoana toimistotyöntekijänä, ja ainoana työntekijänä, piti kerran viikossa siivota.
Voi kyllä on, ihan yleisten tilojen vessoja. Ja sen voin sanoa, että jotkut ihmiset on... noh... en löydä sanoja kuvaamaan sitä sotkua, mitä olen joutunut putsaamaan. Onneksi ei sitä enää tarvitse tehdä.
olen siivonnut erästä elektroniikkatehdasta. Myös niitä vessoja.
Työskentelen vanhainkodissa ja vessat siivotaan päivittäin. Joskus se olen minä, joskus joku muu hoitaja.
Opiskeluaikana siivosin baareissa ja mm. linja-autoasemalle. Baarissa etenkin miehet keksivät kaikkea luovaa jäynää miten saada pönttö reunoja myöten täyteen p*skaa ja oksennusta, linja-autoasemalla pöntöt oli aina jostain syystä kuorrutettu kovettuneella ripulip*skalla. Sitä sitten raaputtelin irti.
Nykyään lähihoitajana vanhainkodissa siivoan vessoja. Joskus ne ovat ihan vain peruskäytössä likaantuneita, joskus joku asukas päättää sotkea sillä itsellään koko vessan ja puoli huonettakin. Herttaista.
lapset ja niiden vanhemmat on epäsiistejä.
Olen laitoshuoltaja ja siivoan vessoja päivittäin. Harvemmin tulee vastaan mitään massiivista katastrofia, vaan vessan pesu on rutiini siinä missä muukin siivous.
Opiskeluaikana siivosin baareissa ja mm. linja-autoasemalle. Baarissa etenkin miehet keksivät kaikkea luovaa jäynää miten saada pönttö reunoja myöten täyteen p*skaa ja oksennusta, linja-autoasemalla pöntöt oli aina jostain syystä kuorrutettu kovettuneella ripulip*skalla. Sitä sitten raaputtelin irti.
Nykyään lähihoitajana vanhainkodissa siivoan vessoja. Joskus ne ovat ihan vain peruskäytössä likaantuneita, joskus joku asukas päättää sotkea sillä itsellään koko vessan ja puoli huonettakin. Herttaista.
että siivoan yksityisillä lääkäriasemilla, enkä vaikkapa baareissa.
T. Se laitoshuoltaja
olen nuorena työskennellyt siivoojana ja päiväkotiapulaisena.
Lukioikäisenä olin parina kesänä leirintäalueella töissä ja hommaan kuului myös yleisten vessojen ja suihkujen siivousta.
En muista mitään kauhuja kokeneeni. Kumihanskat käteen ja menoks :) Klooria kun lorautti pönttöön, niin jo pysyi hyvin hajut poissa seuraavan päivän siivoukseen asti.
Lukiossa asuntolaa ja myöhemmin opiskellessa hyttisiivousta:) Sanomattakin selvää, että en koskaan mene laivan vessaan paljain jaloin-liika tieto on pahasta..
Tein pari vuotta keikkaa kotisiivousfirmassa. Ja melkein sääntönä oli mitä suurempi ja näyttävämpi kämppä oli,sitä likaisemmat oli vesatkin
se kuuluu työhön siinä missä muutkin työtehtävät. Meillä oli hyvin siivotut vessat ja saatiin niistä joskus kiitostakin esimiestaholta. Tosin siellä paikassa asiakkaat ei kauheesti sotanneet niitä.
On sitten työkokemusta sellaisestakin paikasta, jossa löytyi vessasta käytetty huumepiikki ja yhdestä paikasta käytetty kortsu (yöks!).
Paperimiesten, mielisairaiden ja vanhuksien. Suomessa on aika paljon vessoja, ja ne on siivottava.
Ei ole vielä kosakaan tullut eteen mitään todella kamalaa. Palkka on kyllä siivoojilla ihan liian huono, tonni kuussa käteen, sillä ei oikein elä.
Siivosin kaksi kesää toimistoja kun olin 16v ja 17v. Kyllä muuten käy vessojen siivous näppärästi kotonakin tolla harjoittelulla.
Nuorena siivosin paperitehtaalla monena kesänä, myös niitä vessoja.