Upea nainen tässä blogissa!
Aivan ihastuttava ja silmää kauniille vaatteille ja väreille!
Itse saan hyviä vinkkejä pukeutumiseen, olen niin kyllästynyt niihin jakkupuku villaneule farkku blogeihin, tämä nainen on kertakaikkiaan UPEA! Kengät, korut, laukut.. kaikki on aina täydellistä, siis aivan ihana ja minuun uppoaa ihan täysin!
http://lartoffashion.blogspot.fi/2012/08/outfit-post-hot-right-now.html…
Kommentit (7)
Kasvoiltaan kyllä kaunis ja vaatteeksi kivoja. Vaatteet näyttäisi mun mielestä hieman paremmilta jos ois pikkasen enemmän muotoja.
Osa ihmistä on syntymästään asti laihoja ja osa taas pulskempia olematta silti sairas!
Tuo blogin pitäjä ei varmaan voi muodoilleen mitään, niinkuin ei kukaan meistä. Toisilla on rinnat ja toisilla pylly, joillakin molemmat ja joillakin ei kumpiakaan. Silti olemme yhtälailla naisia kaikki ja kauniita omalla tavallamme!
Minusta tuolla blogin pitäjällä on kauniita vaatteita ja asusteita ja minä pidän häntä upeana. Vaatteista kukin saa olla omaa mieltään ja arvostella vaatteita, mutta EI TOISTEN painoa mielestäni tule ruotia ja arvostella!
Ja muuten, nuo vaatteet ei nyt ihan henkka maukka kamaa ole ja mitä sitten vaikka olisikin? Hän kuitenkin yhdistää upeasti vaatteet!
AP
... joka voisi antaa omasta pyllystä ja rinnoistaan hiukan pois ja ihastelee hoikkia vartaloita! Isän lattari geenit kun toi pyllyä vähän liiaksi : )
Mä rakastan laihoja ihmisiä, olen sellainen itsekin, mutta tää täti joutais kyllä mäkkärin kautta salille.
Rötväisen näköinen anorektikko...
-Oletpa sinä törkeä, häpeäisit vähän sanomisiasi, mene itseesi!! Mikä sinä olet muita arvostelemaan, jos ei ole hyvää sanottavaa voi pitää suun kiinni.
Ja ei, ei ollut vitsi. Että menee fiilis sinun kaltaisiin haukkujiin. Mieti vähän miltä mahtaisi blogin pitäjästä tuntua sinun kommenttisi!!
AP.
kyllä tosi paljon, muistuttaa omaa tyyliäni :)
Mutta en kyllä pysty kattoo noita kuvia ku näyttää vaan niiiin anorektiselta että pahaa tekee. Ihan ku lukis jotain thinspiration -anorektikkoblogia.
ja vaatteet jotain henkkamaukkakamaa