Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miehesi olisi kahden viikon kesälomalla juonut 124 kpl 0,33l:n olutta,

Vierailija
09.08.2012 |

miten reagoisit?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahden viikon aikana. Keskimäärin 2,5 salkkua/vk.

Vierailija
2/15 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veisin juopon katkolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua tuollaista lomailijaa kotiimme.

Vierailija
4/15 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli lomaa 4vko ja mies joi yhtenä iltana (ei siis edes päivällä).

Vierailija
5/15 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä 16 pulloa lisää, niin saataisiin nätti tasaluku 140 pulloa eli 10 pulloa per päivä.

Vierailija
6/15 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö siihen reagoida jotenkin? Antaa miehen naattia ansaitusta lomasta, jos ei putki jää päälle niin ei tuo määrä mitenkään maailmoja kaatava ole :) Tietysti jos olisi juonut ne ilman minua niin voisin olla vähän möksis :(

Vierailija
7/15 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

8-9 kaljaa päivässä. Lomalla. Ei se nyt mikään kamala ole ollenkaan. Moni juo ihan jatkuvasti tuon eikä ole edes lomalla, eikä humalassakaan.

Pidemmän päälle toki tuskin kovin terveellistä.

Kysyjä todennäköisesti on itse juonut pari pulloa mansikkasidukkaa ja nyt häntä vituttaa kun ukko on ollut välillä iloisessa lomahiprakassa ja hassutellut tms.

Vierailija
8/15 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mikään saatanan naismainen hinttari!

Vierailija
9/15 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielipide on, että tuo on henkilökohtainen asia jos ei ole lapsia ja jos ei ole liimautunut puolisoonsa kiinni. Lomalla pitää olla vapaus tehdä sitä mitä itse haluaa, kunhan on laillista. Itse olen siinä iässä jo, että en ole lapsista vastuussa ja aion itse ottaa varmaan saman verran kunhan loma vihdoin alkaa.. sitä odottanut koko vuoden (ja nainen olen ;) . Ihan samaa mies tehnee, ja saa kulkea niinkuin haluaa. Kun aikanaan oli alaikäisiä lapsia kotona, niin silloin tein toisin.

Vierailija
10/15 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kotona yrittäisi olla kaksi viikkoa jatkuvassa pikku pöhnässä, niin kyllä valitettavasti tulisi riitaa. En jaksa kahta viikkoa tuollaista katsella.

Vierailija
11/15 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö siihen reagoida jotenkin? Antaa miehen naattia ansaitusta lomasta, jos ei putki jää päälle niin ei tuo määrä mitenkään maailmoja kaatava ole :) Tietysti jos olisi juonut ne ilman minua niin voisin olla vähän möksis :(

Mutta mä en välitä ihmisistä jotka rentoutuu kaljan voimalla. En myöskään halua miestä joka on lomansa koko ajan hiprakassa, ei ajokunnossa edes eikä kivaa seuraa selville perheenjäsenille. En myöskään halua, että lapset oppivat kaljanjuonnin olevan hyväksyttävä rentoutumismuoto.

Vierailija
12/15 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenkään. Antaa kesälomalla ottaa jos haluaa kunhan ei sotke sovittuja menoja.

Vierailija
13/15 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minulle on aivan sama vaikka moni joisi kaksi pulloa kossua joka päivä. Se ei mitenkään muuta sitä etten jaksa kahta viikkoa katsella törpöttelyä kotonani.

11

Vierailija
14/15 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni lasillinen.

Voi voi.

Vierailija
15/15 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eipä ap:kaan sanonut missään kohdassa aloitusta että juuri hänen mies olisi tuon määrän juonut, joten sinänsähän kysymys on hypoteettinen.