Voi tätä myötähäpeän määrää: KappAhlin XLNT Model Search 2012-kilpailu GALLERIA
Voi hyvä luoja, ei niinkään tuota läskin määrää vaan osan naamoja?
Alkoi säälittämään todella osa noista.
Kommentit (117)
Osallistuin itse tuohon kisaan ihan "läpällä" ja nyt jo alko kaduttamaan ja haluaisin oikeastaan vetää kuvani v*ttuun koko kilpailusta, kun löysin tän keskustelun jossa keski-ikää lähentelävät tantat haukkuu kaikkia kilpailijoita.
oikeaan kilpailuun. Taidat olla kuten monet suomalaiset olympiaurheilijat Lontoossa.
joiden kohdalla oli pakko hieman ihmetellä, että onko laittaja todellakin ajatellut, että hänessä olisi ainesta malliksi... Mutta eipä itselläni ole varaa kritisoida, olen kyllä läski, mutta myös armottoman ruma eli ei tulisi mieleenkään laittaa kuvaani tuonne!
Mutta yksi nainen pisti silmään ja ihmettelen, jos hän ei voita: Bianka Tiainen. Jestas että oli kaunis nainen! Minusta ehdottomasti eniten malliainesta!
Jos posket on lommolla ja luut konkottaa, ei sellaisesta saa nättiä millään. Toista on sopusuhtainen lihaksikas ja naisellinen vartalo, sopiva hiusmalli ja meikkaus ja terve itsetunto.
Tuolla on todella kauniita naisia. Ärsyttää ajatusmaailma, missä lihavia parjataan. Nainen voi olla kaunis, kun hän osaa pukeutua oikein, oli minkä kokoinen tahansa. Ei kaikki hoikatkaan kauniita ole. Ja ap:n kuvaus itsestään ei kerro kauneudesta pätkääkään.
Yleensä lihavat ihmiset tekevät persoonallaan itsestään kauniita.
Ja itse olen normaalikokoinen. Olisikohan bmi 18 tai 19. Tämän kerron siksi, koska tiedän täällä olevan ihmisiä, jotka ajattelevat, että taas yksi "läski" on puolustelemassa kokoisiaan.
Tsemppiä kaikille XLNT-kisaajille! :)
Minä ainakin haluan nähdä aidon XL-kokoisen voittajan enkä mitään juuri ylipainoiseksi laskettavaa. Piialla on myöskin sitä hehkua mitä Kappahl on sanonut etsivänsä.
http://kilpailu.kappahl.com/fi/index.php?page=gallery&id=26
Tuolla on yks tuttu, laiha ja tuolla kisassa mukana. Noloa.
Eikö kukaan valvo mitä kuvia sinne lähetetään? siellä on kuva energiatölkistä ja mustasta miehestä joka irvistää!
Enemmänkin ihmetyttää suomalaisten kilpailujärjestäjien hälläväliä asenne, ihan amatöörimäistä meininkiä kun mitään ei valvota.
Yksi ainoa mieskö vaan oli uskaltautunut valasretkelle?
sen mieshän on nörde ja pistemäärä niin iso että onko se voitu laillisesti edes antaa tässä ajassa kun vaan kerran päivässä voi tavikset äänestää ja kun muilla on suhteessa paljon vähemmän pisteitä? Epäilyttävää toimintaa.
10 x 7 on 70 ääntä/viikko
mistä ne muut äänet tulee jos sitä vaan haukutaan palstoilla niin tuskinpa äänestetään. Siivoojana työkavereitakaan tuskin on paljon. Äiti ja sisko. Ääniä on kuitenkin jo yli 4000 muilla jotain puolet vähemmän. Katsokaapa vertailun vuoksi niiden muiden ystäväpiirejä.
Vitsinä äänestävät "läskiä ämmää", ketju löytyy Pipsan blogin kommenttiosiosta.
No pipsalla on lukijoita lähes 16000 ja varmasti ystäviä monta sataa ja siihen vielä kun laskee nuo ylilaudan nörttipojat. Ja onhan se kakkonenkin melko samoissa lukemissa, vai meinaatko että sekin olisi kikkailemalla saanut äänensä?
Onhan tuolla nyt todella mauttomia tapauksia, ihemttelin tosiaan eikö ihmiset voi kurksitaa peiliin ennenkun laittavat kuviaan julki?!
Toi ensimmäisenä oleva pullero ei kyllä koskaan voi tulla voittamaan mallikisaa, tai jos voittaa niin olen kyllä järkyttynyt!
Minun ääneni saivat ainakin Leila T ja Titta I, siinä vasta söpöjä tyttöjä.
joku ex missi tai missiehdokas jolle on tullut vähän lisää painoa sopisi tehtävään hyvin
Riitta Väisänen, Jasmin Mäntylä tulee mieleen.
Kasvot pitää olla kauniit.