Jos asuisit yksin ja jäisit työttömäksi, kuin pian sekoaisit? ev
Kommentit (12)
Onhan elämässäni paljon muutakin puuhaa kuin työ ja koti.
Hyvin pärjäisin, työ on mulle pakkopullaa.
no sehän riippuu. jos työttömyyskorvausta ei tulisi ja ruoka olisi pelkkää puun kuorta ja käpyjä ja kukkia ja ruohoa, niin voisin seotakin.
muuten en.
työssä käydän rahan takia.olen sen verran älykäs (ihan keskiverto) että osaan hankkia sosiaalisia suhteita ja harrastuksia ja tekemistä ihan ilman työtäkin. tosin pidän itsestäni ja viihdyn yksin sen ajan kun en oel perheen kanssa, mutta kun olin sinkku, oli minulla aina kavereita kun halusin. puhelin on keksitty ja niin pois päin.
naapurissa on kirjasto, ilman sitä saattaisi nuppi sanoa naps varsin nopeastikin...
itse olen niitä ihmisiä, joille kahden viikon kesäloma ottaa hermoon kun ei ole tekemistä. Pitkä työttömyysjakso saattaisi hyvinkin koetella mielenterveyttäni.
asun yksin, ja tämä on nautinto. Työttömäksi jääminen voisi tietty stressata, mutta ei se mielenterveyttäni veisi.
tuntisin itseni todella hyödyttömäksi. Muuten kyllä viihdyn ja saan ajan kulumaan oikein hyvin. Tästä on nimittäin kokemusta.
vaikka olin yksin kotona. Nautin tuosta joka kesäisestä herkusta.
Työ on Tyhmiä varten. Jos ihmisellä on aivot, niin kyllä elämässä osaa itsekkin ohjautua virikkeisiin ja vaikka vain nauttia olemisesta.
Olisi kamalaa, jos kukaan ei tarvitsisi mua. Olen ollut vakituisessa työsuhteessa viimeksi 2008 ja kohta sellainen taas on tarjolla - ai että miten tuntuu hyvältä :)
mutta ei tuo ajatuksena kuulosta pahalta, jos nyt ei ajatella lasta. Mutta siis jos lasta ei olisi.. Olen ollut joskus työttömänä ja asunut yksin, ei huono juttu ollenkaan.
Asun yksin ja olen joskus yksinäisenä työttömänäkin jonkin aikaa ollut. Rahasta oli toki tiukkaa mutta ei se mitenkään muuten kamalaa ollut ollenkaan.