~~~Elolintusten Lauantai~~~
Kommentit (15)
Ihanaa kun on lunta maassa.Voi kun pysyiskin.Nyt on iskeny flunssa meikäläiseen.En edes muista koska mul ois viimeks ollu.Mitään oireiluja ei just nyt oo paitsi et olen tosi turvoksissa(täti tulossa varmaan kohtapuolin).Ei mitään rintojen kipeytymisiä mitä yleensä on ennen menkkoi.Ellei ole sitten pidempi kierto.Pahoinvointihan mulla on aina kuvassa loppukierrosta jostain syystä.Ens maanantaina mennään gynelle miehen kanssa molemmat juttelemaan pitäiskö tässä alkaa johonki järeempiin toimiin.Toisaalta on kuitenkin toive, että jos nyt vaikka oliskin tärpänny.Plussauutisia odotellen!
Pojan kanssa peuhattiin aamulla pihalla ja nyt kaveri nukkuu tyytyväisenä pinniksessään.
Öttis olen pahoillani puolestasi. En osaa oikein muuta sanoa kuin toivottaa jaksamista.
Onnittelut uusille plussanneille. Jokos te pinoudutte jo Odottajien puolella? En ole vielä käynyt nuuskimassa :)
Testaajia tuntuu löytyvän joulukuun kymmenenneksi. Itselläni on silloin kp 30/30. Mullahan on ne kolme testiä käytettävänä tässä kierossa joten voin testailla vaikka useammin ;) (jollei täti taas yllätä)
Höntän joulutestistä sain 18 pistettä (oli muuten hauska varsinkin se kassalla jonottaminen)
Nyt olen ylpeä jouluverhojen omistaja ;) Huomenna ajattelin ne ikkunaan ripustaa.
Lauantain jatkoja ja toivotaan että lumi pysyisi ainakin hetken maassa.
Nyt on sitten koittanut se virallinen testipäivä 28/28. Plussahan sieltä tuli. Nyt vaan sitten alkaa ne piinaavat 8 viikkoa, että saa 12 viikkoa täyteen ja keskenmenon riski pienenee.
Ihanaa kun tulee plussauutisia näinkin tiuhaan tahtiin. Menee vielä
aikaa ennenkuin ite pääsee taas jänskäänmään omaa tilannetta.
Voimia Öttikselle! Olen sanaton. Ei vois varmaan matalammaks tippua
toiveissaan.
Tuossa luin noita viikon pinoja ja löysin sieltä oman alkuraskaus
kertomuksen. PIPSA75 kyseli mikä vaivaa. Justiin samankuuloista
minulla on alkuviikkoina, saa syödä koko ajan, hypätä vessassa ym.
Mutta olen kuitenkin saanut testiin aina plussan. Oireet oli kyllä niinku
mun raskauksista suoraan lainattuja. Ehkä se plussa sieltä vielä pamahtaa.
Ihanaa kun täälläkin sataa taas uutta lunta. Tuntuu nyt niin jouluselle
kun on laitettu jouluvaloja ja arvatkaapas mitä vielä menen laittaan.
NO sen keittiön jouluverhon! Ja minä vielä väänsin tuossa aikani kuluksi
kranssin ulko-oveen. Oikeastaan oli pakko kun äiti oli hakenut puolukan varvut ja sisko teki pohjan. MIkäs se on puolivalmiista tehdä
loppuun. Kyllä meille nyt kelpaa joulun tulla, vielä jos ens viikolla sais
aikaseksi leipoa lasten kans pipareita. Ja heti niin paljon että
niitä on sitten vielä joulunakin. Meinasin jo tänään tehdä mut tuli riitaa
miehen kans illalla niin ei ollut fiilistä alkaa vääntään taikinaa.
Nyt välit sovittu ja kaikki hyvin. PItää aina välillä tuuletella tunteita.
Oikein rentouttavaa viikonloppua kaikille ja plussatuulia kera lumihiutaleiden! *lähtee silittämään sitä elolintusten kuuluisaa jouluverhoa*
Mun on pakko kysyä, että voiko paketista otetut verhot vaan silittää vai pitääkö ne ensin pestä??
nim.merkki. Pian mullakin JOULUverhot ikkunassa
Mä oon ainakin niin laiska, että silitän suoraan paketista.En oo ikinä pessy uusia verhoja.Joten verhot vaan ikkunaan=)
Meinaa väsyttää sillä meni pikku tunneille asti kun oli pikku joulut eilen. kyllä jouluruoka on kaikkean parasta!Namskis!
