Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko eksäsi nykyinen kauniimpi tai hoikempi

Vierailija
08.08.2012 |

sinä?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin häntä silti syvästi. Ja olin minäkin siinä iässä vielä aivan yhtä nätti :)

Vierailija
22/25 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on vanhempi kuin minä, rumempi kuin minä, painavampi kuin minä, tienaa vähemmän kuin minä.

MUTTA he ovat PAAAAALJON onnellisimpia kuin minä ex aikoinaan. tosin siitäkin on jo jotain 13-15vuotta... =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauniimmasta en osaa sanoa. Ehkä mielenkiintoisemman näköinen, hänellä on jännät silmät ja ilmeisesti on aika urheilullinen, kun itse olen sellainen muodokkaampi (joka ei tässä tapauksessa tarkoita samaa kuin läski! =D ) ja ehkä perinteisemmällä tavalla kauniimpi. Olen siis nähnyt vain joitain Facebook-kuvia hänestä.

Varmaan ihan sopiva kumppani eksälleni, toivottavasti eksä osaa paremmin arvostaa häntä kuin minua. Tiedän, että itse arvostan enemmän nyksääni kuin eksääni koskaan! =)

Ja vaikkei kysytty, niin nyksäni on erittäin paljon hotimpi kuin eksäni. On sporttinen ja miehekäs, eksä on eromme jälkeen lihonut 20-30 kg ja vaikka hänkin on ehkä perinteisemmällä tavalla komea, niin pidän enemmän nykyiseni ulkonäöstä (eikä liity nyt vain parisuhteeseemme). Entisen ulkonäöstä en ollut koskaan samalla lailla haltioitunut, vaikka saa naisten jalat veteläksi. Tai sai, kun oli vielä hoikempi.

Vierailija
24/25 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempi, lyhyempi ja pyöreämpi, ns. itäsuomalainen ruumiinrakenne. Ajaa moottoripyörällä. Mutta varmaan sopivat toisilleen oikein hyvin.

Vierailija
25/25 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun nykyisen mieheni entiset ovat myöskin minua kauniimpia ja hoikempia. No yksi ei ole hoikempi, mutta ei lihavampikaan. Hänkin kuitenkin minua kauniimpi.

Minä olen kuitenkin ainoa, joka on tuon miehen saanut pidettyä yli 10 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän