Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Pääsitkö inssistä läpi ensimmäisellä yrittämällä?

Vierailija
09.08.2012 |

Jos et, missä mokasit?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän tuli sanomista parista hieman myöhäisestä jarrutuksesta liikennevaloissa mutta läpi pääsin.

Vierailija
2/9 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomautti siitä etten käyttänyt vilkkua kun laitoin auton parkkiin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki neljä ekalla läpi. C ja CE insseissä vielä isoja plussia paperi puolillaan :) moottoripyörällä meinas tulla kommenttia mut oli nin huono sää ettei se inssikään olis kuulemma sen paremmin pärjänny.

Vierailija
4/9 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaksoisiskokin pääsi. Onneksi sisko tökkäsi takapenkiltä kun meinasin ajaa ajokieltoa vasten. ;-D

Taisi inssi sääliä vanhempiamme kun ei laittanut siskoa edes tekemään mäkilähtöä saati parkeeraamaan. Mä sitten tein molemmat.

Vierailija
5/9 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuohan on oikeasti hyvinkin paljon siitä kiinni, onko ollut oma- vai autokoulun opetuksessa. Ne ei kuulemani mukaan edes saa päästää läpi kaikki omaopetuksessa olevia, vaikka ajaisi miten hienosti. Sillä viissiinhän on helppo rahastaa. Autokoulussa käyneet taas pääsevät paljon helpommalla.

Vierailija
6/9 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä kuullut puhuttavan samaa mutta lienee urbaanileganda. Ekalla kirkkaasti läpi, vaikka meillä oli opetuslupa.

Vierailija
7/9 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä kuullut puhuttavan samaa mutta lienee urbaanileganda. Ekalla kirkkaasti läpi, vaikka meillä oli opetuslupa.

ihan inssityypiltä kuultua juttua.

-10

Vierailija
8/9 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysähtynyt suojatien eteen pysäköidyn auton viereen. Paha moka, josta otin opikseni, ja muistan kyllä aina pysähtyä. Inssistä on jo 34 vuotta aikaa.

Vierailija
9/9 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka en huomannut valojen vaihtumista vihreäksi ja kun lähdin sammui auto. Inssi pisti hermostuksen piikkiin koska olin juuri lähtenyt liikenteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi