Tapio Suominen otti saikkua salarakkaansa takia? öö??
Kommentit (31)
Ne tietävät vain Tapio Suominen ja hänen vaimonsa.
Ja ihan yleisesti sanon, että minua riepoo se, että ihmiset eivät ymmärrä, että kun elämältä putoaa pohja pois, silloin tarvitaan sairauslomaa ja ammattiauttajaa.
Itse en ole joutunut moista kokemaan, mutta pari ystävääni on. Siksi en ylenkatso kenenkään surua ja masennusta perheongelmien takia.
Ne tietävät vain Tapio Suominen ja hänen vaimonsa.
Ja ihan yleisesti sanon, että minua riepoo se, että ihmiset eivät ymmärrä, että kun elämältä putoaa pohja pois, silloin tarvitaan sairauslomaa ja ammattiauttajaa.
Itse en ole joutunut moista kokemaan, mutta pari ystävääni on. Siksi en ylenkatso kenenkään surua ja masennusta perheongelmien takia.
Jossain vaiheessa, kun tajuaa tekonsa vaikutukset toisten ja omaan elämään, seuraukset voivat olla järisyttävät. Tsemmpiä vaan kaikille asianosaisille, toivottavasti selviätte ehjinä ihmisinä tästä riepotuksesta.
"IS: Tapio Suominen otti uuden rakkaansa mukaan työmatkalle
Tiistai 14.8.2012 klo 09.33
Kollegat ärsyyntyivät selostaja Tapio Suomisen otettua Charlotte Keron mukaansa Lontoon olympialaisiin, kertoo Ilta-Sanomat."
päivärahoilla.
Eli sairasloma on voinut johtua myös kollegoitten työpaikkakiusaamisesta, kun eivät ole hyväksyneet Amorin nuolia.
Pikkusieluisia ei voi muuta todeta.
Kollegat ärsyyntyivät selostaja Tapio Suomisen otettua Charlotte Keron mukaansa Lontoon olympialaisiin, kertoo Ilta-Sanomat."
päivärahoilla.
Eli sairasloma on voinut johtua myös kollegoitten työpaikkakiusaamisesta, kun eivät ole hyväksyneet Amorin nuolia.
päivärahoilla.
jos toimii selkeästi vastoin yleisiä ohjeita, niin kyllä sitä muut työtoverit saa näreissään ollakin ja työnantaja myös. Valikoivasti lainattua tekstiä.....
se joku Vantaan ex-kaupunginjohtaja vetäny jossain vaiheessa ihan samanlaiset kuviot? Ja sai kai vielä kenkääkin...
Menin näyttämää ihottumaani ja kutiavaa päänahkaa. Lääkäri kysyi, että onko sulla stressiä. Kerroin, että eipä nyt oikeastaan. Työt alkoivat kyllä juuri äitiysloman jälkeen ja lapsi nukkuu vielä huonosti.
Lääkäri: mitä jos kirjoittaisin sinulle viikon sairauslomaa, jotta saisit levätä? Se varmaan kortisonikuurin kanssa helpottaisi noita iho-oireita.
En ottanut sairauslomaa.
Kyllä kai jokaisen aikuisen ihmisen pitää olla valmis kantamaan seuraukset tekemisistään ihan julkisestikin. Ei kai kukaan ketään tässä vahingossa pettanyt tai eroa hakenut kuitenkaan.