Täällä kp 26/28 ja eilen tein varmuudella testin jotta uskallanko ottaa.Hyvin hyvin hailakka viiva tuli early pregnet testiin. Nyt on sitten ihan morkkis kun otin eilen alkoholia vaikka eihän se pitäs vaikuttaa. mutta en voinu uskoa niin ajattelin tehdä näin. Nyt olo on niinkuin raskaana olevalla. Kohdussa tuntuu painon tunnetta ihan kunnolla. Rintoja vihloo välillä ihan ärhäkästi. Alavatsa myös turvonnu aikalaila. Maanantaina ajattelin testata uudestaan. Olisin kyllä niin onnellinen jos se olis sitä raskautta kaiken tämän odottelun jälkeen. Pitäkee peukkuja korkealla jotta päädyttäs siihen loppu tulokseen.
Onnea minunkin puolesta kaikille plussanneille ja tsemppiä tädin alle jääneille seuraavaan kiertoon ja yritykseen!!
Täällä ollaan töistä kotiuduttu ja heti ryntäsin lukemaan kuulumisianne! Öttis: *hali*, mukana elän km-suruasi, tuntuu pahalta, mutta eteenpäin on mentävä. Minäkin täällä toiveikkaana olen, vaikka oli km 8/05. Tsemppiä!
Viola sekä muut plussanneet: +ONNEA!+ =) Ja tarrasukkia mukaan!
Omasta navasta ei ole paljon puhumista... Touhuilemaan päästään piakkoin peiton alle, täti nimittäin on poistumassa. =)
Mut nyt jotain syömään ja lauantaiehtoota viettelemään,
mukavaa päivänjatkoa kaikille tv. KJ25
Tänään olisi siis tuo kp42/28..... alkuviikosta tein testin joka näytti negaa! mikähän ihme on kun ei menkat ala? vai stressaankohan nyt liikaa jostain tms.
Mites muut, onko ollut niin ettei plussa ole näkynyt itse tehdyissä testeissä vaan onkin näkynyt vasta labrakokeista? Vatsa on ihan pulla! Luulisi että olen vaan syönyt karkkia tms. on niin turvonnut. Menkkamaiset oireet meni jo kp26-30 mutta niitä ei vaan näkynyt...
Ihme juttu.....
Moro vaan!
Ja Viola71:lle onnittelut plussasta, sekä tietty myös muille plussanneille, jos en ole vielä kerennyt onnitella!
Öttikselle pahoitteluni keskenmenosta, ajatukseni ovat luonasi.
Mulla nyt kp 14/26, ja ovis on nyt sit kait ohi. Vähän hankalaa oli ovista tunnistaa tässä kierrossa, vaikka yleensä on ollu hyvin selkee. Monena päivänä tuntu semmosta kipuilua niin ku yleensä oviksen aikana mulla on, ja limaakin tuli useana päivänä. Saas nähdä, kuin käy. Sillon 10. päivä pitäis edellisten kiertojen mukaan laskettuna menkkojen alkaa, joten ehkä hieman liian aikasta on vielä testailut sillon, mut toisaalta voi olla, että en malta odottaa pitempään. Joka kerta kyllä lupaan, että seuraavassa kierrossa en testaa ennen ku menkat on muutaman päivän myöhässä, mut kuinka ollakaan, koskaan en malta oottaa sinne asti:) Onneks teitä tuntuu olevan muitakin samanlaisia hätähousuja!
Pojulle sen verran, et minäkin olen ensi viikolla torstaina menossa gynelle keskustelemaan tilanteestamme, tosin minä meen nyt aineski ekalla kerralla itekseni. Minä oisin saanu oottaa julkiselle puolelle lääkäriaikaa ens vuoden puolelle, ni sit päätin, et mun ei tarvii niin pitkään murehtia, et onko kaikki ok, ja tilasin ajan yksityiselle. Jo heti ekalla kerralla mulle tehdään kuulemma ultraäänitutkimus, jossa katotaan ettei löydy mitään ylimäärästä esim. endometrioosia tai muuta sellasta. Tuuhan sit kertomaan mitä teille sanottiin! Ja tsemppiä matkaan, mua aineski vähäsen jännittää, mut sittenpähän ainakin tietää onko jotain vialla vai jatketaanko yritystä ihan normaalisti.
