Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi tätä myötähäpeän määrää: KappAhlin XLNT Model Search 2012-kilpailu GALLERIA

Vierailija
08.08.2012 |

Voi hyvä luoja, ei niinkään tuota läskin määrää vaan osan naamoja?

Alkoi säälittämään todella osa noista.

Kommentit (117)

Vierailija
101/117 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin tehdään kilpailu hieman isommille naisille, jotta hekin saisivat hiukan itsetunnonkohotusta, tässä anorektista vartoloa ihannoivassa mediamaailmassa. Mun mielestä tollaset jutut on hienoja, mutta sitten heti arvatenkin keskustelupalstoilla nyymit haukkuvat ja parjaavat toisten ulkonäköä. Taitaa olla itellä ongelmia oman peilikuvansa kanssa, kun ei voi antaa muiden iloita omasta vartalostaan. Olis kyllä kiva nähdä minkänäkösiä vatsamakkaroita ja rupunaamoja näittenkin kommenttien takaa löytyy :D Mutta joo oon sitä mieltä että me eletään vaan kerran ja tää elämä on ihan liian lyhyt hukattavaks oman ulkonäkönsä surkutteluun saati sitten toisten haukkumiseen ja arvostelemiseen!

Selasin kuvia,enkä ymmärrä mistä tässä taas vouhkataan.Kisaanhan saa osallistua kuka vaan,ei haet "oikeita"malleja,ja joistain huomasi että ei ole oikein edukseen kuvissa,mutta oli myös monta tosia nättiä isoa naista,yhtään aivan hirveää ei ole vielä tullut vastaan. Mammat taas saaneet uuden rääpimisen aiheen,ilmeisesti kuvan laitto nettiin on tosiaan kuin "heittäisi seepran hyeenalaumalle":D

Mielestäni tämän kisan huvittavuus on siinä, että tässä kuitenkin haetaan VAATEMALLIA, vaikkakin xl-kokoista. Kuten joku sanoikin, oli malli sitten kokoa XL tai XS, on tiettyjä juttuja joita mallilta vaaditaan. Jos itse osallistuisin mallikilpailuun ja ottaisin sitä varten kuvan kaikkien pällisteltävksi nettiin, panostaisin ainakin hieman siihen, että kuvasta tulisi hyvä. Että vaatteeni ovat tyylikkäät. Että olen meikannut ja laittanut hiukseni nätisti. Ei tulisi mieleenkään lähettää kilpailuun kuvaa, joka on otettu itse peilin kautta kännykkäkameralla ja on huonolaatuinen ja suttuinen. Tai otettu 5 vuotta sitten lomamatkalla, kun naama on hikinen ja likaiset hiukset tiukasti ponnarilla, ilman meikkiä. Jne jne.

Mutta kukin tavallaan tietysti!

Vierailija
102/117 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipsa tippunu kakkoseksi mut siellä varmaan pysyy ellei kolmonen saa rutkasti ääniä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/117 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanna Lahtisessa ainesta!

Vierailija
104/117 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mulle, mutta tyyppi spämmää JOKA PÄIVÄ Facebookissa kilpailusta ja patistaa ihmisiä äänestämään. Todella rasittavaa. Äryttää niin paljon, etten ihan sen vuoksi ole antanut ääntäni hänelle.

Vierailija
105/117 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpas idiootti. Ootkos ite sit niin täydellinen?

Vierailija
106/117 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissain kuvissa oli vääriä asioita korostettu, pientä ehostusta ja ketään ei mielestäni voi hävetä

Vierailija
107/117 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljät häät-ohjelmasta.

Vierailija
108/117 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis hatunnosto kaikille mukaan uskaltaneille! Joukossa on monia todella kauniita naisia ja olen varma, että hyviä +koon malleja löytyy muuallekin kuin KappAhlin mainoksiin.

MUTTA mukana on myös useampi sellainen, joille ei varmasti mahdu malliston suurin koko 56. Olen itse kokoa 48-52 vaatteesta riippuen ja paljon pienempi kuin isoimmat osallistujat. Miksi osallistua kisaan jos mallistosta ei löydy sopivia vaatteita?

Vierailija
109/117 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikai kukaan niin typerä ole että osallistuu kilpailuun jonka vaatteet ei edes mene päälle.

Vierailija
110/117 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainkin se, mikä on xl-malli. Jos ajatellaan, että normi malli mahtuu kokoon 34/36, niin xl-malli taitaa olla kokoa 40/42. Helppo nakki päätellä kenen vaan, kun selailee kuvastoja. Plus collection kuvissa olevat daamit ei katukuvassa näytä normia kummemmilta.

Vierailija
111/117 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanna Lahtisen otaksuisin ja toivoisin pärjäävän. :)

Vierailija
112/117 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita ja naisellisia naisia ovat lähes kaikki.

Vierailija
113/117 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kisassa etsitään kaunista naista joka on kuitenkin muodokas niin tuo edellisen vastaajan sanoma nainen tai sitten Veronica grönval

http://kilpailu.kappahl.com/fisv/index.php?searchString=VERONICA&page=g…

Vierailija
114/117 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainkin se, mikä on xl-malli. Jos ajatellaan, että normi malli mahtuu kokoon 34/36, niin xl-malli taitaa olla kokoa 40/42. Helppo nakki päätellä kenen vaan, kun selailee kuvastoja. Plus collection kuvissa olevat daamit ei katukuvassa näytä normia kummemmilta.

mallia joka käyttää kokoa 44/46-56. Eli kyllä ainakin mun mielestä 44+ -kokoa käyttävä nainen jo on selkeesti isomman kokoinen.

Vierailija
116/117 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mulle, mutta tyyppi spämmää JOKA PÄIVÄ Facebookissa kilpailusta ja patistaa ihmisiä äänestämään. Todella rasittavaa. Äryttää niin paljon, etten ihan sen vuoksi ole antanut ääntäni hänelle.

En varmasti äänestä häntä ihan tuon jatkuvan "äänestä, äänestä"-spämmäyksen takia.

Vierailija
117/117 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äänestin hanna l:ää, toivottavasti joku muukin... :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi