Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törmäsin kiinnostavaan mieheen, mutta....

Vierailija
08.07.2012 |

Vaihdoin pari viikkoa sitten paikallisessa tapahtumassa pitkiä katseita erään miehen kanssa, kumpikaan ei kuitenkaan tehnyt oikeastaan aloitetta lähemmästä tuttavuudesta, no mies viittoi minua luokseen, mutta minä en saanut mentyä.

Asutaan pienehköllä paikkakunnalla ja olen lähes varma, että mies on toinen eräistä veljeksistä, jotka ovat lähes samannäköisiä. Tuttavani ainakin sanoi veljesten sopivan tuntomerkkeihin. Ongelma vain on se, että toinen heistä on Facebookissa, enkä ole varma, että onko Facebookissa oleva veli, tämä kiinnostava mies vai hänen veljensä. Nolaanko itseni, jos lähetän tälle Facebookissa olevalle veljelle viestin: "Olitko "tapahtumassa" toissa viikonloppuna?"

Vai mitä minun kannattaisi nyt tehdä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/5 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se ole mikään 'problem'. Hän vastaa todennäköisesti siinä tapauksessa "En ollut, saatat sotkea minut veljeeni", ja sen jälkeen tiedät.

Ihmiset eivät ole kovin pelottavia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittänyttä ei laiteta.

Minä kuvittelisin miehen pitävän sinua ainakin rohkeana, jos kysyt, ei nolona tai hulluna.

Vierailija
4/5 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyminen ei maksa mittään. Eri asia on se että mite ylpeästi kehtaat ittes kantaa kylillä sen jälkeen jos joku saa tietää että olet uskaltautunut kysymään kysymyksen jolkatkulta henkilöltä! TAVATONTA!

Vierailija
5/5 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyminen ei maksa mittään. Eri asia on se että mite ylpeästi kehtaat ittes kantaa kylillä sen jälkeen jos joku saa tietää että olet uskaltautunut kysymään kysymyksen jolkatkulta henkilöltä! TAVATONTA!

Mutta problem onkin se, etä jos tää FB:ssä oleva tyyppi, ei olekaan tää mies, jonka kanssa oon flirttaillut, vaan sen veli ja sitten pitää mua ihan huurupäänä... Ovat nimittäin kuin identtisiä kaksosia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän