Voi tätä myötähäpeän määrää: KappAhlin XLNT Model Search 2012-kilpailu GALLERIA
Voi hyvä luoja, ei niinkään tuota läskin määrää vaan osan naamoja?
Alkoi säälittämään todella osa noista.
Kommentit (117)
http://kilpailu.kappahl.com/fisv/index.php?searchString=leila&page=gall… oikeesti nättityttö. Mut onhan tuol osa aika, noh ei niin mallimatskua :D
eikä osaanottajat ole yhtään viitsineet laittaa itseään kuvaa varten. Ei tosiaan xl-malliksi taida ihan riittää vain se, että on läski.
Kuvat kehiin,niin nähdään millaisia kaunottaria sillä ruudun toisella puolella,istuu arvostelemassa!
Jos on varaa arvostella muita,niin kyllä sitä silloin pitää olla myös varaa laitaa oma naamansa esille.
Kuka aloittaa?
Kuvat kehiin,niin nähdään millaisia kaunottaria sillä ruudun toisella puolella,istuu arvostelemassa!
Jos on varaa arvostella muita,niin kyllä sitä silloin pitää olla myös varaa laitaa oma naamansa esille.
Kuka aloittaa?
Minusta mallin pitäisi näyttää hyvälle ja olla kuvauksellinen. Vaikka olisi kuinka nätti luonnossa mutta ei näytä hyvälle kuvassa niin ei sellainen malli menesty eikä ne vaatteet myy.
Miten joku voikin olla noin tyhmä?
Ei ne laihatkaan mitään ihania aina ole, vaikka miten kaunis olisi. Jos on paska luonne, niin ei se kauneus sitä korvaa.
jos osallistuu, sitten osallistuu. Hittoako teidän mielipiteillä on väliä? :)
Mallin tehtävä on olla kuvauksellinen ja näyttävä. Ihan sama, minkälainen luonne sillä on. Naomi Campbell on luonteena hirveä, mutta mallina upea. Vaikka tässä ei samaa tasoa etsitäkään, kyllä joku kuvauksellisuus ja estetiikan taju pitää olla.
Siksi toiseksi, olen itse ollut kokoa 56 ja voin sanoa, että olin pienempi kuin osa noista hakijoista, kuten esim. tämä sinänsä suloinen, mutta epäkuvauksellinen suosikkiblogisti.
Ei ne laihatkaan mitään ihania aina ole, vaikka miten kaunis olisi. Jos on paska luonne, niin ei se kauneus sitä korvaa.
Mallin tehtävä on olla kuvauksellinen ja näyttävä. Ihan sama, minkälainen luonne sillä on. Naomi Campbell on luonteena hirveä, mutta mallina upea. Vaikka tässä ei samaa tasoa etsitäkään, kyllä joku kuvauksellisuus ja estetiikan taju pitää olla.
Siksi toiseksi, olen itse ollut kokoa 56 ja voin sanoa, että olin pienempi kuin osa noista hakijoista, kuten esim. tämä sinänsä suloinen, mutta epäkuvauksellinen suosikkiblogisti.
Vapaa valintainen kisa johon saa halutessaan osallistua, ihmiset jotka siellä käy kuvia kyttäämässä, voivat vallan mainiosti äänestää suosikkiaan. Niitä hirveitä ja kamalia ei tarvitse äänestää jos ei halua. Kukaan ei pakota.
Sinäkin voit pysyä sieltä poissa jos sinun mielestäsi taso ei ole hyvä.
vissiin sukulaiset ja ystävät käyneet ahkerasti äänestämässä...
Onko ne lyöneet vetoa että uskaltaa lähettää kuvansa?
Onko joku muu lähettnyt niiden kuvia salaa?
Vai mikä niiden motiivi on?
Täytyy sanoa että siellä oli kyllä kamalia tyyppejä. Joo, ja en ole ihana itsekään, mutta on mulla on sentään jotain itsekritiikkiä.
http://konkurranse.kappahl.com/index.php?page=gallery&sort=top
Mikä ihme siinä on, että joku tuntee itsensä kauniiksi toisten kustannuksella? "voi, onpas tuo ruma, kylläpäs minä olen kaunis". No, ehkäpä se elämä kouluttaa vielä ap:nkin, toivottavasti elämään tulee muitakin intressejä, kuin toisten ulkoisen olemuksen ihmettely. Kisa on käynnissä eräissä muissakin pohjoismaissa samaan aikaan, näyttää olevan taso noin suunnilleen samaa luokkaa. Ruotsissa menossa toinen osakilpailu, joten siihen ei voi verrata, kyllä varmasti suomenkin toiseen osakilpailuun taso tulee nousemaan. Ap ei varmaan elämässään ole tehnyt muuta uhkarohkeaa tekoa, kuin nimettömänä netissä mollannut toisia? Tai kohta tietty tulee vastaus; minä täydellisen kaunis hoikka ihminen olen hypännyt mm. benjihypyn, kiipeillyt vuorilla yms??