Viimeinkin tuli talvi meillekin, oikein mukavaa talvista viikonloppua jokaiselle toivotteleepi LeiMu!
Onneksi olkoon Viola =)))
Ja ihan varovaiset onnittelut nipsullekin, toivotaan että se plussa sieltä tulee maanantaina :)
Ihanaa kun sataa lunta, ja tänään pääsin tekemään ensimmäistä kertaa lumitöitäkin ihan omassa pihassa <3 Mieli alkaa tästä piristyä pikkuhiljaa, johta tässä on tullut monta päivää pahalla päällä oltuakin. Eilen illalla räjähdin ukolle oikein kunnolla, nyt ihan hävettää..
Elise79, hämäävää.. Molen tavallaan vähän samassa tilanteessa, tosin mulla on vasta 31/29 menkkoja ei kuulu ja testaan negaa :( Tänä aamuna kissa söi justa tehdyn testin, odotellaan huomiseen aamuun sitten taasen. Miutakin vähän arveluttaa että josko vaan stressaan ja odotan niin kovin että siks ei täti tuu sit.. Jännittää ja odotellaan nyt sitten kun muutakaan ei voi.
Leimu, mitä se yksityisellä käynti suunnilleen maksaa? Pitäis varmaan alkaa harkita itekin.. Kiertopäivät huitelee jossain 90:ssä
Öttikselle voimia, tuli paha mieli itsellekin =(
Mulla vaan huimaus jatkuu.. Mutta ajattelin silti lähtee taas humputtelemaan kunnen kerran raskaanakaan ole. Täytyy ottaa kaikki ilo irti näistäkin pettymyksistä.
Olen tällainen taustaileva kestokuumeilija (ekan yritystä takana 2v. ilman plussan plussaa) ja nykyään tyydyn lähinnä seuraamaan muiden kirjoiteluja kerran-pari kuukaudessa (ennen ylläpidin kaikenmaailman listoja yms. mutta kävi liian stressaavaksi, joten vetäydyin taustailemaan)
Tänään on sitten kp 33/30-31 (no 28-37 jos kaikki 23 yrityskiertoa lasketaan). Mulla alkaa kerrankin tulla tunne että nyt olis voinut tärpätä. Oireina ollut:
*Iltaisin hervotonta palelua
*Väsymystä
*Ei menkkoja
*Alaselkä kipeenä
ja sitten tällainen mysteerioire:
*mulle on ilmestynyt vaalea " hormoniviiva" (jota myös " poikaviivaksi" kutsutaan) navan ja häpykarvojen väliin. (onko kukaan muu törmännyt koskaan tämmöiseen???)
No, nyt sitten odotellaan ainakin huomiseen ennen testailua, kun apteekki meni just nenän edestä tänään kiinni, enkä viitsi lähteä ajamaan 25 kilometriä päivystävään apteekkiin yhden testin takia. (Mä en jaksa innostua testailusta, sillä jos oon raskaana, niin ei se enää siitä testausajankohdasta ole kiinni.)
Plussaonnea ja mukavaa viikonlopun jatkoa!
No mutta kuitenkin...
Tulethan Karmiini huomenna sitten kertomaan mitä testi näyttää.
Tänään laitoin kyntteliköt ikkunaan, mutta päätin laittaa jouluverhot vasta ensi viikolla, kun kuukausi vaihtuu. En miellä noita kynttelikköjä varsinaisesti joulutavaraksi vaan ihan kivoiksi ja tunnelmallisiksi valoiksi keskellä pimeyttä. Siitä syystä en niitä kyllä heti joulun jälkeen ole poistamassakaan.
Paljon plussa onnea muillekin kuin Karmiinille!
babyunelma 11/28-30
Voi Öttis, mä oon niin surullinen sun puolesta. Mutta toivotaan, että seuraavassa kierrossa sitten tärppäis niin tiukasti ettet ikinä joutus tuommosta murhetta kokemaan.
Mahtaako tänään ihanan lumisen päivän kunniaksi sadella plussauutisia tänne lintuparveen?
En nyt yhtään muista mitä piti kirjottaa muuta, mutta oikein hauskaa lauantaipäivää kaikille!