Onpa vain ihmetelty lihavien arvostelukykyä.
Vasta juklaistiin tutkimus, jossa todettiin, että suurin osa lihavista ei koe olevansa lihava, vaan se sama pajunvitsatyttönen kuin joskus muinoin.
Tämän kilpailun osanottajakavalkadi kertoo juuri siitä. Luullaan olevansa kauniita ja sopivia mainostamaan isojen tyttöjen vaatteita.
Tuolla kuvissa on valtavan monta, jotka ovat vain lihavia, ei mitään suloa.
Ei normimalliksikaan oteta laihaa tyttöä, jolla on likaiset hiukset, likaiset, virttyneet vaatteet ja finninen naama.
Miten se, että joku uskaltaa/ haluaa laittaa/ saa suostuteltua jonkun laittamaan valokuvansa nettikilpailuun, vaikuttaa ap sinuun? Eikö se ole ihan jokaisen ihmisen oma asia, mitä valokuvillaan tekee? Sinunkin asia on tietenkin mitä omalla koneellasi teet. Mutta onko sinun ainoat huvituksesi elämässä toisten ihmisten rumuudella mässäily? Itse tunnen myötähäpeää sinua kohtaan; kauniiksi itseään väittävä ihminen tulee tänne korostamaan omaa "kauneuttaan" ja mässäilemään toisten kustannuksella. Pitäisikö sinunkin hankkia jokin harrastus? Pasianssia voi pelata ihan itsekseen.
piia vienahan on siis värikäs pipsa jos joku ei vielä tiennyt. tuskin oisin antanu ääntä jos en ois tienny kuka hän on.
Juuri sellaista malliainesta jota haetaan, sopusuhtainen. Tykkään!
Vähän veikkaan, että harva on lähtenyt sillä mielellä että; "Nyt voitan koko kisan!!", vaan paremminkin itsensä, ennakkoluulot ja haukut joita satelee.
Laittaisitko itse tuonne kuvasi noissa mitoissa, vaikkapa uimapuvussa? Et välttämättä.
Ensin tehdään kilpailu hieman isommille naisille, jotta hekin saisivat hiukan itsetunnonkohotusta, tässä anorektista vartoloa ihannoivassa mediamaailmassa. Mun mielestä tollaset jutut on hienoja, mutta sitten heti arvatenkin keskustelupalstoilla nyymit haukkuvat ja parjaavat toisten ulkonäköä. Taitaa olla itellä ongelmia oman peilikuvansa kanssa, kun ei voi antaa muiden iloita omasta vartalostaan. Olis kyllä kiva nähdä minkänäkösiä vatsamakkaroita ja rupunaamoja näittenkin kommenttien takaa löytyy :D Mutta joo oon sitä mieltä että me eletään vaan kerran ja tää elämä on ihan liian lyhyt hukattavaks oman ulkonäkönsä surkutteluun saati sitten toisten haukkumiseen ja arvostelemiseen!
Selasin kuvia,enkä ymmärrä mistä tässä taas vouhkataan.Kisaanhan saa osallistua kuka vaan,ei haet "oikeita"malleja,ja joistain huomasi että ei ole oikein edukseen kuvissa,mutta oli myös monta tosia nättiä isoa naista,yhtään aivan hirveää ei ole vielä tullut vastaan. Mammat taas saaneet uuden rääpimisen aiheen,ilmeisesti kuvan laitto nettiin on tosiaan kuin "heittäisi seepran hyeenalaumalle":D
Miksi tuolla on useita laihoja ja hoikkia mukana? Eivätkö tajua että kilpailu on isokokoisille vai ovatko niin tyrkkyjä että sama mikä kisa kunhan naaman saa näkyviin?
yhtäkään hoikkaa henkilöä tuolla. :o
Tuon naisen kyllä kuuluisi voittaa koko kisa!